دردسر تازه برای جواد نکونام/ قطری‌ها ستاره استقلال را وسوسه کرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده و در فصل نقل و انتقالات هم هنوز کار بزرگی انجام نداده است.

پس از جدایی محمد محبی و حسین حسینی از استقلال، رافائل سیلوا نیز از جمع آبی‌پوشان جدا شد و حالا به نظر می‌رسد دومین بازیکن خارجی استقلال هم در اندیشه جدایی است.

آرتور کوین یامگا چند روز قبل به باشگاه هشدار داد در صورتی که مطالباتش را ندهند، از استقلال جدا می‌شود و به نظر می‌رسد استقلال باید تا پایان هفته جاری فکری به حال این ستاره خود بکند. استقلال که در جذب کردن علیرضا بیرانوند و مسعود ریگی ناکام ماند و هر دوی آنها راهی پرسپولیس شدند حالا برای نگه داشتن موثرترین بازیکن خود طی دو فصل گذشته با یک چالش بزرگ مواجه شده است. اگر مطالبات یامگا پرداخت نشود او قطعاً جدا خواهد شد و چند روز قبل این شایعه مطرح شده بود که می‌خواهد فوتبال خود را در آپوئل قبرس و زیر نظر ریکاردو ساپینتو دنبال کند.

شایعاتی نیز حکایت از آن دارد که یک تیم قطری هم برای به خدمت گرفتن یامگا تمایل نشان داده است البته با توجه به قوانین جدید لیگ ستارگان قطر، پیوستن یامگا دشوارتر از سال‌های گذشته شده ولی قضیه نمی‌تواند منتفی شده باشد به همین دلیل اگر استقلال نتواند کوین را نگه دارد هیچ بعید نیست او برای ادامه فوتبال خود راهی کشور میزبان جام ملت‌های آسیا شود و این یعنی دردسر بزرگ برای جواد نکونام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جمشید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    تعجبه چرا بازیکنان پرسپولیس رو وسوسه نمیکنن همشون جز تیم ملی هستن ولی هیچکس علاقه ای به رفتن به اروپا و لیگ های آسیایی رو ندارند واقعا جای تعجب نیست
    • محمد رضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش هستند وزارت ورزش هم مالک استقلال و پرسپولیس است هم قضاوت می کنند هم حکم صادر می کنند هم تیم داری می کنند حمایت دولت مجلس سیاست مدار ها رو هم دارن دلیل قهرمانی استقلال و پرسپولیس همین ها هستند این ظلم به تیم های دیگه است فعلا وزارت ورزش طرف پرسپولیس است به خاطر اون پرسپولیس قهرمان میشه
  • راستین IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    یامگا هم از استقلال نمیره. گریه نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی