نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نقشه راهنمای فوتبال عربستان دست کیست؟/ لیگ سعودی؛ مقصد بازنشستگی یا جنگ ستاره‌های جوان؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران فوتبال عربستان نشان داده‌اند تابستان ۲۰۲۳ فقط به دنبال ستاره‌های پابه‌سن‌گذاشته نیستند و حتی هافبک‌های جوان قبل از ۳۰ سالگی هم راهی سرزمین حجاز شده‌اند.

عربستان سعودی تابستان ۲۰۲۳ فوتبال اروپا را تحت تأثیر قرار داده و با جذب چندین ستاره از لیگ‌های معتبر قاره سبز، چالشی بزرگ برای بزرگان اروپا ایجاد کرده است.

نکته جالب این‌که نباید خریدهای عربستانی‌ها را در انحصار بازیکنانی دانست که به بازنشستگی نزدیک شده‌اند. شاید بسیاری تصور کنند کریم بنزما که حتی در ۳۵ سالگی هم خوب گل می‌زند و در اوج است بزرگ‌ترین خرید تابستانی سعودی‌ها بوده که به قهرمان این لیگ یعنی الاتحاد رفته، اما به نظر می‌رسد برگ برنده دست الهلالی‌هاست که روبن نوس هافبک ۲۶ ساله ولورهمپتون و سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک تهاجمی ۲۸ ساله لاتزیو را به خدمت گرفته‌اند. هردوی این ستاره‌ها سال‌های اخیر پیشنهادهای بزرگی داشتند و در حالی عربستان را انتخاب کردند که می‌توانستند چند سال دیگر در سطح بالای فوتبال اروپا بازی کنند. حتی می‌توان کنار آن‌ها نام مارسلو بروزوویچ را آورد که بارسلونا در ۳۰ سالگی خواهان او بوده ولی تصمیم گرفت راهی النصر شود.

حتی در مورد آینده این بازیکن‌ها گفته می‌شود آن‌قدر فرصت دارند که ممکن است پس از پایان قراردادشان با الهلال دوباره در اروپا بازی کنند!

به نظر شما مهم‌ترین انتقال فوتبال عربستان سعودی کیست؟ کریم بنزمای ۳۵ ساله، انگولو کانته ۳۲ ساله، کالیدو کولیبالی ۳۲ ساله، روبرتو فیرمینوی ۳۱ ساله یا هافبک‌هایی که در اوج جوانی و قبل از ۳۰ سالگی راهی کویر شده‌اند تا روی فوتبال اعراب تأثیر بگذارند؟ جهت شرکت در این نظرسنجی به بالای همین صفحه یا آرشیو نظرسنجی خبرورزشی مراجعه فرمایید.

گزارش‌هایی درباره فوتبال عربستان بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی