یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
۲ |
۰
کلوب| یکی رفت، یکی آمد/ اندر حکایت مدیران استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از سه تغییر مدیریتی در فصل گذشته در این پیش فصل هم شاهد یک تغییر دیگر در رأس باشگاه استقلال هستیم، باز یکی رفت و یکی دیگر آمد اما همچنان استقلال حال خوبی ندارد.

انگار حال استقلال با این نفر و آن نفر خوب نمی‌شود و تنها اسم‌ها می‌آیند و می‌روند و هیچ اتفاق مثبت و خوشایندی نمی‌افتد.

انگار نشستن روی صندلی مدیریتی استقلال آرزوی بسیاری است اما وقتی به آرزوی خود می‌رسند و از این میز و صندلی به مشهوریت و معروفیتی می‌رسند، تنها به همان بسنده می‌کنند و راه گشا و گره گشای مشکلات باشگاه نمی‌شوند تا هوادار خیالش از بابت مدیریت باشگاه محبوبش آسوده باشد.

حکایت انتخاب مدیران باشگاه یک حکایت قدیمی، یک تصمیم سبک و بدون هیچ تلاش و فکری بوده است، انگار وزارت ورزش تنها یک اسم انتخاب می‌کند و کاری به کارنامه و سابقه مدیریتی مثبت گذشته افراد ندارد. وقتی مدیری را انتخاب می‌کند او را به حال خود رها می‌کند و دیگر هوایش را ندارد.

مدیریت باشگاه هم به تنهایی و بدون حمایت وزارت ورزش نمی‌تواند از پس مشکلات بسیار زیاد باشگاه برآید و بالطبع به سرنوشت مدیران گذشته دچار خواهد شد، حمایتی که انگار سلیقه ای است و شامل هر مدیری در باشگاه استقلال نمی‌شود و این تعدد بسیار زیاد رفت و آمدها در باشگاه استقلال و اتاق مدیریت، به همین خاطر بوده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید مجید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    وزارت ورزش رانتپولیسی، بی شرمی رو در دهه اخیر به وقاحت تبدیل کرد و دشمنیش رو با استقلال کاملا ظاهر کرد.
  • استقلال قهرمان IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اعضای هیئت مدیره در استقلال و بخصوص شخص مدیر عامل باید افرادی با نفوذ مقتدر و دارای شخصیتی وزین و قابل احترام باشند ، در پرسپولیس این افراد را با دقت انتخاب میکنند و این رویه از سال ۹۵ به اینطرف با آمدن مسعود سلطانیفر بطور جدی دنبال میشود و به عکس در استقلال همواره کوشش شده افراد ناهمگون و نا متجانس و غیر اصولی انتخاب شوند چون با چنین افرادی مسلما هیچ جمعی نمیتواند خروجی موفقیت آمیزی داشته باشد و نقشه راه کسانی که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال را در چنبره خود دارند غیر از این نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی