نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پیام قاطع گزینه آبی‌ها؛ به استقلال نمی‌روم چون پول ندارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال به احتمال حضورش در این باشگاه واکنش نشان داد.

میرشاد ماجدی که یکی از گزینه‌های مدیرعاملی معرفی شده در واکنش به احتمال حضورش در استقلال به روزنامه قدس گفت: «اصلا مذاکره‌ای با وزارت ورزش نداشتم و خبرهایی که درباره حضور من در استقلال منتشر شده کذب است. استقلال پولی ندارد که من بخواهم مدیریتش را قبول کنم. کار کردن در این باشگاه برای من و هرمدیر دیگری افتخار است اما با کدام بودجه سرم را مقابل هوادار بلند کنم؟ شک نکنید من هم در این وضعیت در باشگاه استقلال نابود خواهم شد. چهار ماه دیگر می‌رسد و همه به من حمله می‌کنند. حتی کسانی که برای من کف می‌زدند که تو باید مدیرعامل بشی. نه، من وارد این بازی نمی‌شوم. در حال حاضر حضور در باشگاه استقلال اشتباه است و من راه را باز می‌گذارم تا تصمیم گیران در وزارت ورزش و جوانان فردی را به این سمت منصوب کنند که بتواند در چنین شرایطی باری از روی دوش هوادارن این باشگاه بردارد.»

ماجدی درباره اینکه چرا استقلال اوضاع مالی خوبی ندارد، گفت: «برای من هم سوال است که چرا بودجه کافی در اختیار باشگاه استقلال قرار نمی‌گیرد. این باشگاه مردمی است و دولت باید به خوبی آن‌ را حمایت کند. بی توجهی به استقلال قابل پذیرش نیست.»

ماجدی درباره اینکه پیشنهادش برای برون رفت استقلال از وضعیت کنونی چیست نیز این توضیحات را داد: «کار در چنین باشگاهی مستلزم داشتن مدیرانی است که علم برنامه‌ریزی را بلد باشند. به اعتقاد من استقلال به یک مدیر قوی و کاردان نیاز دارد. مدیری که در درآمدزایی نیز موفق باشد.»

ماجدی نسبت به موضوع دریافت سکه و خودرو از سوی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز این واکنش را نشان داد: «این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. نه من و نه دیگر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خودرو و سکه بابت موفقیت‌های تیم ملی دریافت نکرده‌اند و تاسف می‌خورم از اینکه می‌بینم برخی جریان‌ها چنین اخباری را در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی به راه می‌اندازند. ما بابت موفقیت‌های تیم ملی در گذشته و تا کنون هیچ پاداشی دریافت نکردیم و این موضوعات هیچ یک صحت ندارد. برای تیم ملی کشورم همیشه آرزوی موفقیت داشته و دارم.»

این در حالی است که قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفتگو با یک سایت ورزشی دلیل اتفاقات اخیر استقلال را بی نظمی مالی در این باشگاه اعلام کرد و گفت مدیران قبلی در این باشگاه بازیکن ۲ میلیاردی را با ۲۲ میلیارد جذب کرده اند و ذخیره مالی این باشگاه صفر است در حالی که پرسپولیس توانست منابع مالی خود را مدیریت کند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: تصویر عضو هیئت مدیره استقلال با بیرانوند، جنجالی شد/ واکنش عجیب علیرضا خانی به اتهام بزرگ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • معین💙💙💙💙 IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    پول نداره؟خب تو آشپزخانه آشپزیت کن
  • اریا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    پولها تون پس چی شد؟اگر پول باشد که به اشپز نمیگن بیا مدیرعامل شو میرن فتل را میارن که همه ازسفره پهن شده بخورنن ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی