نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اولین اظهارات انریکه درباره ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن؛ راه برای امباپه باز است/ با نیمار صحبت نکرده‌ام
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید پاریسی‌ها معرفی شد و نظراتی در مورد امباپه و تیم داد.

بلاتکلیفی پاری‌سن‌ژرمن در مورد اینکه چه کسی سرمربی آنها در فصل ۲۰۲۳- ۲۰۲۴ خواهد بود به پایان رسیده است. سرانجام لوئیس انریکه پس از توافق باشگاه برای اخراج گالتیه در روز چهارشنبه معرفی شد.

انریکه در اولین کنفرانس بعد از معرفی‌اش گفت: «من از رئیس باشگاه برای اعتمادی که به من دارد تشکر می‌کنم، خوشحالم که به عنوان مربی پاری‌سن‌ژرمن اینجا هستم و یک زبان جدید و یک شهر باورنکردنی را تجربه می‌کنم.»

با این حال، زمانی که در مورد وضعیت امباپه از او پرسیده شد، به صراحت گفت که همه گزینه‌ها روی میز هستند. او گفت: «هنوز راه برای همه چیز باز است. من نمی‌توانم چیزی را فاش کنم زیرا ما روی تیم کار خواهیم کرد و این کار را مخفیانه انجام خواهیم داد. او قرارداد دارد و ما نمی‌دانیم مرحله بعدی چیست زیرا اتفاقات زیادی در پنجره نقل و انتقالات رخ می‌دهد.»

انریکه در مورد نحوه بازی پاری‌سن‌ژرمن گفت: «ذهنیت هجومی غیرقابل مذاکره است. شما باید خود را با ویژگی‌های بازیکنان تطبیق دهید و به عنوان یک مربی، مطمئن هستم که بازیکنان از آن لذت خواهند برد.»

انریکه در مورد اینکه پاری‌سن‌ژرمن فصل آینده چگونه خواهد بود، می‌گوید که قبلاً با لوئیس کامپوس در مورد خریدهای جدید صحبت کرده است. او گفت: «ما با لوئیس کامپوس در جهت آماده‌سازی تیم کار می‌کنیم. هفته گذشته مذاکراتی داشتیم و مطمئن هستیم که ترکیبی رقابتی خواهیم داشت.»

سرمربی جدید می‌گوید که هنوز باید با نیمار و همچنین چند بازیکن دیگر تیم صحبت کند. او ادامه داد: «من با نیمار صحبت نکرده‌ام. فقط با نونو مندش و موکیله صحبت کردم. باید ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. تغییراتی رخ خواهد داد. سبک بازی ما واضح است و می‌خواهیم مردم هر هفته از بازی‌ها لذت ببرند.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی