نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
با سرخ‌پوش شدن کنعانی‌زادگان، احتمال جدایی مدافع پرسپولیس قوت گرفت/ نکونام هم این بازیکن را قبول دارد؛ یک یاغی جدید در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پرسپولیسی شدن محمد حسین کنعانی زادگان، تعداد مدافعان میانی این تیم به شکل عجیبی افزایش پیدا کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که در سرلیست یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع قرمزها قرار داشت با حضور در باشگاه پرسپولیس به همراه مدیر برنامه‌هایش مذاکرات نهایی را انجام داد و در نهایت با عقد قرار داد دوساله به این تیم پیوست.

بعد از جذب مسعود ریگی و شهاب زاهدی، حالا کنعانی‌زادگان سومین خرید رسمی پرسپولیس در پنجره تابستانی به شمار می‌رود. اما نکته مهم اینجاست که با اضافه شدن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس این تیم ۶ مدافع میانی در اختیار دارد. کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف و فرشاد فرجی ۶ بازیکنی محسوب می‌شوند که می‌توانند در دفاع وسط بازی کنند. این در حالی است که با توجه به سیستم بازی یحیی گل محمدی، به احتمال فراوان پرسپولیس در فصل آینده فقط از دو مدافع وسط می‌تواند در ترکیب اصلی استفاده کند. البته علی نعمتی ممکن است همچون فصل گذشته در پُست دفاع چپ به میدان برود اما حکایت فرشاد فرجی متفاوت است.

پیش تر شنیده می‌شد فرشاد فرجی قصد جدایی از پرسپولیس دارد که با توجه به اینکه هنوز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است هم خودش وهم باشگاه پرسپولیس آن را تکذیب کردند. یحیی گل محمدی که تصور می‌کرد محمدحسین کنعانی زادگان درحال بازارگرمی‌است، از باشگاه خواست قرارداد فرشاد فرجی را تمدید کنند. با پرسپولیسی شدن محمدحسین کنعانی زادگان اما ماجرا عوض شده است. فرشاد فرجی که دو فصل پیش فیکس بود و فصل گذشته کمابیش بازی می‌کرد حالا خوب می‌داند چه سرنوشتی در این تیم در انتظارش است.

فرجی پیشنهاداتی از دو تیم صنعتی دارد ولی نکته جالب آن که او سابقه خوبی از همکاری با جواد نکونام در تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران دارد. سرمربی استقلال نیز فوتبال فرشاد فرجی را قبول داشته و این احتمال وجود دارد در صورت جدایی شماره ۳ این مدافع وسط شناخته شده از تیم رقیب سردر بیاورد!

به هر حال ترافیک پرسپولیس در مرکز خط دفاع با خرید کنعانی زادگان و حفظ نفرات فصل گذشته بسیار شدید شده و پیش بینی می‌شود یک یا دو مدافع از این جمع کنار بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • امیر IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    مثل اینکه تنها منبع بازیکن برای استقلال تیم پرسپولیس است. ریگی را هم پرسپولیس از تیم دیگری جذب کرده.
    • احسان IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      خودت باور میکنی انصافا؟؟!! خبر ورزشی رو نمیشناسی؟!
  • فرامرز IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    شاید در این فصل یحیی قصد دارد تیمش را با سه دفاع میانی ارنج بکند ؟ در این صورت امکان بازی برای پورعلی گنجی گولسیانی و کنعانی فراهم است در ضمن وحدت حنانوف هم در بازی های فصل پیش دفاع کنار هم بازی کرد یعنی صرفا دفاع میانی نیست
  • سلطان پرسپولیس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    فقط دنباله بازیکنای پرسپولیسن انگار تیمه دیگه ای وجود نداره...البته ک نیست بهتر از این بازیکنان
  • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    فعلا که این پرسپولیسه که ریگی رو گرفته و استقلال هنوز از پیروزی بازیکن نگرفته...نکنه فکر کردین که مهرداد محمدی بازیکن پیروزی بوده
  • امیر استقلالی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    مهرداد محمدی بهترین و بزرگ ترین خرید تیم بزرگ استقلال است
  • دختر پرسپولیسی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    فرشاد عشقش پرسپولیسه هزاران کری خونده واسه استقلالی ها خونده بعدشم قرار داد داره نمیره اگر هم بره استقلال نمیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی