دعوای بایرن و تاتنهام بالا گرفت/ بایرن قید کین را می‌زند و به سوی ستاره ناپولی می‌رود؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دنیل لوی که چندان موافق با فروش هری کین به بایرن مونیخ نیست، از اقدامات باواریایی‌ها عصبانی شده و به این آسانی از ستاره تیمش دست نمی‌کشد.

گزارش شده که دنیل لوی از بایرن مونیخ به خاطر صحبت با هری کین عصبانی است و می‌خواهد آنها را وادار به پرداخت هزینه کند. بر اساس گزارش‌ها در آلمان، رئیس تاتنهام می‌خواهد تیم بوندسلیگایی را حسابی عذاب بدهد قبل از اینکه ستاره مهاجم خود را بفروشد.

نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داده که لوی مخالفت خود را با تاکتیک‌های بایرن ابراز کرده است. اعتقاد بر این است که کین ۲۹ ساله با شرایط بایرن موافقت کرده اما تاتنهام پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی بایرن‌مونیخ برای این ملی‌پوش انگلیسی را رد کرده و این گزارش ادعا می‌کند که اگر باشگاه بخواهد اسپرز را متقاعد کند که در تابستان امسال کین را بفروشد، باید خیلی بیشتر از اینها هزینه کند.

بیلد می‌گوید که بایرن باید بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای این انتقال پیشنهاد دهد. کین در آخرین سال قراردادش در شمال لندن است و باشگاه‌ها ممکن است نخواهند این مبلغ را برای بازیکنی که تابستان آینده ۳۰ ساله شده و بازیکنی آزاد خواهد بود پرداخت کنند.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که لوی از انتقال به بایرن به دلیل آنچه به نظر او «رفتاری نادرست در نقل و انتقالات» است، جلوگیری خواهد کرد. در این صورت بایرن می‌تواند توجه خود را به ستاره ناپولی ویکتور اوسیمن معطوف کند.

میشائیل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن، اخیراً به نشریه «کانفیدنشال» گفته که کین باید اولویت این باشگاه در تابستان باشد. او گفت: «کین به همراه هالند و امباپه یکی از سه شماره ۹ برتر جهان است. اگر او به بایرن بپیوندد، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به آنها می‌دهد. به همین دلیل بایرن برای او می‌جنگد.»

فرانک مک‌آونی، بازیکن سابق وستهام، می‌گوید: «اگر کین در تاتنهام بماند، احتمالاً آنها او را به قیمت ۱۰ میلیون پوند در ژانویه بفروشند تا فقط چیزی از او به دست آورند. اگر کسی حاضر باشد ۸۰ یا ۹۰ میلیون پوند در تابستان امسال برای یک مهاجم ۳۰ ساله بپردازد، من باشم این پیشنهاد را در هوا می‌قاپم.»

و تدی شرینگام، اسطوره تاتنهام و یونایتد، معتقد است که کین در صورت امضای قرارداد، شیاطین سرخ را به سطح دیگری خواهد برد. او گفت: «اگر هری کین به یونایتد بپیوندد، مطمئناً آنها را به تیم بهتری تبدیل می‌کند و این شکاف بین جایی که آنها در حال حاضر هستند و رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده را پر می‌کند. یونایتد نزدیک است، آنها جام اتحادیه را برده‌اند. اگر هری کین را به آن تیم اضافه کنید، تبدیل به تیمی متفاوت خواهند شد.»

این مطالب را هم بخوانید:

دعوای بایرن و تاتنهام بالا گرفت/ بایرن قید کین را می‌زند و به سوی ستاره ناپولی می‌رود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی