نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
استقلال بچه سرراهی است؛ پرسپولیس فرزند عزیزدُردانه/ بلاتکلیف ترین تیم ایران هستیم/ در مورد بیرانوند به شعور مردم توهین نکنید/ یحیی اخم می کند کارش راه می‌افتد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود نوازی مربی استقلال گفت: اعلام کرده‌اند رقم قرارداد بیرانوند در پرسپولیس ۱۵ میلیارد تومان است. دوستان هر چقدر به او می‌دهید نوش جانش ولی حداقل با شعور ملت و مردم بازی نکنید.

هواداران استقلال در روزهای اخیر بارها اعتراض خود نسبت به شرایط موجود و بلاتکلیفی این باشگاه را اعلام کرده و حتی جلوی درب وزارت ورزش تجمع کردند اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است! در همین راستا  با محمد نوازی یکی از مربیان استقلال همکلام شدیم.

محمد نوازی در رابطه با وضعیت کنونی باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: من چند سال در استقلال بازی کردم و سال‌هاست به عنوان یک استقلالی با جدیت و تعصب اخبار آن را دنبال می‌کنم. استقلال همیشه با مشکلاتی دست به گریبان بوده است اما اتفاقاتی که در همین چند هفته گذشته افتاده در تاریخ استقلال نوبر بوده است! استقلال  بالا و پایین داشته ولی در طول تاریخ حیات خود تا به حال وضعیتی بدتر از وضعیت امروز نداشته است. 

وی ادامه داد: شما خودتان ببینید در یک سال اخیر چه تعداد مدیرعامل به استقلال آمده و رفته اند. این درحالی است که تیم رقیب آرامش داشته و با یک مدیرعامل کار کرده است. الان خواسته هوادار این است مدیری بیاید که با کادر فنی همراه باشد و بتواند خواسته‌های جواد نکونام را برآورده کند. اگر قرار است مدیری انتخاب شود که فقط سه ماه اینجا باشد و برود، نیاید بهتر است. هوادار از بی ثباتی خسته و کلافه شده و این وضعی که استقلال دارد بیشتر شبیه شوخی است. 

بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال درباره رقم‌های نقل و انتقالات و شایعاتی که شنیده می‌شود، توضیح داد: بعضا چیزهایی می‌گویند که جالب است. اعلام کرده‌اند رقم قرارداد بیرانوند در پرسپولیس ۱۵ میلیارد تومان است. دوستان هر چقدر به او می‌دهید نوش جانش ولی حداقل با شعور ملت و مردم بازی نکنید. خداراشکر در این مملکت استقلال فقط نباید پول داشته باشد و بازیکن جذب کند، برای بقیه مشکلی وجود ندارد.

استقلال بچه سرراهی است؛ پرسپولیس فرزند عزیزدُردانه/ بلاتکلیف ترین تیم ایران هستیم/ در مورد بیرانوند به شعور مردم توهین نکنید/ یحیی اخم می کند کارش راه می افتد!

نوازی ضمن اشاره به بلاتکلیفی باشگاه استقلال یادآور شد: درحال حاضر استقلال بلاتکلیف ترین تیم ایران است و ما فقط جواد نکونام و هواداران را داریم. به جرأت می‌گویم اگر کس دیگری غیر از جواد نکونام بود الان باید استقلال تعطیل می‌شد و همه بازیکنان دسته جمعی جدا می‌شدند! متأسفانه به نظر می‌رسد استقلال تبدیل به بچه سرراهی فوتبال ایران شده است که هیچ کس مسئولیت آن را قبول نمی‌کند درحالی که پرسپولیس تک فرزند عزیز دردانه! هرچقدر هم شما می‌خواهید خوشبین باشید اما وقتی پازل‌ها را کنار هم می‌چینید نمی‌توانید این تبعیض را نادیده بگیرید!

محمد نوازی همچنین گفت: مدیرعامل باشگاه رقیب صندلی عقب ماشین پنهان می‌شود و سرمربی آنها یک اخم کوچولو می‌کند و ناگهان همه مشکلات حل می‌شود! علیرضا بیرانوند برمی‌گردد و بازیکنان یکی پس از دیگری خریداری یا قرارداد خود را تمدید می‌کنند اما در استقلال ما اگر وسط آتش هم باشیم کسی یک سطل آب روی آتش نمی‌ریزد. به راستی چرا؟ ما انتظار داریم مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هر چه زودتر انتخاب شود تا این قدر هواداران اذیت نشوند. این تیم پرطرفدار و مردمی است و انتظار خروج از بلاتکلیفی و داشتن تیمی قدرتمند که بتواند با رقیبان عزیزدُردانه رقابت کند، توقع زیادی نیست. خواهش بنده نه به عنوان عضوی از کادرفنی استقلال بلکه به عنوان یک استقلالی و هوادار این است که مسئولان و متولیان امر به داد این تیم برسند، استقلال و هوادارانش گُناه دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۷
  • 6 IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    توهم
    • کیسه کش پررویی هستم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      یعنی چی که پرسپولیس= کیسه ؟! آخه بر اساس چه منطقی ؟! شما که فوتبالی هستید خیر سرتون چرا ؟! پرسپولیس دو برابر کیسه هوادار داره پس نتیجه میگیریم دو برابر درآمد داره دو برابر بیشتر اسپانسر میاد طرفش دو برابر بیشتر ستاره ها دوست دارن بیان پرسپولیس ؟! آخه یعنی چی که پرسپولیس هر چی بهش پول میاد باید به کیسه هم بیاد اونم کیسه ای که نه قهرمانی داشته نه تو آسیا غلطی کرده اما پرسپولیس اینهمه قهرمانی داشته تو آسیا نزدیک چهار ملیون دلار درآمد زایی داشته ؟! بابا خودتون رو به روانشناس معرفی کنید خیلی خطرناک شده اوضاع ذهنی و روانی تون . آدمین عزیز لطفاً درج کن که نگن حرفی برای گفتن ندارن
    • عقل و منطق تعطیل IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      یعنی چی که پرسپولیس= کیسه ؟! . تو همه جای دنیا همینه تیمی که بیشترین هوادار و قهرمانی رو داره بالطبع درآمد بیشتر داره بیشتر ستاره های فوتبالی رغبت دارن بیان بیشتر اسپانسر میاد. دقیقاً خصوصی سازی به ضرر کیسه هستش چون تا زمانی که دولتی بود همه چیزش با پرسپولیس مساوی بود اما خصوصی سازی بسته به داشته هات درآمد خواهی داشت ؟! کیسه چه داشته ای داشته ؟! هوادار بیشتر یا مثل پرسپولیس قهرمانی و اسپانسر بهتر و بیشتر ؟! آخه اسپانسر چرا باید پولش رو جایی سرمایه‌گذاری کنه که نصف هوادار پرسپولیس هوادار داره ؟! آخه منطق شما کجا رفته چرا با اطلاعات غلط فقط دارید به توهم طرفداران بدبخت کیسه دامن میزنید ؟! چرا حقیقت رو نمیگید که تیم کیسه رو چه حسابی باید اندازه پرسپولیس بهش پول داده بشه ؟! بازیکن پرسپولیس زحمت کشیده غیرت به خرج داده دوبار فینال آسیا رفته نزدیک چهار ملیون دلار درآمد زایی کرده حالا چرا باید تیم تنبل و غرغرو کیسه اندازه پرسپولیس پول داشته باشه آخه چرا ؟!تو رو خدا عاقل بشید ؟! بله دولت اشتباه میکنه تیمی که خصوصی شده مدیر نالایق دولتی میزاره اما اینجا شرایط پرسپولیس و کیسه یکسان بوده
  • ممد IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    من به شما توصیه میکنم سرتون به کار خودتون باشه
  • شمسعلی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    فصل دهم ننه من غریبم :))
  • سلمان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    واقعا که شعور چیز بسیار خوبیه!!!!
  • احمدرضا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    هدف استقلالی ها برای شرکت در مسابقات لیگ هر سال این هست پرسپولیس تضعیف شود و قهرمان نشود و پیشکسوت ها و هواداران شان هوچیگری کنند.
  • امیر IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    طبق معمول فقط هوچی گری بلدید. همیشه فقط زمین و زمان را مقصر می دانید و خودتان را مبراه و مظلوم. وقتی مدیریت باشگاه تان غلط است به باشگاه های دیگر ربطش ندهید.
  • مسعود IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    دوباره ننه من غریبم ها شروع شد. بیشتر دادند و موند . به شما ربطی داره. وقتی شما 100 تا پیشنهاد میدید کسی حق نداره بالاتر پیشنهاد بده.
  • ناشناس IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    خدا ازتون نگذره ما با تیم استقلال زندگی می کنیم دلخوشی ما به این تیمه چرا اینهمه اذیت می کنید چرا به عدالت رفتار نمی کنید مگه ما هوادارا چی می خوایم مدیری که پشتیبان سرمربی باشه بازیکنان مد نظرشو به تیم اضافه کنه برای بازیکن هوادار فشار نیاره گزینه هایی که سرمربی تشخیص داده بدرد تیم می خوره ، نکونام تنها دلخوشی مون شمائید با صلابت کنار تیم بمونید
    • بنده خدا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      اگر قرار بود عدالت رعایت بشه یعنی ایمکه الان آجرلو باید بابت خرجکردش محاکمه بشه که خرج سه سال رو یکسال کرد و فتح ال... که علنی دزدی میکرد . تادیروز رو ابرها سیر میکردید و وقتی ورق برگشت حالا دم از عدالت میزدید اگر مدیرتون سرش به کار خودش بود تیمتون مشکلی نداشت بعد هم این نوازی میگه رقیب مگه تو لیگ فقط با پرسپولیس بازی می کنید . شعور داشته باشید سعی کنید خودتون رو بالا بکشید نه اینکه دنبال زمین خوردن حریف باشید .
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    مرحبا که واقعا حق میگویی. نان پدر وشیر مادر حلالت
  • دلسوز فوتبال زده IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    اگه مردین تو لیگ شرکت نکنید بزارین لنگ و دوستان باشن
    • تیم منحل شده تاج IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      بیشترین بازیکن را تراکتور و سپاهان گرفتن چرا همش میگید پرسپولیس. بیرانوند با پرسپولیس قراردادداشت شمل هم 120میلیارد دارید خوب برید بازیکن بخرید
  • مازیار IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    آقای نوازی شما که آدم منطقی بودی . تیم ها وارد بورس شدند و هر کدوم بصورت شفاف فعالیت می‌کنند. نمیشه که یفصل یه مدیر بیاد هرچی بوده رو هزینه کنه و بعد بره . حالا یکی دیگه بیاد بگه قبول نیست از اول ! بقول خصوصی سازی بازیکن ۲۰۰ میلیونی هفت میلیارد بسته یا قائدی ۸۰۰ هزار تا فقط رضایتنامه داره گلر ذخیره شما ۱۲ بسته هم قیمت بیرو ! کافیه دیگه
    • رضایاک IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      بازهم منطقیه فقط شما لنگیا پ...وتشریف دارین
  • پرسپولیس IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    فرق تیمی ک همیشه قهرمانه با تیم سوم پایتخت توقع داریید مثل هم باشه؟ قطعا ک پرسپولیس بیشتر درامد زایی کرده
  • تاج کبیر IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    بیرانوند 150 میلیارد گرفته.فقط مذاکره استقلال با بیرانوند بیشتر به شعور هواداران فهیم تاجی توهین شد.
    • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      موافقم، ۱۵۰ میلیارد ریال.
  • سالار IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    نوازی هنوز که لیگ شروع نشده داری بچه بازی درمیاری
  • . IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    چرا همش ذهن ما هوادار رو می برید یه سمت دیگه! همه میدونن مدیر عامل هایی که اومدن در حد استقلال نبودن.
  • کلنگلیس IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    استقلال رومنحل کنین خسته شدیم به قرآن
  • بی نام IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    یعنی منظورت اینه که مثل دو فصل گذشته، دوباره اینقدر بهش بدن که چند صد میلیارد بیشتر از بقیه تیم ها خرج کنه؟
  • فرزاد IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    فکر کن تمام منابع مالی ات تموم شده با بازیکنا چندبرابر قیمت قرارداد بسته باشی. بهترین بازیکن رقیب مثلا قائدی رو اغوا به فسخ غیرقانونی قرارداد کمش و این که جذبش کنی با پول بیشتر کرده باشی چه حالی به باشگاه رقیب و هواداراش دست میده سرمربی هر کی جای يحيي بودنه تنها اخم نمیکرد آسمان و زمین رو بهم می‌دوخت و پیشکسوتان و هواداراش ارکان نظام رو رنگی می‌دونستن و آبرو و شرف براش نمیذاشتن. لطفا از مدیریت این ماجرا با کمترین تنش در پرسپولیس خرده نگیرید ما مثل شما نیستیم!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی