نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مذاکرات نهایی بمب نقل و انتقالات فصل گذشته با پرسپولیس؛ توافق مجدد در راه است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی، ستاره فصل گذشته سرخ‌ها، به مراحل نهایی تمدید با پرسپولیس رسیده است.

 سعید صادقی یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۲ محسوب می‌شود. او فصل گذشته پس از درخشش در گل‌گهر و کسب عنوان بهترین پاسور لیگ مورد توجه همه تیم‌های بزرگ لیگ برتری قرار گرفت اما در نهایت پرسپولیس را انتخاب کرد.

شماره ۲۱ سرخ‌ها اگرچه در ابتدای حضور در پرسپولیس درخشش لازم را نداشت و حتی در مقطعی از فصل مصدوم هم شد اما هرچه از فصل پیش رفت او در پرسپولیس جا افتاده‌تر شد و در اواخر فصل به مهره قهرمانی سرخ‌ها در لیگ و جام حذفی تبدیل شد و در گل‌ها و پاس‌ گل‌های تیمش تاثیرگذار بود.

با پایان فصل قرارداد سعید صادقی نیز با پرسپولیس به اتمام رسید و او بار دیگر به یکی از مهم‌ترین مهره‌های مارکت تبدیل شد. با این حال سعید مطابق انتظار در لیست تمدیدی یحیی قرار داشت و در روزهای شلوغی که اخبار بیرانوند بر نقل و انتقالات سایه انداخته بود، مدیران پرسپولیس از سعید صادقی نیز غافل نشدند.

طی روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای بین سعید صادقی و پرسپولیس شکل گرفته و اکنون به نظر می‌رسد با حضور علی طیبی مدیربرنامه این بازیکن، تکلیف ستاره فصل گذشته سرخ‌ها برای توافق و ادامه همکاری نیز مشخص شود.

در صورت تمدید قرارداد صادقی با پرسپولیس او پس از امید عالیشاه و گئورگی گولسیانی به سومین بازیکن موثر سرخ‌ها تبدیل می‌شود که قراردادش تمدید شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسا نساج IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    سایت خوبی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی