نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محسن فروزان
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته گل‌گهر سیرجان احتمالاً یکی از خریدهای تابستانی ملوان بندرانزلی خواهد بود.

محسن فروزان یکی از چهره‌های ناموفق لیگ بیست‌ودوم بود. دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران کارش را در تیم گل‌گهر سیرجان دنبال کرد و امید داشت تا بتواند در جمع سرمه‌ای‌پوشان روزهای موفقی را پشت سر بگذارد اما برخلاف تصور این دروازه‌بان باتجربه، فروزان نتوانست عملکرد چشمگیری در گل‌گهر داشته باشد و حتی سکونشینی را هم در این تیم سیرجانی تجربه کرد و بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که محسن فروزان ناکام در برآورده کردن انتظارات بوده است.

فروزان در فصلی که گذشت در ۲۰ مسابقه در لیگ برتر در درون دروازه گل‌گهر ایستاد اما تنها ۶ کلین‌شیت در کارنامه این دروازه‌بان باتجربه به‌چشم می‌خورد. نکته جالب‌توجه اینکه محسن فروزان در فصل اخیر، ۲۸ بار دروازه‌اش باز شد تا میانگین ۱.۴ گل خورده به نام فروزان در لیگ بیست‌ودوم به‌ثبت برسد. این عملکرد باعث شد تا بعد از تغییر و تحولات در کادرفنی گل‌گهر، سرمربی جدید سیرجانی‌ها جذب دروازه‌بان را در دستور کار خود قرار بدهد و با نظر مساعد مارینوس اوزونیدیس، محمدرضا اخباری به گل‌گهر پیوست.

اخباری در شرایطی قراردادش را با تیم سیرجانی به امضا رساند که گفته می‌شود اوزونیدیس نه‌تنها به حفظ محسن فروزان، بلکه به ادامه همکاری محمدحسین اکبرمنادی هم تمایلی ندارد تا تغییر و تحولات گسترده در انتظار دروازه گل‌گهر باشد. این اتفاق باعث شده تا آینده کاری فروزان نامشخص باشد و این دروازه‌بان باتجربه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال آن است تا بتواند تیم جدید خود را انتخاب و در نقش دروازه‌بان شماره یک همچنان کارش را در لیگ برتر دنبال کند. محسن فروزان در شرایطی به دنبال تیم است که در اتفاقی جالب‌توجه، استقلال هم در خط دروازه خود در سودای جذب یک بازیکن جدید است اما عملکرد ناموفق فروزان در فصلی که گذشت باعث شده تا او شانسی برای بازگشت به تیم مورد علاقه‌اش نداشته باشد و در شرایطی که تیم‌های مدعی در خط دروازه خود بازیکنان موردنیاز خود را جذب کرده‌اند، آینده کاری محسن فروزان نامشخص است و همگان در انتظار تصمیم این دروازه‌بان باتجربه برای فصل جدید هستند.

دروازه‌بان استقلالی شاگرد مربی پرسپولیسی می‌شود؟/ آینده نامشخص است...!

فروزان دوباره شاگرد تارتار می‌شود؟

دروازه‌بان ۳۵ ساله فوتبال ایران در لیگ برتر در تیم‌هایی مانند تراکتور و گسترش‌فولاد تبریز، استقلال تهران، سیاه‌جامگان مشهد، راه‌آهن تهران، صبای قم و پارس‌جنوبی جم سابقه بازی دارد و در فصول گذشته هم او در تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان سابقه بازی به‌دست آورده تا حضور در ۹ تیم متفاوت را در لیگ برتر تجربه کند که رکوردی جالب‌توجه است. برای حضور در لیگ بیست‌وسوم، فروزان در حال بررسی گزینه‌های موجود است تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

پیکان تهران، هوادار تهران و ملوان بندرانزلی در کنار آلومینیوم اراک تیم‌هایی هستند برای فصل جدید به دنبال استخدام دروازه‌بان هستند که در این زمینه گفته می‌شود احتمالاً محسن فروزان در ملوان کارش را در فوتبال ایران دنبال می‌کند. البته که هنوز مذاکرات جدی میان طرفین انجام نشده اما باتوجه به سابقه همکاری او با تارتار در تیم پارس‌جنوبی جم، گفته می‌شود که احتمالاً این دو چهره نام‌آشنای فوتبال ایران این‌بار در انزلی با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی