ویدیو| برای سیدجلال زود بود؛ باید از یک کلاس پایین‌تر شروع می‌کرد/ تعجب می‌کنم پیروانی مدیرعامل پرسپولیس نشد!
طول ویدئو: 02:45

امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس معتقد است برای سیدجلال حسینی زود است کنار یحیی گل‌محمدی بنشیند.

امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت پرسپولیس گفت: سیدجلال خیلی خوب است اما باید از یک کلاس پایین‌تر شروع می‌کرد. کاپیتان‌های بزرگ‌تر و بهتری برای نشستن در کنار گل‌محمدی وجود داشتند.

بخش دیگری از صحبت‌های عابدینی را این‌جا بخوانید: اگر من بودم بیرانوند از پرسپولیس رفته بود/ این شلوغی‌ها برای کنار گذاشتن کریم باقری بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • قدرت IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    جناب عابدینی برای شما چی وقتی مدیرعامل داماش بودی رو نیمکت کنار سرمربی می‌نشستی و بازیکن تعویض میکردی و....چند روز پیش تو همین خبر ورزشی مصاحبه ت منتشر شد( که علی ماشالله ابین روزها بیشتر از زمانی که تو ورزش مصاحبه در هر موردی اظهار نظر و عجبا همه هم متناقض!)وقتی درباره دالتون در کار سرمربی سوال کردن از سابقه ت و....صحبت گردی و اینکه توانایی و تشخیص تعویض داشتی!! حالا برای پر افتخارترین بازیکن لیگ و با اینهم سابقه ملی که دوره مربیگری گذرانده و پشنهاد ار لیگ یک برای مربیگری تشخیص میدی که براش زوده کنار یحیی بشنیه!! لابد ۴۰ سال دیگه وقتشه رو نیمکت بشینه!!
  • کج بشین راست بگو: IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    عابدینی احتمالا چیزی خورده تو کله‌اش. مواضع این روزاش در مورد درویش، بیرانوند، باقری و سیدجلال کاملا اشتباهه. تجدید نظر کن امیرخان. ما همیشه گفتیم تو بهترین مدیر فوتبالی بودی و هستی.
  • Gaber IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    وحی منزل . من تقریبا همسن ایشون هستم خیلی با عتاب و خطاب حرف میزنه. ولی دادکان عزیز را بیشتر دوست دارم . شما حساب کنید ایشان مدیر عامل و اینگونه در کارش دخالت میکردند حتی در خصوص مدیر عامل اونوقت چه آشوبی بپا میکرد. مرد حسابی مدیریت درویش جواب داده . بیرانوند هم من جای مدیر بودم مثل شما اخراجش نمی‌کردم قراردادی میبستم که این بمبول بازیها را دیگه در نیاره. شما کلا یکطرفه آید و قاطع . قاطعیت که تیم را برباد میده .
  • فرهاد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    آقای عابدینی انگاری بدت نمیاد جای درویش رو بگیر دیگه خجالت بکش چندروزه همش داری فنگ میدازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی