نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سوال مهم یک یاغی؛ چرا دلیل جدایی کریم باقری مشخص نشد؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید عزیزیان دروازه‌بان اسبق پرسپولیس می‌گوید: حتماً بازیکنی که در پست مهاجم در اروپا بازی کرده به درد پرسپولیس می‌خورد هر چند اگر یک فوروارد ششدانگ خارجی دیگر جذب شود در آسیا خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

سعید عزیزیان دروازه‌بان اسبق پرسپولیس خریدهای یحیی را بسیار خوب می‌داند و با وجود ترافیک بازیکن در بعضی از پست‌ها مانند دفاع معتقد است هر بازیکن بزرگی که به پرسپولیس می‌آید قطعاً با تفکرات حرفه‌ای به پرسپولیس می‌پیوندد به همین دلیل بروز مشکلات حاشیه‌ای را برای پرسپولیس رد می‌کند. عزیزیان در رابطه با از دست دادن گوهری و جایگزینش تا حدودی ابراز نگرانی می‌کند چون معتقد است دروازه‌بانی مهم‌ترین پست در فوتبال است.

با جدایی قرضی گوهری به تیم اراک و پیوستن دروازه‌بان این تیم به پرسپولیس مشکلی به وجود نمی‌آید؟
گوهری دروازه‌بان خوبی بود و تجربه بازی در چند تیم لیگ برتری را داشت اما در پرسپولیس بازی به او نرسید به همین دلیل به شکل قرضی جدا شد و دروازه‌بان زیر ۲۳ سال تیم اراکی به پرسپولیس آمد تا جا برای جذب یک بازیکن جدید بزرگسال باز شود اما به نظرم این انتقال برای پرسپولیس خوب نیست چون اگر بیرانوند مشکلی برایش به وجود آید و اتفاقاتی مانند جام جهانی و یا همین جام کافا برای بیرانوند تکرار شود و خدایی ناکرده مثلاً فکش بشکند و چند بازی نباشد چه دروازه‌بانی می‌خواهد به جایش از چهارچوب پرسپولیس حفاظت کند. شرایط نتیجه‌گیری در پرسپولیس بسیار حساس است و اگر حتی امتیاز یک بازی را هم از دست بدهد ممکن است قهرمانی را از دست داده و از کورس جا بماند.

در رابطه با پیوستن کنعانی‌زادگان به پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
کنعانی یکی از بهترین مدافعان ایران و آسیاست و قطعاً این بازیکن یکی از خریدهای بسیار خوب پرسپولیس است.

با حضور کنعانی و بودن دو مدافع تاپ دیگر مانند گولسیانی و پورعلی گنجی فکر نمی‌کنید ترافیک در این منطقه حاشیه‌هایی را از سوی بازیکن نیمکت نشین به وجود آورد؟
وقتی کنعانی به پرسپولیس آمده حتماً فکر دو مدافع میانی دیگر را داشته و در خودش قدرت رقابت و بازی را داشته است ضمن اینکه باشگاه و یحیی به هیچ بازیکنی قل فیکس بودن نمی‌دهد و بازیکنی که پول حرفه‌ای می‌گیرد حتماً حرفه‌ای فکر می‌کند و حرف‌های زیادی در زمینه مسائل فنی دارد.

در خصوص جذب ریگی که در غیاب کمال و احتمالاً سرلک باید در میانه میدان بازی می‌کند چه نقد فنی دارید؟
ریگی بازیکنی خوب و وظیفه‌شناس و زحمتکش است که قبلاً هم سابقه کار با یحیی در تیم پدیده را داشته است البته سرلک هم بازیکن کلیدی است با وجود این ریگی هم بازیکنی است که این توانایی را دارد که به شرایط میانه میدان پرسپولیس سر و سامان بدهد و به نظرم می‌تواند در پرسپولیس موفق شود.

جذب شهاب زاهدی در پست مهاجم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
حتماً بازیکنی که در پست مهاجم در اروپا بازی کرده به درد پرسپولیس می‌خورد هر چند اگر یک فوروارد ششدانگ خارجی دیگر جذب شود در آسیا خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند هر چند بقیه مهاجمان پرسپولیس هم بازیکنان خوبی هستند.

در رابطه با شانس‌های قهرمانی چه تیم‌هایی را بهترین می‌دانید؟
سپاهان و تراکتور و پرسپولیس تا اینجا بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده‌اند و حضور فعالتری در نقل و انتقالات داشته‌اند و سر وصدای زیادی به پا کرده‌اند اما با وجود این باید لیگ شروع شود تا بتوان در مورد مدعیان قهرمانی و تیمی که شانس اول قهرمانی است بهتر جواب داد.

جدایی کریم باقری هم تبعات منفی در بین هواداران داشته. این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
اصلاً به شکل شفاف مشخص نشد آقا کریم چرا جدا شد اما هر چه که بود رفتن کریم جالب نبود چون من از شخصیت و کاریزمای ایشان شناخت کامل دارم. سال ۱۳۸۶ و زمانی که من با قطبی در کادر فنی بودم آقا کریم واقعاً به تیم کمک می‌کرد و بازیکنان هم حرف شنوی زیادی از ایشان داشتند هر چند شاید حالا هم فکر کرده‌اند که سیدجلال می‌تواند در جمع کردن تیم به پرسپولیس کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متخصص IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    هیچ کس جای آقا کریم را نمی گیرد.امیدوارم برگردد.
  • کریم IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    چرا نمیگین بچه های پایین خواستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی