نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
۰ |
۱
شرط یک پرسپولیسی برای بازگشت؛ یک نفر نباشد!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس که مدتی است از این باشگاه جدا شده، فقط در صورت برآورده شدن یکی از شروط اصلی خود کار در پرسپولیس را از سر می‌گیرد.

نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در حالی ادامه دارد که با وجود تمدید قرارداد بازیکنانی همچون سعید صادقی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و گئورگی گولسیانی حاشیه‌های زیادی پیرامون حفظ علیرضا بیرانوند به وجود آمد تا دروازه بان ملی پوش پرسپولیس برای افزایش مبلغ قراردادش چاره‌ای جز بستن قرارداد جدید نداشته باشد.

ضمن اینکه عیسی آل کثیر نیز از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد تا به رقیب سنتی سرخ‌ها در اصفهان و تیم سپاهان بپیوندد.

حضور آل کثیر در سپاهان بار دیگر انتقاد از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را افزایش داد تا خریدهایی نظیر شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان و مسعود ریگی هم ابهاماتی را برای هواداران دو آتشه این تیم در قبال عملکرد مدیرعامل باشگاه ایجاد کند.

هواداران پرسپولیس در حالی انتظار عملکرد بهتری از درویش دارند که جدایی محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه را یکی از علت‌های افت باشگاه در پنجره تابستانی می‌دانند.

محمدی که استعفای خود را پس از پایان فصل گذشته و قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی تقدیم درویش کرد حاضر به بازگشت نشده است. درویش با وجود اینکه رابطه خوبی با محمدی دارد نتوانست او را حفظ کند.

اختلاف معاون پیشین باشگاه پرسپولیس با یکی از مدیران باشگاه یکی از علت‌های اصلی جدایی محمدی عنوان شده است. محمدی حاضر نیست تا زمانی که این مدیر در امور فراتر از حیطه اختیاراتش به اتاق درویش رفت و آمد دارد به مجموعه مدیران پرسپولیس باز گردد.

معاون سابق پرسپولیس از این رو تصمیم گرفته است فعلاً پاسخ منفی به درویش برای بازگشت به باشگاه بدهد تا دلخوری خود را نسبت به تصمیمات آن مدیر رده میانی باشگاه و همچنین درویش نشان دهد.

از این رو درویش در نظر دارد معاونت جدیدی را که خودش در پرسپولیس ایجاد کرده بود با حضور فرد جدیدی پر کند تا شاید جای خالی محمدی را پوشش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی