نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
مدافع مازاد استقلال در آستانه بازگشت/ غلامی هم به آبی‌ها تخفیف داد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع فصل گذشته استقلال در آستانه تمدید قرارداد با مبلغ جدید است.

فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال طی چند روز اخیر رنگ و بویی جدی تر به خود گرفته و مدیریت جدید با سرعت بیشتری امورات جذب بازیکن را پیش می‌برد.

شب گذشته با عقد قرارداد ایمان سلیمی و همچنین تمدید قرارداد سید حسین حسینی مشخص شد نقل و انتقالات آبی‌ها وارد فازی جدی شده است و ممکن است در روزهای پیش رو اخبار امیدوار کننده بیشتری به هواداران استقلال برسد. در این میان عارف غلامی مدافع میانی آبی‌ها که ابتدا جایی در لیست سرمربی تیم نداشت، با توجه به شرایط فعلی به میز مذاکرات برگشته و قرار است امروز نیز با مدیران باشگاه در جلسه‌ای حاضر شود.

مدافع استقلال در دور جدید مذاکرات، حاضر به کاهش قرارداد جدیدش نسبت به فصل گذشته شده و حتی گفته می‌شود این کاهش قرارداد چشمگیر است. با این حال و با توجه به اینکه استقلال در حال حاضر ۳ مدافع میانی را در اختیار دارد باید دید نتیجه مذاکرات غلامی و استقلال در نهایت چه سرانجامی خواهد داشت. ضمن اینکه گفته می‌شود مدیران استقلال در مراحل نهایی جذب یاسین سلمانی هستند و این بازیکن فاصله زیادی تا پوشیدن پیراهن آبی ندارد.

همچنین جذب یکی دو بازیکن خارجی با کیفیت به خصوص در خط هافبک نیز در برنامه مدیران استقلال قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    بی اهمیت
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    یواش یواش دارن به راه راست هدایت میشن. یواش یواش دارن از درویش مدیریت یاد میگیرن. اینا فکر کردن سالی پنج میلیارد باید بذارن رو قرارداد بازیکناشون. اتفاقا باید غلامی و سیدحسین حسینی رو میذاشتن تو لیست مازاد تا یه سال بدون تیم بمونن و قیمتشون بشه سالی ۵ میلیارد. کدوم …. سالی ۲۵ میلیارد داده به اینها ميده . عربستانیها هم اینجوری ولخرجی نمیکنن که امثال فتل و آجورلو و کریمی کردن.
    • کلنگلیس IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      بااین کامنتت موافقم👍
  • تاج کبیر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    یعنی این عارف غلامی رو میبینم از باشگاه سیر میشم . کسی که عامل تمام شکست های دربی بوده رو باید با تیپا انداخت بیرون . آزموده رو آزمودن خطاست !!! این بازیکن مفتش هم گرونه
  • آنتی لنگ IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    چقدر تخفیف داده ؟ ۵۰۰ میلیون؟! اگه ده میلیارد تخفیف داده باشه خوبه
  • ناشناس IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    بازیکنان بزرگ هم اشتباه می کنن بازیکنان و تیم رو حمایت کنید
    • تاج کبیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      بازیکنان بزرگ هم اشتباه میکنن ولی بازیکنان بزرگی هستن و خیلی به ندرت اشتباه میکنن . الان عارف غلامی از نظرت یه بازیکن بزرگیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی که توی بازی های زیادی به خصوص بازی های بزرگ کارش سوتی دادنه دقیقا مصداق هری مگوایر منچستره . این بازیکن حضورش تو تیم باعث ضرره واقعا بازی های این سوتی رو نگاه میکنین اصلا ؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی