نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۸
عکس| بمب پرسپولیس و استقلال در تمرین تیمش دیده شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت‌اللهی تمرینات پیش فصل خود با وایله را آغاز کرده است.

سعید عزت‌اللهی یکی از نام‌های پرتکرار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بوده است. پس از اینکه مدیرعامل پرسپولیس بارها در مورد او مورد سوال قرار گرفت، روز گذشته جواد نکونام صراحتا نام این بازیکن را به عنوان یکی از بازیکنان موردنظرش مطرح کرد.

در این میان شایعات زیادی در مورد این بازیکن وجود دارد و حتی گفته می‌شود این هفته با جذب او، سینا اسدبیگی به صورت قرضی راهی تیم دیگری خواهد شد.

از طرف دیگر ناکامی نقل و انتقالات استقلال سبب شده تا هواداران این تیم تصور کنند مدیران باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب او خواهند کرد.

نکته جالب اینکه عزت‌اللهی حدود دو هفته پیش راهی دانمارک شد و همین سفر تصور این را به وجود آورد که او شخصا برای مذاکره با وایله به دانمارک رفته و در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

البته از مذاکرات احتمالی او برای دریافت رضایتنامه خبری در دست نیست اما عزت‌اللهی بیش از یک هفته است که به تمرینات وایله اضافه شده و در پیش فصل این تیم شرکت می‌کند.

حضور وایله در تمرینات این تیم شانس پرسپولیس و استقلال را برای جذب او کاهش می‌دهد. خصوصا اینکه وایله در تلاش است به هر قیمتی که شده، قرارداد سعید را تمدید کند تا او در زمستان آزادانه به تیم بعدی نرود.

عکس| بمب پرسپولیس و استقلال در تمرین تیمش دیده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کلنگلیس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    اسم بیرانوند وسعید برای گمراه کردن افکارعمومی بود تاکارهای پشت پرده بدون سروصداانجام بشه .....
    • فس فس US ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      تو چقدر بیکاری آخه. نیازی به نوشتن نیست برو همون کلنگ لیس بزن🤣🤣 بعدش یه کیسه هم بکش که زبونت تمیز بشه😄 در عوض جامهارو کی میبره؟ پرسپولیس کبیر 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 حالا برو راحت لیس بزن
  • معین💙💙💙💙 IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    این ایران چکار داره تیم دست دوم دانمارک میره ایران نمیاد. بازار گرمی راه انداختن این لنگی ها
  • علی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    ولش کنید اینم فکر میکنه رونالدو چرا انقدر گندش کردین مگه داره رئال بازی میکنه انقدر این بازیکنان دوهزاری رو گنده نکنید و شآن تیم رو پایین نیارین ب درک
  • آریا US ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    عزت الهی فعلا به لیگ ایران نمیاد! خیالتون راحت! مهمترین دلیلش هم اینه که ۱- حداقل ۲ برابر سقف قرارداد میخواد؛ ۲- تا موقعی که لژیونر هست به تیم ملی دعوت میشه؛ چون میدونه که اگر بیاد ایران و کافیه ۲ جلسه روی نیمکت ذخیره بشینه؛ دیگه قلعه نوعی قید این بازیکن رو میزنه و از نفراتی استفاده میکنه که توی تیمهاشون فیکس بازی میکنن؛ تعدادشون هم کم نیست!! تیمهای پرسپولیس و استقلال هم بخاطر کری خوندن عزت الهی رو میخوان جذب کنن؛ وگرنه قابلیت چندان زیادی نداره!
  • آریا US ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    بجای جذب هافبک؛ برید ۲ تا مهاجم خوب بخرید! آقا یحیی؛ تیم پرسپولیس سالهاست که ۱ مهاجم تمام کننده نداشته و هرکس هم اومده مقطعی بازی کرده! اون از دوتا اوکراینی ها که برانکو آورد ایران؛ بعدش هم جونیور و دیاباته و پریرا و تمیروف که مفت گرون بودن! فقط لوکادیا یه مقدار خوب بازی میکرد که اونم به بهانه ی امنیت جانی فرار کرد! شهریار هم به پرسپولیس نمیاد؛ یعنی مدیرعاملشون نمیزاره که بیاد؛ ساکت سالهاست با پرسپولیس دشمنی داره! اما از فصل بعد که قراردادش تموم بشه؛ اولین بازیکنی هست که میاد به پرسپولیس! پس دنبال مهاجم باشید که زود تیم بسته بشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی