نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تیم ملی باز هم شکست خورد؛ این مرتبه مقابل آرژانتین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مغلوب آرژانتین شد.

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌ها از ساعت ۳:۳۰ امروز یک‌شنبه به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، جواد کریمی، علی حاجی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) بازیکنان شروع کننده این دیدار در غیاب محمد موسوی بودند.

بازیکنان آرژانتین که چند ساعت قبل (۱۰ صبح شنبه)، دیدار سنگینی را مقابل آمریکا برگزار کرده بودند، کاملا سرحال وارد زمین شدند و با قدرت تهاجمی بیشتر و سرویس‌های بهتر، ست نخست را ۲۵ بر ۱۹ به سود خود پایان دادند. از کاپشنی که موسوی به تن داشت، مشخص بود که در این بازی به کار گرفته نخواهد شد.

تیم ایران، بازی را در در ست دوم بهتر آغاز کرد و دلیل آن هم دفاع روی بهتر بود اما آرژانتین که فشار زیادی روی دریافت‌های ایران وارد می‌کرد در امتیاز ۲۳ به ایران رسید. بازیکنان ایران با استفاده از توپ‌های برگشتی و روحیه جنگندگی بیشتر، ۳۰ بر ۲۸ برنده این ست شدند.

ست سوم با سرویس‌های خوب حاجی‌پور و اسفندیار آغاز شد. مصدومیت علی حاجی‌پور، اتفاق نگران کننده و بد این ست بود که در نهایت این بازیکن با برانکارد به خارج زمین منتقل و بردیا سعادت، جانشین او شد. مصدومیت شدید حاجی‌پور که جانشین امین اسماعیل‌نژاد شده بود، بار مضاعفی را بر دوش تیم ایران و کادر فنی اضافه کرد؛ به ویژه اینکه سعادت هم چندان آماده نشان نمی‌داد.  برتری ۱۹ بر ۱۶ ایران، مارسلو مندس، سرمربی آرژانتین را مجبور به استفاده از وقت استراحت فنی کرد. آرژانتین در ادامه، امتیازات از دست رفته را جبران کرد و دو تیم در امتیاز ۲۶ مساوی شدند. فشار سرویس‌های ایران در نهایت جواب داد و ست سوم نیز ۲۹ بر ۲۷ به سود ایران به پایان رسید.

تیم ملی باز هم شکست خورد؛ این مرتبه مقابل آرژانتین

محمدرضا حضرت‌پور و آگوستین لوسر در شروع ست چهارم به خاطر مشاجره لفظی با هم، کارت زرد گرفتند. بازی پایاپای پیش می‌رفت اما فشاری که حریف روی سرویس بر دریافت‌های ایران وارد می‌کرد، کار خودش را کرد و نتیجه در این ست ۲۵ بر ۲۰ به سود آرژانتین بود.

بازی در ست پایانی با برتری ۴ بر یک آرژانتین شروع شد و کار ایران را برای کسب پیروزی سخت و البته غیرممکن کرد. تیم ایران، ست پنجم را ناامیدانه ۱۵ بر ۱۱ و بازی را ۳ بر ۲ واگذار کرد.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از ساعت ۲۴ امروز به مصاف کوبا می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    نوش جان.
  • تادر IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    این کادر فنی باید اخراج بشه چون با این فرمون رفتیم جایی که دیگه نتونیم بر گردیم . به بازی تیم زیر ۲۱ سال تو بحرین هم نگاه کنید میبینید اونجا هم داریم جلوی تایلند و تونس و تیمای درجه سوم جهان بد کار میکنیم حالا من نمدونم این تیم تو بحرین جلوی ایتالیا و دیگر قدرتاا چه میکنه. تیم والیبال تو آمریکا داره زحمت میکشه ولی بدون تاکتیک و با این انتخاب نفرات کار به جایی نمیبریم و بدتر میشیم. حالا مثلا پشت وانه سازی کرده آقای عطایی یا ستاره سوزی و باخت و بدبختی برای تیم ایران که جز باخت کار دیگری بلد نیست . فقط دلشو ن خوشه به تعریف مربیان برنده بعد از بازی البته این که تو ۱۱ بازی ۹ تا رو ببازی هم هنره که آقای عطایی رو کرده خسته نباشی دااور خدا قوت پهلوان کاری که تو کردی شاهکاره شاه کار آقای عطایی پر مدعا ایشون حتی نمیتونه با ستاره های والیبال ایران ارتباط برقرار کنه همه رو فراری داده. این بازیکنا که اورده در حد تیم ایران نیستند یه دو سه تا از تیم خودش آورده فکر کرده لیگ جهانی هم خونه خاله است.
  • فراز IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    عوضش امنیت داریم ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی