نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
۱ |
۰
مدافع سابق پرسپولیس در آستارا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش اسبق پرسپولیس فصل آینده هم در لیگ آزادگان باقی می ماند

محسن بنگر، ‌بازیکن نوشهری و سابق پرسپولیس، فصل گذشته در چند بازی آخر هدایت شهرداری آستارا را برعهده گرفت و موفق شد سهمیه آستارا را در لیگ یک حفظ کند. بنگر چند روز پیش در ورزشگاه شهدای هفتم تیر چالوس حاضر شد و از نزدیک به تماشای دیدار نیکاپارس چالوس در رقابت‌های لیگ ۳ که هدایت آن را حسن اشجاری، سرمربی سابق شهرداری آستارا برعهده داشت، نشست.

وقتی از بنگر سؤال شد آیا همچنان در شهرداری آستارا می‌مانی، پاسخ داد: فصل پیش هواداران و مسئولان شهرداری از تیم حمایت کردند تا سهمیه لیگ یک را حفظ کنیم. صحبت‌هایی با مالک تیم داشتم که مثبت بوده و به احتمال ۹۹ درصد فصل آینده نیز در خدمت شهرداری آستارا خواهم بود و امیدوارم تیم خوبی را راهی رقابت‌های لیگ یک کنیم تا فصل درخشانی را در کنار مردم خوب گیلان داشته باشیم.

بنگر پیش از شهرداری آستارا، سرمربیگری شهرداری نوشهر را برعهده داشت و توانست این تیم را به رقابت‌های لیگ ۲ بیاورد. او در رابطه با سرمربیگری اکبر میثاقیان در شهرداری نوشهر می‌گوید: ما یکی از طرفداران و هواداران شهرمان هستیم و اگر آنها بتوانند به لیگ‌های بالاتر بیایند، افتخار ما هستند. اکبرآقا نیز مربی ما بوده و با شموشک به لیگ برتر صعود کرده و امیدوارم بار دیگر در نوشهر موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمید نیاکانی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    ماشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی