نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
۰ |
۰
دو پرسپولیسی و استقلالی در کرمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مس کرمان بعد از انتخاب محمود محمودی‌نیا به عنوان سرمربی جدید این تیم به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد و علاوه بر جذب یک هافبک پرسپولیسی و استقلالی با چند بازیکن دیگر نیز به توافق رسید.

سعید حسین‌پور، هافبک سابق پرسپولیس که از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود و سابقه بازی در تیم‌های مس کرمان، سایپا و ماشین‌سازی را نیز در کارنامه خود دارد، بار دیگر با امضای قراردادی رسمی به مس کرمان پیوست.

محمدامین رضایی دروازه‌بان قائمشهر فصل قبل شهرداری آستارا که توانست در ترکیب این تیم با 16 کلین‌شیت بین برترین کلین‌شیت‌کنندگان لیگ یک قرار بگیرد، فصل جاری پیراهن مس را بر تن خواهد کرد. محمدامین کاویانی، بازیکن فصل گذشته ون‌پارس اصفهان و جلال عبدی مدافع نیم‌فصل دوم فصل پیش فجرسپاسی بار دیگر به مس کرمان پیوستند. امیرحسین کریمی هافبک فصل پیش نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم‌های استقلال، سپاهان، آلومینیوم، پیکان و شهرخودرو را نیز در لیگ برتر دارد، با مس کرمان توافق کرد. میلاد خدایی‌اصل برای سومین فصل متوالی پیراهن مس کرمان را بر تن می‌کند و با تمدید قراردادش در این تیم ماندنی شد. کنعان طاهرنژاد، مدافع فصل قبل شمس‌آذر قزوین که با این تیم صعود به رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کرد، به جمع شاگردان محمودی‌نیا ملحق شد. معین قربانی مدافع دریا بابل هم با تیم کرمانی قرارداد بست. مهران امیری هافبک فصل پیش خیبر خرم‌آباد که سابقه پوشیدن پیراهن مس کرمان را در کارنامه خود دارد، بار دیگر به این تیم پیوست. پوریا غلامی، مدافع راست و سابق تیم‌های ملوان انزلی، خوشه طلایی ساوه و شمس‌آذر قزوین بار دیگر به مس پیوست. غلامی در فصل 98 نیز یکی از بازیکنان ثابت مس محسوب می‌شد.

به این ترتیب مسی‌ها با جذب ۱۰ بازیکن در پست‌های مختلف قصد دارند یک تیم خوب و مدعی را وارد رقابت‌های این فصل لیگ یک کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی