کیلیان امباپه
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امباپه در رویداد اخیر حرفای عجیبی زد و باعث شد هم‌تیمی‌ها از او ناراحت شوند و شش نفر از اعضای تیم از او شکایت کردند.

برخی از بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن معتقدند که اظهارات کیلیان امباپه نشان‌دهنده بی‌احترامی به باشگاه است. در مراسم اهدای جوایز فرانس فوتبال، امباپه گفت که کسب توپ طلا در پاری‌سن‌ژرمن چالش‌برانگیز است و این باشگاه را تفرقه‌انگیز توصیف کرد.

طبق گزارش RMC Sport، رختکن به این اظهارات واکنش منفی نشان داده و شش بازیکن پاری‌سن‌ژرمن، از جمله دو خرید اخیر، نزد مدیران باشگاه شکایت کردند و سخنان امباپه را توهین به تیم تلقی کردند. بر اساس این گزارش، ناصر الخلیفی از شرایط به وجود آمده ناراضی است و می‌پرسد که چرا امباپه با چنین عقایدی باشگاه را ترک نمی‌کند.

لوئیس کامپوس، مشاور باشگاه، که نقش مهمی در ارتباطات بین باشگاه و نمایندگان امباپه ایفا می‌کند، در شرایط سختی قرار گرفته است. امباپه به طور مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرده که قصد دارد قرارداد خود را پایان دهد و سال آینده به صورت رایگان جدا شود، تصمیمی که پاری‌سن‌ژرمن حاضر به پذیرش آن نیست. در نتیجه، کامپوس بین نیروهای مخالف گیر کرده و در حال بررسی برنامه‌های جایگزین برای مهاجم بااستعداد فرانسوی است.

در همین حال، RMC بیان می‌کند که آنترو هنریکه و لوئیس فرر هنوز در حال مذاکره هستند و تلاش می‌کنند تا قرارداد را تمدید کنند و امباپه را برای چندین سال دیگر در پاریس نگه دارند.

با تشدید تنش‌ها در روزهای اخیر، نتیجه این حماسه همچنان نامشخص است.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی