نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ایده جدید سرمربی سابق استقلال؛ همدیگر را بزنید و بکشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو برای اینکه در تیم آپوئل قبرس جام از دست ندهد، ایده ی جدیدی را در تمرینات این تیم رو کرده است.

حمید زارعی| مربی پرتغالی در استقلال سوپر جام را کسب کرد اما جام قهرمانی لیگ برتر و حذفی را از دست داد تا با عدم تمایل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد مواجه شود و در نهایت جای خود را به جواد نکونام بدهد.

ریکاردو ساپینتو بلافاصله بعد از جدایی از استقلال راهی قبرس شد تا هدایت تیم نایب قهرمان یعنی آپوئل را برعهده بگیرد. یکی از کارهای جالب وی در تمرینات تیم جدیدش بردن بازیکن به زمین پینت‌بال بود. او و بازیکنانش در بازی پینت‌بال لباس نظامی یا بهتر است بگوییم لباس جنگ پوشیدند. جالب اینجاست ریکاردو ساپینتو در جریان بازی به شاگردانش می‌گفت؛ همدیگر را بزنید و بکشید و به هم رحم نکنید.

ایده او از این جلسه تمرین این بود که بازیکنانش را مبارز به بار آورد و شاگردانش درزمین مسابقه برای تصاحب توپ بجنگند. توپ‌گیری یکی از خصوصیت های مورد علاقه تیم‌های تحت هدایت ریکاردو ساپینتو است. استقلال فصل گذشته هم از این طریق گل‌های زیادی را به ثمر رساند و این مربی در تلاش است در تیم جدید هم شاگردانش با توپ‌گیری از حریف گل بزنند.

حضور در میادین نظامی همواره یکی از ایده‌های مربیان پرتغالی برای بالا بردن روحیه مبارزه تیمی بوده و این کار را کارلوس کیروش هم انجام می‌داد. جالب اینجاست در یکی دو سال اخیر لباس تمرین برخی از تیم های ایرانی هم با شکل و شمایل نظامی طراحی شده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا ماموریت نیمه تمام ریکاردو ساپینتو در استقلال در تیم جدید به پایان می‌رسد یا خیر.  

ایده جدید سرمربی سابق استقلال؛ همدیگر را بزنید و بکشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    ساپینتوی با مرام برات آرزوی موفقیت می کنم فقط دلمون به این خوشه که با مرام تر از خودت سرمربی استقلال شده و گرنه استقلال هیچ حمایت نمی شه همه کمر به نابودیش گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی