شهاب آمد؛ مهاجم خارجی هم در راه پرسپولیس است/ قرعه جدایی به نام کدام ستاره می‌افتد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال فراوان یکی از مهاجمان پرسپولیس در مسیر جدایی قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی و تا اینجای کار دو بازیکن جدید به خدمت گرفت و شهاب زاهدی و مسعود ریگی پرسپولیسی شدند. از آنطرف احمد گوهری، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، شیخ دیاباته از پرسپولیس جدا شدند و لئاندرو پریرا هم به زودی از جمع قرمزها جدا خواهد شد. پرسپولیس درحالی در خط حمله موفق به جذب شهاب زاهدی شد که یحیی به طور حتم باز هم به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هم خواهد بود و یک فوروارد خارجی را به خدمت خواهد گرفت.

پرسپولیس به غیر از شهاب، مهدی عبدی را هم در اختیار دارد و نفراتی مثل عمری و امیری هم توانایی بازی در خط حمله را دارند. به غیر از این بازیکنان عیسی آل‌کثیر هم می‌تواند با تمدید قراردادش به صف مهاجمان پرسپولیس اضافه شود.

با این حال هنوز ماندن آل‌کثیر مشخص نیست و قطعی نشده است. با توجه به حضور شهاب زاهدی، امیری، عمری و جذب احتمالی یک مهاجم خارجی، به احتمال فراوان یک بازیکن از بین عبدی و آل‌کثیر از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد. اگر آل‌کثیر تمدید کند، آنوقت احتمال جدایی عبدی زیاد می‌شود. اگر هم عیسی برای ماندن توافق نکند، عبدی در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    خدای اکر امسال عبدی بره خیلی خوب میشه بابا اکر این آقا مهاجم باشه تا حالا خودشو نشون داده بود از این آقا هیچی در نمیاد باید بره تجربه کسب کنه بعداً بیا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی