نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پشت پرده منتفی شدن حضور دروازه‌بان ملی‌پوش در پرسپولیس/ درخواست عجیبی که مطرح شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا خالدآبادی گلر تیم ملی امید به احتمال فراوان استقلالی خواهد شد، چرا که پرسپولیسی‌ها شرط‌هایش را نپذیرفته‌اند.

طی روزهای گذشته ماجرای پرسپولیسی شدن محمدرضا خالدآبادی گلر تیم ملی امید و باشگاه هوادار به صورت جدی مطرح شد و مذاکرات خوبی هم بین طرفین انجام شد. خالدآبادی محصول آکادمی پرسپولیس است و فصل قبل درخشش بسیار خوبی در باشگاه هوادار و همچنین تیم ملی امید داشته است. با توجه به اینکه سهمیه تیم‌ها برای جذب بازیکن بزرگسال کاهش یافته، خالدآبادی ۲۲ ساله گزینه بسیار خوبی برای باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری است تا هم یک گلر آینده دار داشته باشند و هم لیستشان پر نشود.

گل محمدی هم که با توجه به همین قوانین جدید اجازه خروج به احمد گوهری داد، به شدت روی جذب خالدآبادی تاکیید داشت و به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حتما این بازیکن جذب شود. از آنطرف استقلال هم که درحال حاضر بدون گلر است، خواهان جذب این بازیکن شده بود. تا یکی دو روز قبل پرسپولیس به شدت به جذب این بازیکن نزدیک شده بود و حتی مدیران دو باشگاه پرسپولیس و هوادار در این خصوص به توافقات خوبی رسیده بودند.

قرار بود پرسپولیس برای خرید خالدآبادی ۱۱ میلیارد به باشگاه هوادار بدهد تا رضایتنامه این گلر آینده دار را بگیرد. طبق توافق انجام شده باشگاه پرسپولیس قصد داشت تا ۳۰ درصد را به صورت نقد و مابقی را در دو فقره چک به هوادار بدهد. موضوعی که با موافقت باشگاه هوادار هم روبرو شد و قرار بود این انتقال نهایی شود. خود خالدآبادی هم با انتقال به پرسپولیس کاملا موافق بود و با وجود اینکه می‌دانست باید با بهترین گلر ایران رقابت کند و در طول فصل نیمکت نشین بیرانوند باشد، حاضر بود دوباره به پرسپولیس بازگردد.

با این حال او در گفت‌وگویی که با پرسپولیسی‌ها داشت اعلام کرد حداقل باید در ۵ بازی فصل به عنوان گلر فیکس درون دروازه قرار بگیرد. صحبتی که تعجب پرسپولیسی‌ها را در بر داشت و البته با آن مخالفت کردند. مخالف اصلی این موضوع هم وسلی ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس بود که اعلام کرد تحت هیچ شرایطی زیر بار چنین خواسته ای نمی‌رود. ننکا اعلام کرد تحت هر شرایطی بیرانوند گلر اول و اصلی تیم خواهد بود و فقط در صورتی به گلر دوم بازی می‌رسد که علیرضا دچار مصدومیت باشد و یا محروم شود. همین موضوع باعث شد تا حضور خالدآبادی در پرسپولیس منتفی شود و او تصمیم بگیرد راهی استقلال شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق پرسپولیس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    این دیگه از اون حرفاست که مربی دروازه بان ها همچین حرفی بزنه. خالد آبادی میتونه تو جام حذفی فیکس بازی کنه مثل همه جای دنیا که جام حذفی به دروازبان ذخیره بازی میدن. این چیزا به کنار. مشکل من الان اینه که چرا بازیکنان تیمهای پایه پرسپولیس رو اینقدر راحت از دست میدیم، بعد با چند برابر قیمت باید برگردونیم. ایکاش مثل همه جای دنیا با بازیکنان جوون قرارداد بلندمدت ببندیم، بعد واسه کسب تجربه دو سال قرضی بفرستیمشون تیمهای دیگه. تو این چند سال یحیی چندتا بازیکن جوون رو همینجوری گذاشت کنار از تیم. الان باید چقدر هزینه کنه باشگاه واسه امثال خالد آبادی، آریا برزگر، احسان حسینی و چند تا بازیکن جوون دیگه که قبلا تو امیدهای پرسپولیس بودند و حتی تو بزرگسالان هم بازی کردند اما یحیی از تیم گذاشتشون کنار. امسال هم سلیمانی و یکی دوتا بازیکن دیگه رو گذاشت برن تیمهای دیگه. اصلا قرارداد بلندمدت با بازیکن جوون، منبع درآمد خوبیه واسه باشگاه که هر موقع خواست بفروشه اونا رو. اما حیف که باشگاه های ما آینده نگری بلد نیستند. یحیی همین ایراد رو درست کنه، با اختلاف بهترین مربی ایرانه. واقعا حیفه سرمایه سوزی ما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی