نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
لیست جالب از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر/ کاپیتان تیم ملی بماند به رده دوم می‌رسد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین در صورت ماندن در تاتنهام تبدیل به دومین بازیکن پردرآمد لیگ برتر خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، هری کین در صورت ماندن در تاتنهام می‌تواند دومین بازیکن پردرآمد لیگ برتر شود. این مهاجم قرار است برای اولین بار با آنگه پستکوگلو، سرمربی جدید، ملاقات کند.

با وجود اینکه تنها یک سال از قرارداد کین باقی مانده، اسپرز تمایلی به فروش او ندارد، به این معنی که در صورت عدم توافق با قرارداد جدید، او می‌تواند ۱۲ ماه دیگر به صورت رایگان از این تیم جدا شود. نشریه تلگراف ادعا می‌کند که کین هنوز هیچ تمایلی مبنی بر اینکه مایل است در تاتنهام بماند نشان نداده است. با این حال، دنیل لوی ظاهراً آماده است که هفته‌ای ۴۰۰۰۰۰ پوند به او بپردازد. همچنین در این گزارش آمده است که انگیزه کین برای رفتن فراتر از بحث مالی است و او می‌خواهد به دنبال کسب موفقیت برود.

بایرن مونیخ معتقد است که کین مایل به پیوستن به این باشگاه است و شخصا با این انتقال موافقت کرده. توماس توخل در لندن با او مذاکره کرد و ظاهراً لوی از این گفت‌وگو خشمگین شد. بایرن در ماه گذشته ۶۰ میلیون پوند پیشنهاد داد و می‌تواند پیشنهاد جدیدی به مبلغ ۷۰ میلیون پوند به همراه افزودنی‌ها ارائه دهد. اما اسپرز هرگونه پیشنهادی را رد می‌کند.

اگر آنها به خواسته‌های خود برسند و کین قرارداد خود را تمدید کند، به دومین بازیکن پردرآمد لیگ برتر تبدیل می‌شود. ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی در حال حاضر با درآمد ۸۶۵۰۰۰ پوند در هفته در صدر فهرست قرار دارد. کین از هم‌تیمی خود کوین دی‌بروینه و محمد صلاح از لیورپول که هر دو هفته‌ای ۳۸۵۰۰۰ پوند به جیب می‌زنند، پیشی می‌گیرد.

کاسمیرو از منچستریونایتد و رحیم استرلینگ از چلسی دیگر ستاره‌هایی هستند که دستمزدهای هنگفتی دارند. پس از جدایی داوید دخئا، مارکوس رشفورد می‌تواند به جمع پردرآمدها بپیوندد و دستمزد هفتگی ۳۷۵۰۰۰ پوندی دخئا را مال خود کند.

لیست جالب از پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر/ کاپیتان تیم ملی بماند به رده دوم می‌رسد

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی