نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
۰ |
۰
عجیب‌ترین گزینه ممکن به سرخ‌ها نزدیک شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد در آستانه خریدن زیون سوزوکی، دروازه‌بان ۲۰ ساله اوراوا رد دایاموندز و تیم ملی ژاپن است.

یونایتد از سال ۲۰۱۷ این دروازه‌بان جوان را زیر نظر داشته است و حالا آماده می‌شود تا او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ جی لیگ تبدیل کند. یونایتد یک پیشنهاد رسمی پنج میلیون پوندی برای خرید او به باشگاه ژاپنی ارائه کرده است. تا پیش از این، گران‌ترین خرید تاریخ لیگ ژاپن ۴.۵ میلیون پوندی بود که سلتیک در سال ۲۰۲۱ برای کیوگو فوروهاشی داده بود.

یونایتد در حالی دروازه‌بان اوراوا را می‌خرد که وضعیت کاملا نامشخصی در درون دروازه دارد. قرارداد داوید دخیا تمام شده و مشخص نیست فصل بعد چه کسی درون دروازه تیم می‌ایستد.

گفته می‌شود یونایتد یک پیشنهاد ۳۹ میلیون پوندی برای آندره اونانا به اینتر داده است تا او را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم به خدمت بگیرد. البته وضعیت از این هم پیچیده‌تر است چون جک باتلند، سنگربان دوم تیم هم به رنجرز پیوسته و تام هیتون، سنگربان سوم تیم نیز قصد دارد برای اینکه بیشتر بازی کند به لوتون برود.

به نظر می‌رسد منچستر قصد دارد سوزوکی را فعلا به‌عنوان دروازه‌بان دوم تیم به خدمت بگیرد و بعد از مدتی که تجربه بیشتری پیدا کرد، پیراهن شماره یک را به او بدهد.

سوزوکی هم‌اکنون در اوراوا هم سنگربان اصلی نیست و شوساکو نیشیکاوای باتجربه پیراهن شماره یک را در اختیار دارد. با این حال سوزوکی ۲۰ ساله در تمام رده‌های پایه برای تیم ملی ژاپن بازی کرده و یک بازی برای بزرگسالان هم در کارنامه خود دارد.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی