نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
در فاصلۀ ۲۰ روز تا شروع لیگ؛ آمار ناامید کننده جانشینان قایدی و محبی/ زوج جدید خط حمله استقلال را بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نگاهی به مهره‌های باقیمانده در جمع مهاجمان استقلال شاید بتوان حدس زد که چه کسانی قرار است به جای قایدی و محبی برای نکونام به میدان بروند.

در جمع مهاجمان باقیمانده در ترکیب بازیکنان تیم استقلال در حال حاضر امیر ارسلان مطهری و پیمان بابایی با بیشترین تعداد حضور در مسابقات فصل بیست و دوم لیگ برتر نزدیک‌ترین گزینه‌ها برای حضور در خط حمله استقلال به شمار می‌روند.

گرچه این احتمال وجود دارد که ظرف روزهای آینده مهره‌هایی در این خط به جمع بازیکنان استقلال اضافه شوند اما فعلا این تیم باید با همین مهره ها در دیدارهای دوستانه پیش رو به زمین برود.

پیمان بابایی با ۲۵ بار حضور در ترکیب استقلال و امیر ارسلان مطهری با ۲۳ مرتبه حضور در دیدارهای این تیم سهم بیشتری از دیگر مهاجمان استقلال را به خود اختصاص داده‌اند. مطهری در ۱۷ مسابقه از ابتدا برای استقلال به میدان رفت و چهار بار نیز در دیدار مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان و نساجی مازندران برای استقلال گلزنی کرد. پیمان بابایی نیز در ۱۰ دیدار از ابتدا در ترکیب استقلال بود و در ۱۵ مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. این بازیکن آذری هم دو بار در دیدار مقابل نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان برای استقلال گلزنی کرد.

نکته جالب اینجاست که مجموع گل‌های زده این دو نفر در فصل گذشته ۶ گل، یعنی به اندازه نصف گل‌های مهدی قایدی برای استقلال بود! مهاجمی که گفته می شود به یک تیم اماراتی می پیوندد. محمد محبی نیز فصل گذشته ۱۰ گل از مجموع گل‌های استقلال را به ثمر رسانده بود و حالا در تست پزشکی باشگاه روستوف روسیه قبول شده است.

امیر ارسلان مطهری بعد از قایدی، محبی و کوین یامگا چهارمین گلزن فصل گذشته استقلال بود. پیمان بابایی هم به اتفاق روزبه چشمی، جعفر سلمانی و محمد حسین مرادمند در جمع دوگله‌های استقلال قرار داشتند. بعد از این دو نفر سجاد شهباززاده با ۱۶ بار حضور در ترکیب استقلال (بدون گل زده) و آرمان رمضانی با ۱۵ بازی (بدون گل زده) به اتفاق امیرعلی صادقی که در ۵ بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و او هم گلی برای استقلال در لیگ برتر نزد دیگر مهاجمان استقلال به شمار می‌روند که بعید است جواد نکونام آنها را در چارچوب تاکتیکی تیمش برای باز کردن دروازه رقبا به کار بگیرد.

طبق اعلام اخیر سازمان لیگ قرار است دیدارهای فصل جدید از دوازدهم مردادماه آینده(حدود ۲۰ روز بعد) استارت بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    دریغ از یک خبر امیدوار کننده از این تیم از جانب شما ،فقط و تنها فقط اخبار ناامید کننده و اعصاب خرد کن☹
    • علیرضا ss IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      آخه داداش رسانه، رسانه لنگی هست به خاطر این هست که دائم به دنبال حاشیه درست کردن و ضربه زدن به استقلال بزرگ هستند ولی کور خوندن، تاج کبیر استقلال بزرگ تیم مردمی هست بزرگترین و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران هست و طرفداران این تیم مردمی تا نفس آخر پشت تیم هستند و در مقابل این همه تبعیض و خیانت و ظلم و ناعدالتی ایستاده و مقابله خواهند کرد تا به کوری چشم لنگیها بی اصالت و بی ریشه، امسال هم قهرمانی پاک و بدون شکست رو تکرار کنیم ایشالا با عشق جواد نکونام... 💙💙
    • کلنگلیس IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      خبرهای امیوارکننده روبروتواخبارتیم حکومتی برای هوادارانش جستوجوکن اینجا استقلال مظلومه وخبرخوب توش پیدانمیکنی ۴۴سال مظلومیت بسته دیگه خسته شدیم
  • سامی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    چ بر سرمون اومده مهاجمای پارسال رو داره واسه وینگر اماده میکنن
  • یاسین IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    پارسال چون قائدی مهاجم ثابت بود این دو بازیکن شاید نتونستند خودشونو ثابت کنند ولی امسال مطمینا میتونن بهترین باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی