عکس| چهره نکونام پس از چند روز عوض شد/ استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جوان استقلال امیدوار است که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت باشگاه، بازیکنان مورد نظر او جذب شوند.

برای نشستن روی نیمکت استقلال، بدون شک جواد نکونام تمامی چالش‌های پیش روی خود را مورد بررسی قرار داده بود اما شاید در بدبینانه‌ترین وضعیت ممکن هم تصور نمی‌کرد که سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها پس از برگزاری پنجمین جلسه تمرینی، از این تیم استعفا دهد.

اما این اتفاق رخ داد و نکونام چند روز ملتهب و بلاتکلیف را سپری کرد تا پس از ۷۲ ساعت، هیئت مدیره استقلال تصمیم بگیرد که علی خطیر را به عنوان مدیرعامل جدید آبی‌ها انتخاب کند و او از روز گذشته کارش را آغاز کرد و امروز نیز راهی محل تمرین آبی‌ها شد.

پس از ورود به کمپ حجازی، خطیر در نخستین گام با جواد نکونام دیدار گرمی داشت و حالا حداقل سرمربی جوان از وضعیت بلاتکلیفی درآمده و می‌داند که برای پیشبرد برنامه‌هایش و جذب بازیکنان جدید، باید با چه کسی دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

در تصاویری که رسانه رسمی استقلال از دیدار میان مدیرعامل و سرمربی منتشر کرده، خنده‌های نکونام پس از سپری کردن چند روز عجیب در باشگاه، خودنمایی می‌کند. جایی که به نظر می‌رسد همکاری او با علی خطیر می‌تواند بارقه‌های امید را به تیم تزریق کند.

قرار است که نکونام و خطیر جلسه ویژه دیگری را با یکدیگر برگزار کنند و طرفین با جزئیات بیشتر، روی گزینه‌های نقل و انتقالاتی استقلال کار کنند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| خطیر به تمرین استقلال رفت/ جلسه مدیرعامل جدید با نکونام در کمپ حجازی

عکس| چهره نکونام پس از چند روز عوض شد/ استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه

عکس| چهره نکونام پس از چند روز عوض شد/ استقبال سرمربی استقلال از میهمان ویژه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    خدار رو شکر.
  • جمال پویایی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اگر بگذارند آرامش برقرار شود هر کاری می کنند که دوستاره رو پاک کنند نمی تونند
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    سلام چراهیچ وقت رسانه‌های دلسوز ازسرمربی های اخیراستقلال کنجکاو نیستند یاحداقل نحوه انتقال آقایحیی ازشهرخودروبه تیم فعلی چراتامتوجه نتیجه گیری عالی آنهامیشوندکاری برسراین سرمربی هامیارن که شبانه فرارمیکنن رسانه‌های دلسوزان ریشه راپیداکردندواقعاکاری جسورانه است مطمئن هستم شخصی یااشخاصی بقول آقای عابدینی درکانادا نشسته وهدایت میکنندولی داخل ایران ماتمام دشمنان قدرتمندرابه زانودرآوردیم ولی ازپیش پاافتاده ترین مسائل عاجزیم بجزجلسات وبرنامه وقت گیراعصاب خوردکن کاری دیگرنمیکنیم خداعقل به من وپول بشماکه محتاج نشوید بدنبال حقایق باشید توخودبخوان حدیث مفصل؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی