نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
۲۵ |
۳
من را مثل سگ بیرون انداختند؛ دیگر برنمی‌گردم!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل نساجی از واکنش سرمربی سابق تیم ملی نسبت به یک پیشنهاد برای بازگشت به ایران پرده برداشت.

صادق درودگر درخصوص آوردن دراگان اسکوچیچ به فوتبال ایران و حاشیه‌هایی که برای سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اتفاق افتاد صحبت کرد.   

مدیرعامل وقت تیم نساجی از پیشنهاد اخیر یک تیم برای به خدمت گرفتن اسکوچیچ گفت: یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد به من زنگ زد و گفت می‌خواهیم اسکوچیچ را زنگ بزنی بیاورند او را ایران. گفتم باید زنگ بزنی ایجنتش و گفتند ایجنتش نتوانسته او را ایران بیاورد با شما رابطه دوستی دارد. گفتم دوستی چه ربطی به کار دارد و خواهش کردند زنگ بزنم. گفتم خب باشد زنگ می زنم، گوشی دستم بود و با آن گوشی واتساپ زنگ زدم و سلام کردم و گفتم فلان باشگاه انقدر پول، رقم هم بالا بود و ۱ میلیون دلار بود، گفتم انقدر می‌دهد که بیای مربی شوی. گفت من دیگر برنمی گردم گفتم چرا، گفتند مرا مثل سگ از کشور بیرون انداختند. گفتند من آمدم ایران و با یک تساوی تیم ایران اوت می‌شد، من این تیم را بردم جام جهانی و مرا کنار گذاشتند برای همین برنمی‌گردم به ایران. خیلی علاقه‌مند بود آن تیم که اسکوچیچ را بیاورد ولی ایشان نیامد.

درودگر با اشاره به اولین حضور اسکوچیچ در ایران به عنوان سرمربی ملوان ملوان درباره رسیدن مرد کروات به نیمکت تیم ملی گفت: اولین مصاحبه من در ملوان را ببینید، گفتم او مربی تیم ملی می‌شود چرا، من اصلا چیزی ندیده بودم از او فقط روزمه‌اش را دیدم که در هفت سال شش قهرمانی دارد، گفتم یک مربی در این سن هفت سال شش قهرمانی، دو قهرمانی در اسلوونی، سه قهرمانی در کرواسی یکی در کشورهای عربی و یک نایب قهرمانی در کویت. گفتم وقتی توانسته این همه قهرمانی بگیرد برای تیم های مختلفش قطعا مربی بزرگی است و زمانی که می‌خواستم به ایران بیاورمش، بدشانسی اسکوچیچ و خوش‌شانسی ما ایشان پلیپ معده و روده گرفته بود و در بیمارستان بستری بود. خلاصه با کمک ایجنتش صحبت کردیم بیا ایران را ببین و صحبت از قرارداد نکردیم. من گفتم به شما علاقمند شده‌ام که انقدر مربی حرفه‌ای هستید و نتایجت خوب است. آوردمش انزلی را نشانش دادم، ماهی‌فروشی و میوه فروشی و قصابی را نشانش دادم و عکس ملوان و مرحوم قایقران بود، گفتم این شهر فوتبالی است و هیجان‌زده شده بود. مردم هم او را می‌دیدند و گفتم بیا مذاکره کنیم و مذاکره کردیم، گفت من از باشگاه کویتی قرارداد آخرم ۳۳۰ هزار دلار بوده گفتم ما این پول را نداریم ولی بیا با ما ۱۰۰ هزار تا ببند و ما اگر باشگاهی دیگر تو را خواست می‌گذاریم بروی. همینطور داشتیم صحبت می‌کردیم، آن روز جواب قطعی را نداد بعد از یک روز گفت می‌خواهم بمانم، گفتم چقدر گفت ۱۸۰ تا و ۱۲۰ تا بستیم. گفت بنویس اگر باشگاه کویتی مرا خواست بروم، گفتم دیگر این را نمی‌نویسم این مال سه روز پیش بود. الان نمی‌توانم این کار را کنم و خلاصه قبول کرد، ماند و ۴ روز بعد باشگاه کویتی برایش دعوتنامه زد ۳۰۰ هزارتا ولی دیگر این قرارداد را با او فیکس بسته بودیم. باورتان نمی‌شود با اسکوچیچ خیلی از بازیکنان را تستی گرفتیم یعنی در همان استادیوم شهید تختی یا سن سیروس در آن استادیوم تست گذاشتیم و خیلی‌ها آمدند تست دادند و انتخاب شدند و حالا هم اسمشان را نمی‌آورم چون بعضی از آنها تیم ملی هم دعوت شده‌اند بعضی هم بازیکنان بزرگ لیگ هستند ولی اینطور بود.

وی درباره ناراحتی اسکوچیچ افزود: بالاخره انتخاباتی بوده و فدراسیون وعده داده بود این کارها انجام شود. انجام شان دادند ولی به نظر من اسکوچیچ می‌بایست مزد زحماتش را می‌گرفت. شرایط انتخابات به گونه‌ای بود که بعضی چیزها در برنامه‌های انتخاباتی تاج بود و اعلام کرده بود ایشان و به وعده انتخاباتی‌اش عمل کرد چون اعضایی که به او رای داده بودند شاید این برنامه را میخواستند از او. ولی به هرحال در کل اگر از بالا نگاه کنیم به اسکوچیچ ظلم شد.

درودگر در پاسخ به این سوال که اگر اسکوچیچ می‌ماند ما در جام جهانی بهتر نتیجه می‌گرفتیم یا خیر، تصریح کرد: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و مشکلاتی در آن تیم به وجود آمده بود و دو دستگی‌ای ایجاد شده بود که خیلی آسیب زد. اگر همبستگی اولیه تیم باقی می‌ماند و آن مسائل رفتن پیش معاون رئیس جمهور و خود رئیس جمهور و آن صحبت‌ها و پیام‌های اینستاگرامی پیش نمی‌آمد و همبستگی باقی می‌ماند شاید می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد ولی در شرایطی که ایجاد شده بود نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    همین دو دستگی هم مهدی تاج ایجاد کرد.مهدی تاج طارمی را به جون اسکوچیچ انداخت دید فایده نداره از نقشه ایجاد دو دستگی استفاده کرد.
  • اس اس آبی ۴ IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    حقت بود
  • تاج کبیر IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    دلم خنک شد عامو
  • ناشناس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    نهایت نامردی و بی مرامی رو در حق اسکوچیچ انجام دادن حق داره اگر عملکردش خوب نبود یه چیزی اما بعنوان تیم اول صعودشان داد به جام جهانی در اون شرایط ،
  • م IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    حق داره
  • خسرو IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    زشت ترین کار ممکن را با ایشون کردن
  • ناشناس FI ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    بخاطر اعتراض چند تا بازیکن معمولی اسکوویچ بیچاره را که با هزار بدبختی تیم را به جام جهانی رسوند انداختن بیرون.که همون بازیکنان اعتراضی تو جام جهانی مثل مترسک فقط گل خوردن تیمشان را مشاهده میکردن.یکیشون همون استاد تمارض در پنالتی گرفتن
  • کیروشی پور کثیف IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    همین دو دستگی هم مهدی تاج ایجاد کرد.مهدی تاج طارمی را به جون اسکوچیچ انداخت دید فایده نداره از نقشه ایجاد دو دستگی استفاده کرد.
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    اسکوچیچ قربانی یه عده بازیکن نامرد شد و همچنین تاج و دارودسته مافیایی
  • پدرام CA ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    خود دراگان هم توی اولین مصاحبه اش گفت من اومدم ایران برای سرمربی تیم ملی شدن. خوب یادمه بعد از شاهگار ویلموس و انتخابش روزی رو گه قبل از دور برگشت میزبانی رو هم از ایران گرفتند.... مسی سرش رو میندازه پایین و با مربی با صفر تجربه بین المللی قهرمان جهان میشه ... مودریج وقتی دالیچ سرمربی گرواسی انتخاب میشه صداش در نمیاد و نتیجه حرفه ای گری خودش رو هم میگیره ولی طارمی و جهانبخش پامیشن میرن دفتر ریاست جمهوری!
  • اشکان IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    اصل قضیه این بود که قرار شد کی روش بیاد که جلو انگلیس آبروریزی نشه، پس چی شد؟ واقعاً اون قسمت که گفته بود با یه تساوی ایران اوت میشد واصلا جام جهانی نمی‌رفت داستان قدرشناسی نبود چون فوتبال حرفه ای این چیزا سرش نمیشه ولی بحث فنی اینه که دوستان یادشون رفته بود ما با همین بازیکنانی در شرف حذف نود و پنج درصدی بودیم ولی به محض گرفتن نتیجه همه نتایج رو به بازیکنان ربط دادن و نقش مربی رو خیلی راحت فراموش کردن
  • علی استقلالی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    شما مگه آدم بودی ؟
    • سینا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      واقعا سطح فرهنگ و شعورت انقدره... با کیا شدیم 80میلیون. این مملکت با بودن شما هیجوقت بجایی نمیرسه..
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    خب همه مث ما نیستن که سرشون رو بندازن پایین و چشمشون رو روی همه چی ببندن! با شناختی که شخصا دارم، کرواتها واقعا افراد با شخصیت و پرستیژی هستن. یه کشور کوچیک با ۴ میلیون نفر جمعیت، تو فوتبال دنیا صاحب سبکه! این یعنی تشخص، پرستیژ و تعهد!!!
  • اس اس آبی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    خب برنگرد. برو به سلامت. کسی ناز تو را نمی کشه
    • سینا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      استقلال به هوادارانی مثل تو.. افتخار میکنه؟؟؟ شماها باعث تاسف هستید..
  • سعید IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    هرکس دیگه هم بودنمیومد
  • مهدی نوری IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    خدا از امثال بازیکنان حاج صفی طارمی رامین رضاییان سردار آزمون نگذره خدا از تاج و کروش نگذره بخدا قسم اینها هم به فوتبال ایران هم ملت عزیزمون خیانت کردن بخدا قسم نابود کردن آقای پروفسور اسکوچیچ عزیز گرانقدر رو
  • سینا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    بیشتر از همه لشکر هوچیگر استقلال مقصر بود.. استقلالیها اون موقع توی فضای مجازی با هوچیگری و سروصدا باعث برکناری ایشون شدند.. تاج بفکر صندلی ریاستش.. و استقلالیها هم مدعی بودند کل نفرات استقلال باید تیم ملی دعوت بشن.. طارمی هم مصداق خدا نکندگدا معتبر شود بود... هم پول مملکت بابت کیروش رفت.. هم ابرومملکت و فوتبال... نه منافع ملی براشون مهم بود.. نه غرور و شخصیت... اون موقع همه از رئیس جمهور و معاونانش برای جلب توجه گرفته.. تا وزیر ونمایندگان... سرودست میشکستند که دیده بشن... کم سرخوردگی توی جامعه داشتیم.. با شکستهای مفتضحانه غرور ملی هم شکست.. ولی کیه که حالیش بشه.. برای خیلیها میز و صندلی مهمتراز حتی وطن هستش..
  • Pp⁶ IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    قبول دارم واقعا به آقای اسکوچیچ ظلم شد تیمی که هیچ امیدی بهش نبود برا جام جهانی و واقعا با یک تساوی حذف میشدیم رو چه دردوره اولو دوره مقدماتی بعنوان تیم اول راهی جام جهانیش کرد وکمترین حقش این بود روی نیمکت تیم توی جام جهانی بشینه ولی دوستانی که با ویلموتس تا اوت شدن پیش رفتن جلودارشدن که این مربی ناکارآمده و درجام جهانی شکستای سنگینی میخوریم و دوست خودشون که دوباراین راهوبهاش رفته بودیمو جایگزین کردن وبرای بار سوم البته اینبار بدترازدوباراول اوت شدیم و۶گل از انگلیس و باخت به آمریکا رو به ارمغان اوردن که بدون شک با اسکوچیچ از این بدتر مطمینا نمیشد وروسیاهیش موند برا یه عده ای که فک میکنن صاحب فوتبال این مملکتن و خودشون ابتدا عامل غرق شدن درمقدماتی جام جهانی بودن چه کسی که ویلموتس روآورد چه بازیکنایی که با عراق وبحرین و...باختن
  • ابراهیم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    اسکوچیچ دوست داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی