نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
۳ |
۱
ستاره بدشانس در استقلال ماندگار شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سبحان خاقانی با وجود حذف سهمیه زیر ۲۵ سال، با قرار گرفتن در سهمیه خاص می‌تواند به کار خود در استقلال ادامه بدهد.

سبحان خاقانی را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان لیگ برتر در فصل گذشته دانست. او در اولین روزی که ریکاردو ساپینتو هدایت استقلال را برعهده گرفت، در تمرین دچار پارگی رباط صلیبی شد و حدود ۸ ماه دور از میادین بود.

بازیکن جوان استقلالی‌ها بعد از طی کردن دوران نقاهت در اواخر فصل شرایط بازی به دست آورد اما ابتدا به دلیل اختلاف با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل وقت و سپس با نظر ریکاردو ساپینتو حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال بازی نکرد تا یک فصل کامل از فوتبال دور بماند.

این بازیکن که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی یکی از جوان‌های مورد اعتماد او بود و در سال قهرمانی نمایش‌های خوبی داشت، پارسال در سهمیه زیر ۲۵ سال حضور داشت اما امسال با توجه به حذف این سهمیه نگرانی‌هایی درباره‌اش پدید آمد. با اینکه گفته می‌شد به خاطر بزرگسال بودن او از استقلال جدا می‌شود اما سهمیه خاص سازمان لیگ برای باشگاه‌ها به کار سبحان آمده است.

خاقانی که در سال ۹۹ از تراکتور راهی استقلال شد و سهمیه زیر ۲۳ سال را پر کرد، جزء بازیکنانی محسوب می‌شود که از آکادمی باشگاه بالا آمده و در استقلال ماندگار شده و به همین خاطر می‌تواند در بین ۶ بازیکنی باشد که سهمیه خاص سازمان لیگ (بدون محدودیت سنی) را پر می‌کنند.

به همین خاطر خاقانی با انگیزه زیاد در تمرینات استقلال حاضر است و کار خود را جلو می‌برد. او امید دارد بعد از یک سال دوری از ترکیب استقلال بتواند نظر جواد نکونام را جلب کند و دوباره مثل دوران سرمربیگری مجیدی در ترکیب آبی‌ها به میدان برود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    بازیکن با کیفیتی است که میتونه زیر نظر نکونام تبدیل به ستاره بشه
  • پرسپولیس IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    سهمیه خاص فقط برای استقلاله؟ عبدی و عمری چطوری شامل سهمیه خاص نمیشن که خاقانی میشه؟
  • داود IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    ستاره؟؟؟؟؟؟ستاره‌ها‌را‌با‌سیاره‌ها‌اشتباه‌گرفتید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی