نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
امیدوارم حال هوادار اورژانسی استقلال خوب باشد/ حتما باید یک نفر بمیرد تا به داد باشگاه برسید/ گناه این مردم چیست که تیم‌شان را دوست دارند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: اوضاع باشگاه استقلال به قدری بد شده که دیگر مردم حاضر نیستند از درون خانه‌شان اخبار این تیم را دنبال کنند و حاضرند در این گرما تا سعادت آباد بروند.

محسن یوسفی، هافبک اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات امروز و تجمع اعتراضی تعدادی از هواداران مقابل باشگاه استقلال اظهار داشت: وقتی فیلم حضور هواداران مقابل باشگاه استقلال را می‌دیدم واقعاً متاسف شدم. وقتی دیدم یک نفر دستش را روی قلبش گذاشته و در حال بدی قرار گرفته بغض گلویم را گرفت. نمی‌دانم چه بر سر این باشگاه آورده اند که اینقدر مشکلات برایش به وجود آمده! چه اتفاقی در این مجموعه رخ داده که این همه بلا باید بر سرش بیاید؟ از مهر سال گذشته که مدیریت باشگاه تغییر کرد یک آب خوش از گلوی این مردم پایین نرفته است.

وی افزود: حتماً باید یک نفر بمیرد یا بلایی بر سر این مردم بیاید تا دست از سر این هوادار بردارید! مگر چه اتفاقی افتاده است! استقلالی‌ها چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان آن را پس بدهند؟ چرا مسئولین اینقدر درباره این تیم بی مسئولیت شده‌اند! گناه این مردم چیست که فقط از این دنیا یک تیم و یک استقلال را دوست دارند؟ کسی که در هوای ۴۰ درجه تهران و در این اوضاع بد اقتصادی و گرانی‌های موجود خودش را از مناطق مختلف به باشگاه می‌رساند هم حتماً دلیلی برای این کار دارد وگرنه بیکار نیست. تک تک این افراد خانواده دارند، کار دارند، شغل دارند، پسر دارند، شوهر دارند، زن دارند... این‌ها همه دغدغه‌هایی دارند که باید به آنها رسیدگی کنند اما شما ببینید استقلال چقدر برایشان مهم است که خودشان را به این روز می‌اندازند!

یوسفی با اشاره حضور اورژانس مقابل باشگاه استقلال برای رسیدگی به هوادار سرطانی که دچار حمله قلبی شده بود گفت: امیدوارم حال این دوست عزیز خوب باشد. حرف‌هایش را شنیدم. در بخشی از صحبت‌هایش حرف‌های قشنگی می‌زد و می‌گفت این فقط استقلال است نه دشمن کشورمان. چرا مردم را تا این حد تحت فشار قرار می‌دهید؟ یک نفر هم پاسخگو نیست! چرا عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند در کارهای باشگاه دخالت کنند! (اینجا ببینید)

وی اضافه کرد: چطور ممکن است متن قراردادها مثل آب خوردن در اختیار خبرگزاری‌ها قرار بگیرد؟ حتما عده ای برای تخریب استقلال برنامه ریزی کرده اند و اتفاقا درست هم پیش می روند. شما را به خدا یک نفر پاسخ بدهد! یک نفر به این مردم بگوید که لااقل بدانند اصلاً قرار نیست تیمی به نام استقلال وجود داشته باشد. شاید دنبال همین هستند. اگر واقعاً برنامه همین است زودتر تکلیف این مردم را روشن کنید تا اینقدر حرص و جوش نخورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مملی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    دشمن آجرلو و فتح الله زاده بودن که باشگاتونو به این روز انداختن الکی ننه من غریبم بازی درنیارید که باز بخواهید از دولت کمک بگیرید،آرزوی سلامتی واس هوادار استقلال هم دارم
  • سارینا IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    🔥 خانه ام رو طوفان برد 🔥 تو نگران وزیدن باد در موی منی #تاج زنده است در قلب من تو
    • Sorena10 IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      دمت گرم و سرت سبز،عالی گفتی
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    دمت گرم داداش گل گفتی
  • مجید IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    همه هواداران استقلال هم بمیرند هیچ اتفاقی نمی افتد. کینه آقایان از استقلال بیشتر از این حرفهاست. 2 قهرمانی آسیا خار شده در چشمان اینها.
  • تاج بی شاه IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    بهتر نیست برن دنبال زندگیشون این ادمهای بیکار بابا چه به ما میرسه
  • ع ق ق QA ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    راه خوبی برای گدایی نیست اینبار از کی پول می خوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی