نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
امیر علی‌اکبری به دنبال دیدار انتقامی مقابل حریف روس/ خط و نشان مبارز ایرانی برای رقیب کانادایی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مبارز ایرانی هنرهای ترکیبی رزمی از کسب برتری مقابل ورزشکار کانادایی اطمینان دارد.

امیر علی‌اکبری مبارز سنگین وزن مبارزه هنرهای ترکیبی رزمی ایران پس از دو برد متوالی در سازمان وان چمپیونشیپ از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز شنبه (۲۴ تیر ماه) به مصاف داستین جوینسون مبارز سنگین وزن کانادایی می‌رود.

فایتر۳۵ ساله ایرانی مطمئن است که فاکتورهای برنده شدن در این مبارزه را در اختیار دارد. او درباره توانایی‌های جوینسون گفت: داستین مبارز خوبی است. او یک مبارز استقامتی است،‌ اما نقاط ضعفش، نقاط قوت من است.

علی‌اکبری در آخرین مبارزه خود موفق شد براندون ورا قهرمان اسبق سنگین وزن جهان را ناک اوت کند. اگر علی‌اکبری بتواند حریف کانادایی خود را شکست دهد، ممکن است به‌زودی با آناتولی مالیخین از روسیه برای قهرمانی سنگین وزن جهان دیدار کند.

مبارز هنرهای رزمی ترکیبی ایران دنبال دیدار انتقامی مقابل همتای روسی خود، آناتولی مالیخین است. اگرچه این دو مبارز پیش از این با هم روبه‌رو شدند که نتیجه این دیدار برتری مبارز روسی بود، اما علی‌اکبری معتقد است دفعه بعد که مقابل مالیخین قرار بگیرد، او را شکست خواهد داد.

البته علی‌اکبری پیش‌بینی می‌کند که می‌تواند جوینسون را به همان روشی که مائورو سریلی و برندون ورا را در دو مبارزه آخر خود شکست داد - از طریق ناک اوت - شکست دهد.

علی‌اکبری گفت: اگر خدا بخواهد برنده این مبارزه را به پایان می‌رسانم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی