نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ادعای تازه درباره ستاره استقلال؛ این بازیکن به روستوف پیوست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.

همانطور که چند روز پیش و طی یک خبر اختصاصی در ورزش سه اعلام کرده بودیم، کار پیوستن محمد محبی به تیم فوتبال روستوف تمام شده است و حالا رسانه‌های روسیه نیز این خبر را تأیید کرده اند.

به گزارش RB Sport، دو تیم روستوف و سانتاکلارا پرتغال بر سر انتقال محمد محبی به توافق رسیده اند و این بازیکن ۲۴ ساله قرار است یک قرارداد سه ساله را با تیم روسی به امضا برساند.

وب سایت معتبر اسپورتس روسیه نیز با انتشار این خبر نوشت که محمد محبی این هفته و برای انجام معاینات پزشکی به روسیه می‌رود و پس از آن قرارداد سه ساله خود را با روستوف امضا می‌کند.

رسانه sport-express روسیه نیز در گفتگویی که با مدیربرنامه‌های محبی داشته، انتقال وینگر بوشهری به روستوف را تأیید کرده است. این وب سایت به نقل از ایجنت بازیکن سابق استقلال نوشته است که این انتقال از قبل هماهنگ شده و محبی نیز این هفته قراردادش را در روسیه امضا می‌کند.

طی روزهای اخیر حواشی زیادی پیرامون محبی و باشگاه استقلال به وجود آمد. وینگر بوشهری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آبی‌ها برای دائمی کردن انتقال او به موقع اقدام نکرده اند و در سمت مقابل نیز آبی‌ها با انتشار اسنادی، مکاتبات خود با سانتاکلارا را رسانه‌ای کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • دلسوز فوتبال زده IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    اقا بگیرین تیم اس اس منحل کنید بره چ مسخره بازیه ... این لیگ لیاقت تاج بزرگ نداره تمام
    • Ali IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      اگرشمادلسوز فوتبال هستید باید ذهنیت خودرا تغییر دهید استقلال به عنوان یک رقیب ابتدا باید محترم باشد که قسمت زیادی ازین مورد برعهده ی هوادارانش است ،ودرمجاورت آن جنابعالی ودیگر طرفداران فوتبال نیز باید( ازکلمه ی باید استفاده میکنم )باید وباید به این تیم احترام بگذارید چرا که احترام به هرفرد ومجموعه ای احترام می آورد واحترام به خودهم هست ،وقسمت دومش باید استقلال قوی وقدرتمند باشد واین مورد با عملکرد مدیرانش حاصل میشود،پس یک استقلال محترم وقدرتمند است که انگیزه به پرسپولیس میدهد وبرعکس یک پرسپولیس قدرتمند ومحترم هست که به استقلال انگیزه میدهد ،پس با رفتار بااحترام طرفداران دو تیم نسبت به یکدیگر که با رقابت این دوتیم خوب کشورمان محیطی سالم وسرشار از شادابی به جامعه ی فوتبال دوست هدیه خواهد داد.
  • SR7 IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    اون بازیکن خارجی هایی هم که تولیگ روسیه بودن دارن از این کشور فرار می کنند این زده به سرش داره میره روسیه
  • کیسه سوز IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    کاری با کیسه کش بودنت ندارم ولی حداقل می موندی تو سانتاکلارا لیگ دسته یک پرتغال بازی میکردی بهتر از لیگ روسیه بود
  • Emad IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    روسیه !😂😂😂 روس ها از نداری افتادن به دست و پا ایرانی ها که بازی دوستانه بگذارن بعد این رفته روسیه .خخخ
    • ن IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      خودش نرفته باشگاهش فروخته
  • UFC IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    مهدی هم بدین بره خیالتون راحت شه..
  • احسان تاجی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    خب جام ملت ها را از دست داد دیگه
  • Ghafour IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    🔹زندگی تو کشور در حال جنگ / 🔹فوتبالی تحریم شده / 🔹نه لیگ قهرمانانی هست نه لیگ اروپایی ، نه حتی بازی دوستانه با اروپایی ها / 🔹بازیکنانی که اکنون وارد لیگ روسیه میشن به احتمال فراوان در آینده برای انتقال به سایر تیم های اروپایی دچار مشکل میشن / 🔹روستوف اصلا هیچ شانسی واسه قهرمانی نداره و اوج کارش چهارمی لیگ بوده /
  • سلام نظامی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    پیشکسوتان استقلال حکم ماست دارن بدرد هیچی نمیخورن.. برین یه دادی یه فریادی یه اعتراضی فقط حرف مفت خوب بلدن بزنن
  • طوفان زرد آسیا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    باوا پاشو بیا سپاهان ، روسیه ب چ درد میخوره الان ! گنده شون زنیت بود که سپاهان با ترکیب دومش دوتا بهش زد
  • Iman IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    حالا درسته محبی جوونه و خام ولی دیگ از هوشنگ سعادتی بعید بود چنین ترانسفری . اگ بحث پول بود خب می بردیش قطر یا امارات ، اگرم اروپا میخواست , ی کشوری که الان تحریم نیست مث بلژیک ، لهستان ، ترکیه ، دانمارک و یا همون پرتغال
  • تاجی قدیم IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    همیشه چون ما استقلالی ها تعدامون که و دو سه ملیون بیشتر نیستیم و اکثر ایرانی ها یا تیم اول و یا دومشون تیم حکومتی پرسپولیسه به ما ضلم میشه! چطور امکان داره برای بیرانوند که به ما توهین کرد 120 ملیارد هست اما برای غایدی و محبی پول نیست!
  • Sam yti IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    خدایی بااینکه پرسپولیسیم واقعان متآسفم استقلال خیلی کناه داره هواداراش کل بازیکناشون رفتن کلی دزدی شده ازباشگاشون تونقل انتقالات نتونستن بازیکن بگیرن هیچ بابازیکنای خودشونم نتوتستن قراداد ببندن قاعدی که میره اینم ازمحبی دروازبانشونم رفت این ناعادلانست اگه استقلال نباشه. پرسپولیس افت شدید میکنه اونم به زودی منحل میشع بیاین دست به دست هم بدیم همه ما ایرانی هستیم تا این مدیروهیعت مدیرای دزد کثیف رو اشکارکنیم به زندان بندازیمشون وگرنه همین اتفاقام واسه پرسپولیس میافته .این نابرابریه منطق داشتع باشیم من خوشحال نییتم هوادارن استقلال اخوندا وزارت ورزش فدراسیون فوتبال قوه قضاییه ایرانه به ….کشیدن بیاین کنارهم باشیم استقلال پرسپولیس نداره باید خصوصی سازی شه ازتحت نظارت دولت کثیف دزد بیان بیرون این تیم ها به هوادراشون برسه مالکیتش همین باتشکر ازمردم ایران.تیم های صنعتی کل بازبکنای درجه یک رو خریدن ماهنوز برای قراردای سال پیش بازیکنانمون پول ندادیم کلی بدیهی داریم بازیکن جدیدم نمتونیم بگیریم چون رقم قراردادها ازتیم های صنعتی کمتره وهیچ بازیکنی نمیمونه بااین وضعیت باشگاه دولتی استقلال پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی