چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۳ |
۰
کلوب| نکونام نمی‌تواند معجزه کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال چقدر منتظر آمدن جواد نکونام بودند، چقدر مشتاق بودند که اگر قرار است سرمربی تیم محبوبشان داخلی باشد آن شخص تنها و تنها جواد نکونام باشد و بس..

اما حالا و پس از گذشت بیش از یک هفته از انتخاب نکونام به عنوان سرمربی، اوضاع کلی باشگاه و تیم برای شروع فصل آینده خوب نیست، نه اینکه تنها خوب نیست بلکه بد هم هست.

هنوز تکلیف بازیکنانی که قرار است تمدید کنند مشخص نیست، از دست دادن ستاره‌هایی همچون قایدی و محبی که در خط حمله فصل گذشته تنها نقطه قوت و امیدواری تیم بودند و حال با از دست دادن این دو بازیکن برای فصل آینده که هنوز جانشینی هم برایشان انتخاب نشده کار را سخت تر از پیش کرده است.

به قول جواد نکونام این فصل بدترین و عجیب ترین فصل در طی یکی دو دهه اخیر برای باشگاه و تیم استقلال خواهد بود که به چشم خود ندیده است، تغییرات متعدد در مدیریت، از دست دادن بازیکنان و شروع تمرینات با حداقل بازیکنان، نامشخص بودن بازیکنانی که قرار است جذب تیم شوند، نامشخص بودن تمدیدی‌ها و... در کمتر از سه هفته مانده تا شروع فصل آینده یعنی یک شروع فصل عجیب و بد از نگاه سرمربی جدید این فصل آبی پوشان.

پس پر واضح است که تنها انتخاب سرمربی مورد علاقه هواداران و دوست داشتنی برای تیم استقلال نمی‌تواند معجزه ای کند، از آن معجزه‌هایی که گره گشای بازی‌های بزرگ باشد و بتواند تیم را از تنگنا و فشار و گره‌های بسته به سلامت عبور و نجات دهد.

نکونام یا هر سرمربی درجه یک و خوب دیگری هم بدون داشتن مهره‌های کارآمد و به درد بخور هرگز نخواهد توانست که آنگونه که خود دوست دارد و از او انتظار می‌رود تیمی در خور شأن و علاقه و توجه هوادارانش تحویل دهد.

امید، همه آن چیزی است که هوادار استقلال قبل از شروع فصل دارد و به آن دل بسته است هر چند هنوز سه هفته به شروع فصل باقیمانده است و با روی کار آمدن علی خطیر و جانشینی حجت کریمی، می‌توان امیدوار بود که تیم آنگونه که مدیریت و سرمربی‌اش مدنظر دارند تشکیل و تکمیل و بسته شود تا نیازی به معجزه نباشد و استقلال آنگونه که سرمربی‌اش می‌خواهد زیبا، شاداب و دوست داشتنی بازی کند و به نتیجه هم برسد تا هواداران استقلال شاهد یک فصل خوب و زیبا و امیدبخش باشند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استقلال قهرمان خدا نگهدار تو IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    ما استقلالیا سالهای ساله یعنی دهها ساله که با تبعیض و نفاق و دروغ و .... هواداری میکنیم و اصلا برامون چیز جدیدی نیست هر فصل این ماجراها بوده اما حمایتهای مردم و هواداران تا الان همواره استقلال رو بالا نگه داشته خداوندخودش ناظر بر هر گفتار و رفتاری هست ، استقلالیا ریشه دارترین و ماندگارترین تیم ایران هستن و سیلابهای زمانه هم تکانی به آنها وارد نمیکند چه رسد به فشار از طرف کف ها و حبابهای روی آب رودخانه ای فرعی و ناشناخته !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی