جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
۰ |
۰
کلوب| یورو ۲۰۲۴؛ چالش آلمانی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات یورو ۲۰۲۴ به میزبانی کشور آلمان، سال آینده برگزار خواهد شد؛ این درحالی است که این مسابقات با حذف روسیه به انجام خواهد رسید.

کمیته میزبانی از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان به صورت رسمی از عروسک نمادین این بازی‌ها رونمایی کرده است .این عروسک به شکل یک خرس و به رنگ قهوه‌ای است، پیراهن آبی‌رنگ به تن دارد و کفش‌هایی به رنگ پرچم آلمان پوشیده است.

در آخرین دوره این مسابقات ایتالیا عنوان قهرمانی را با هدایت روبرتو مانچینی کسب کرد.

در تاریخ مسابقات یورو ، ۱۰ کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرده‌اند که در این میان آلمان (۳)، اسپانیا (۳)، ایتالیا (۲) و فرانسه (۲) با بیش از یک قهرمانی، پرافتخارتر از سایر قهرمانان نظیر روسیه، جمهوری چک، پرتغال، هلند، دانمارک و یونان بوده‌اند و کشورهای صربستان (۲)، بلژیک و انگلیس با وجود حضورهایشان در فینال، هرگز دستشان به جام نرسیده است. آلمان و روسیه هرکدام با ۳ نایب قهرمانی، ناکام‌ترین فینال‌ها بوده‌اند.

یکی از اتفاقات مهم تاریخ یورو، قهرمانی پرتغال بود که رونالدو مصدوم و با اشک درحالی زمین را ترک می‌کرد که در یک حالت عجیب یک شاپرک روی صورت کریس رونالدو نشست.

اما این مسابقات درحالی به میزبانی آلمان برگزار می‌شود که ژرمن‌ها حال خوشی ندارند و با هانسی فلیک در بحران قرار گرفته و یکسری از منتقدان درخواست تعویض این مربی را کرده اند. حالا آلمانی‌ها با این چالش روبه رو هستند که آیا می‌توانند قهرمان این رقابت‌ها شوند و جام را در خانه نگه دارند؟

آلمانی‌ها دراین رقابت‌ها با تیمی غیرقابل پیش بینی ظاهر خواهند شد. بازی افتتاحیه این مسابقات کمتر از یک سال دیگر و در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید چه تیمی جام را بالای سر می‌برد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی