توصیف جالب سرمربی آرسنال از ستاره جدید تیمش؛ او فانوس دریایی است/ در این تیم باید فشارها را مدیریت کرد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا مقایسه عجیبی با دکلان رایس انجام می‌دهد و می‌گوید ستاره آرسنال با قیمت ۱۰۵ میلیون پوند، به تیم نور خواهد بخشید.

میکل آرتتا می‌گوید دکلان رایس همانند فانوس دریایی آرسنال را به سوی افتخار راهنمایی می‌کند.

این بازیکن رکورددار نقل و انتقالات برای اولین بار پس از انتقال ۱۰۵ میلیون پوندی از وستهام، با هم‌تیمی‌های جدید خود تمرین کرد. آرسن ونگر، سرمربی سابق توپچی‌ها، فشارها را با پیش‌بینی اینکه مردان آرتتا تاج لیگ برتر را بالای سر خواهند برد، افزایش داد. و آرتتا، مربی فعلی، اعتراف کرد که انتظارات خودش هم با وجود رایس بالا رفته است.

آرتتا گفت: «آنچه که ما با دکلان به دست می‌آوریم، رهبری و انرژی اوست. من او را مانند یک فانوس دریایی می‌بینم که حاضر است به دیگران نور بدهد و دیگران را بهبود بخشد و تیم را بهتر کند. و این یک کیفیت بزرگ است. نحوه صحبت کردن او و طوری که خود را معرفی می‌کند و جاه‌طلبی‌هایش و اشتیاقش به بازی دقیقاً همان چیزی است که ما نیاز داشتیم. او تیم را به بُعد دیگری می‌رساند.»

آرتتای ۴۱ ساله افزود: «فشار اکنون روی ماست. بعد از کاری که سال گذشته انجام دادیم افراد زیادی در مورد آینده صحبت خواهند کرد، و ما چند امضای مهم انجام دادیم. هیچ فرقی با تیم‌های دیگر ندارد، اما وقتی آرسنال هستید باید فشارها را مدیریت کنید.»

توصیف جالب سرمربی قرمزها از ستاره جدید تیمش؛ او فانوس دریایی است/ در این تیم باید فشارها را مدیریت کرد

ورود رایس، همراه با جورین تیمبر و کای هاورتس، نشان‌دهنده ارتقاء ۲۰۰ میلیون پوندی تیمی است که تا آوریل در صدر جدول بود و در هفته‌های پایانی فصل تسلیم منچسترسیتی شد.

و آرتتا به وضوح احساس می‌کند بازیکن سابق وستهام می‌تواند تفاوت بین نزدیک شدن و برداشتن گام نهایی را ایجاد کند. این مربی اسپانیایی افزود: «او ویژگی‌های بدنی دارد که ما مدتی از آن غافل بودیم. به همین دلیل باید برای به دست آوردنش اینهمه تلاش می‌کردیم، زیرا به دست آوردن او برای ما بسیار مهم بود. فصل گذشته ما در این مورد بحث می‌کردیم که او چگونه می‌تواند تیم را تکامل دهد و چگونه می‌تواند بازیکنانی را که در حال حاضر داریم تکمیل کند و به ما انعطاف‌پذیری، کیفیت و عمق بیشتری بدهد. ما احساس می‌کنیم که او می‌تواند عطش پیروزی را وارد تیمی کند که بازیکنانش که واقعاً می‌خواهند خود را به سطح دیگری برسانند. کاری که ما در این تابستان انجام دادیم، تیم را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.»

این مطلب را هم بخوانید: پیشرفت شگفت‌انگیز دکلان رایس دومین بازیکن گران انگلیسی تاریخ؛ از بچگی با پیراهن چلسی تا تبدیل شدن به ستاره آرسنال/ پسری که تیم ملی‌اش را تغییر داد و رکورد شکست

توصیف جالب سرمربی قرمزها از ستاره جدید تیمش؛ او فانوس دریایی است/ در این تیم باید فشارها را مدیریت کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی