نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
۰ |
۰
قول هافبک آبی‌ها به پدرش که در زندان است
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کالوین فیلیپس هافبک منچسترسیتی در مورد حکم زندان پدرش صحبت کرد و گفت که همه تلاش خود را می‌کند تا او را از زندان خارج کند.

پدر کالوین فلیپس با حکم دوازده سال حبس مواجه شده بود و باید چند سال دیگر همچنان در زندان باشد. فیلیپس در مصاحبه با دیلی میل گفته است که امید دارد تا بتواند پدرش را از زندان خارج کند و آماده است تا هر کمکی را به پدر خود داشته باشد.

فلیپس گفت: قبلا هم گفته بود که از پدرم مراقبت می کنم. در زمانی که حکمش به پایان برسد، سعی می کنم که اطمینان پیدا کنم که جایش امن است تا نیازی نباشد تا به زندان برگردد. از او خواستم تا هر چه می خواهد را به من بگوید: خودرو، خانه یا هر چیز دیگری.  به من گفت که فقط دوست دارد که دور دنیا بگردد و بازیهای فوتبال من را ببیند. من هم تلاش می کنم تا از این حیث به او کمک کنم.

فیلیپس در شروع کارش با منچسترسیتی کار دشواری داشته چرا که پشت سر رودری قرار گرفته است. مصدومیت هم باعث شد تا این بازیکن در اولین فصل حضورش در منچستر، شرایط دشواری داشته باشد. او اما امیدوار است که در فصل جدید با شرایطی بهتر ظاهر شود و بتواند نمایش متفاوتی را داشته باشد. فیلیپس در کل فصل گذشته ۲۱ بازی در کل تورنمنت‌ها داشت که فقط دو بار در لیگ انگلیس فیکس شد و حتی در مقطعی از فصل، گواردیولا علنا از او به خاطر اضافه وزنش انتقاد کرده بود.

این گزارش را هم از دست ندهید: ستاره لیگ برتر از آسیب‌های دردناک دوران کودکی‌اش می‌گوید؛ ۶ ساله بودم که دوست مادرم به من تعرض کرد/ از ۷ سالگی سیگار می‌کشیدم/ در ۲۴ سالگی فکر خداحافظی بودم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی