واکنش جالب کریمی به معمای قرارداد نکونام با استقلال؛ قراردادی در کار نبود که گم شود!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرارداد سرمربی تیم فوتبال استقلال خلاف تصورات، گم نشده بلکه به گفته سرپرست مستعفی این باشگاه، قرارداد مذکور هرگز به امضای هیئت مدیره و معاونت حقوقی باشگاه استقلال نرسیده است.

 این روزها اخبار مرتبط با گم شدن قرارداد جواد نکونام به سوژه جنجالی و عجیب رسانه‌ها تبدیل شده و شایعات زیادی را به راه انداخته است.

«قرارداد من در باشگاه نیست. قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان هم نیست. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما اینکه یک نفر می‌تواند اسناد یک باشگاه را راحت ببرد، خنده‌دار است.»

این صحبت‌هایی روز پنجشنبه سرمربی استقلال در حاشیه تمرین این تیم بود و بلافاصله او را به تیتر نخست رسانه‌ها بدل کرد. درست ۲۴ ساعت پس از مصاحبه جنجالی نکونام، علی خطیر، مدیرعامل استقلال به گم شدن قرارداد سرمربی تیمش واکنش نشان داد و گفت:

از روزی که وارد باشگاه شدم قرارداد سرمربی تیم را ندیده‌ام. نکونام درست گفته، روزی که خواستار قراردادها شدم متوجه شدم قرارداد سرمربی تیم و یکی دو بازیکن دیگر در باشگاه وجود ندارد. وقتی از مسئول مربوطه پیگیری کردم گفتند قراردادها نیست. من نه می‌دانم عدد و رقم قرارداد نکونام چقدر است و نه از مفاد آن اطلاع دارم. گزارش این موضوع را هم آماده کردم تا به هیئت مدیره محترم ارائه کنم. همچنین در جلسه با نکونام به ایشان اعلام کردم حتما در هفته پیش‌رو مشکل قرارداد ایشان را حل خواهم کرد.

این ماجرا امروز سوژه اول مجمع باشگاه استقلال بود. در این جلسه که سه ساعت طول کشید، صحبت‌های مهمی دراین‌باره مطرح و قرار شد که خطیر مسئله گم شدن قرارداد سرمربی را به حراست وزارت ورزش گزارش کند.

یکی از مدیران استقلال امروز دراین‌باره به خبرنگاران گفت: خطیر این اقدام را انجام داده و حالا حراست وزارت ورزش با ورود به ماجرا بررسی خواهد کرد که قرارداد جواد نکونام دست چه کسی است و آیا حجت کریمی آن را همراه خود برده است یا خیر.

حجت کریمی سرپرست وقت مدیرعاملی باشگاه استقلال با جواد نکونام قراردادی را امضا نکرد! آن چه در مراسم رونمایی و معارفه نکونام مقابل دوربین‌ عکاسان قرار گرفت «پیش‌نویس» قرارداد بود نه قرارداد رسمی!

بله درست خواندید؛ مراسم معارفه و رونمایی از قرارداد نکونام برگزار شد اما قراردادی که رسمی و معتبر باشد از سوی کریمی به امضا نرسید. این دو نفر با یکدیگر به توافق کامل رسیدند اما این برگه می‌‎بایست به امضای سایر اعضای هیئت مدیره رسیده و بعد معاونت حقوقی آن را تایید می‌کرد تا در دبیرخانه باشگاه استقلال شماره‌گذاری شود اما هرگز این مراحل را طی نکرد تا امروز گم شدن قرارداد نکونام به سوژه عجیبی تبدیل شود!

کریمی در آخرین روزهای حضورش در باشگاه استقلال با حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی وارد چالش جدی شد؛ چالشی که باعث شد عطای حضور در باشگاه استقلال را به لقایش بخشیده و استعفا کند! در واقع، مانع بزرگی به نام قربانزاده مانع از آن شد تا کریمی به قرارداد نکونام جنبه رسمی ببخشد.

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال که از آنچه «مداخله» رئیس سازمان خصوصی‌سازی خوانده شده، به شدت شاکی بود، پیش از استعفا، درباره قرارداد نکونام در گفت‌وگو با یکی از معاونان باشگاه استقلال این جملات را بر زبان آورده است: «آقای قربان‌زاده که اجازه کار کردن نمی‌دهد، قرارداد نکونام را هم بدهد مدیرعاملی که دوست دارد امضا کند!»

با این تفاسیر، حالا باید معمای قرارداد نکونام را حل‌شده بدانیم؛ این قرارداد گم نشده بلکه از اول مراحل رسمی‌شدن را طی نکرده است و خطیر باید قراردادی جدیدی را با نکونام به امضا برساند.

کریمی در گفت‌وگویی این گزارش را تایید کرد و تاکید کرد: قراردادی که هیئت مدیره و معاونت حقوقی آن را امضا نکرده‌اند، قرارداد نیست. من در آن برهه گفتم قربانزاده قرارداد را بدهد به مدیرعامل بعدی امضا کند تا بعدا حرف و حدیثی پیش نیاید! آنچه «قرارداد گم‌شده» خوانده شده است، پیش نویس قرارداد بود و باید اصل قرارداد را کپی بگیرند و امضا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • خان دایی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    این آقاحجت کریمی هم بلایی بودو رونمیکرد ....انشاالله وضعیت استقلال دریک دهه آینده خوب میشه این قولروخان دایی داره بهتون میده
  • محمدرضا IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    با این تفاصیل برگ برنده الان دست جواد نکونام هست جواد جان الان نازت خریدار داره قیمت رو ببر بالا
  • Ali IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    آنهایی که عنوان جان نثار برای خودشان در بنر ها نوشته بودند اکنون مشخص شد جان نثار مقام و موقعیت و پست و منصب مدیریت هستند ،بسوزد ریشه ی این خود پسندی و خودبینی که تا وقتی سوار برکارند همه چی خوبه وهمه جا امن وامان است ،ما به محض افتادن و یا برافتادن از این مقام ،با همه در می افتند،وهمگان بد و دشمن وتنها آنان خوب و دوست میباشند ،
  • بهرام IT ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اینها فقط دو یا سه بازیکن نیاز دارند و نقل و انتقالات آنچنانی هم نیازی نیست.دروازه بان سوم استقلال خودش برترین دروازه بان حال حاضر فوتبال ایران هست به شرطی که کمی اعتماد و بها به او داده بشود.دفاع با مرادمند بی نظیر و گلزن و با حردانی بد نیست و با جلالی و....مشکلی ندارند به شرط اینکه سلمانی را بجز در مواقع قحطی اصلا به بازی نگیرند.میانی روزبه ستون خط میانی حتی برای تیم ملی و در بازی با ازبکستان همه دیدند که بهترینها عزت الهی و چشمی بودند و آزمون هم خوب بود.در میانی مهدی پور هم بعد از چشمی بهترین هست و از رضاوند و مهری(در و پیت)مهدی پور خیلی بهتر هست.(برای میانی یک بازیکن مطمئن نیاز دارند ۱)در چپ و راست یامگا و باز هم جلالی عالی و در حمله مطهری اما دو مهاجم مطمئن نیاز دارند...فقط یکی در خط میانی که بازیساز و با تجربه باشه حتی سالخورده مثل دژاگه عالی هست و در حمله دو مهاجم تر و تیز و فرز برای استقلال کافی هست...استقلال فقط سه یا چهار بازیکن نیاز دارد یکی در دفاع،یکی در میانی و دو تا در حمله و در ضمن نور افکن را باید هر طور شده به استقلال بیاورند.
  • 6 IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    عجب آدمايي هستند!! بخودشونم رحم نميكنند. مردم رو فيلم كردن و كلي مراسم و بگير و ببند و اخرشم هيچ! حالا اينم بزاريد تقصير باقي تيمها. خجالت نكشيد...
  • محمود IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    قرارداد بازیکنا چی؟اونام‌میگن گم شده.قضیه اونا چیه پس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی