نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| رونمایی از قرارداد نجومی و حیرت‌‎انگیز یک چهره استقلالی همراه با آپشن‌های عجیب
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرارداد عارف غلامی فصل گذشته مدافع استقلال با آپشن‌ها و پاداش‌ها به مبلغ ۲۸ میلیارد تومان می‌رسد.

در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال، استقلالی‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که با توجه به تغییرات مکرر مدیریتی هنوز نتوانسته‌اند برخلاف مدعیان دیگر، عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات داشته باشند. شرایطی که سبب شده علی خطیر به عنوان سرپرست جدید پست مدیرعاملی و جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال کار سختی را پیش رو داشته باشند.

با این حال بخش زیادی از مشکلات مالی این روزهای استقلال برای جذب بازیکن به قراردادهای دوران حضور مصطفی آجورلو مدیریت اسبق استقلال برمی‌گردد؛ قراردادهایی که با آپشن‌های عجیب به صورت عجیبی نجومی شد تا بار مالی را بر باشگاه تحمیل کند.

یکی از قراردادهای قابل تامل دوران مدیرعامل اسبق به قرارداد عارف غلامی برمی‌گردد، مدافع استقلال که هنوز وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست.

خبرگزاری دولت به اسناد قابل تاملی از قرارداد غلامی دست پیدا کرده که آپشن‌های حیرت‌‎انگیزی را در خود جا داده است.

در یکی از بندهای این قرارداد، به اصطلاح مبلغ کف توافق این بازیکن ۱۲میلیارد تومان برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تعیین شده است. در بخش دیگری از این قرارداد تحت عنوان «پاداش‌ها» به عنوان آپشن و پاداش، مبالغی به قرارداد این بازیکن اضافه شده است.

در بند اول این بخش آمده است که در صورت رضایت مدیرعامل در پایان فصل فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ،۳ میلیارد تومان به قرارداد غلامی اضافه می‌شود!

در بخش ۲ این بند، عنوان شده است که مبلغ ۴ میلیارد تومان به عنوان حق امضا بازیکن آزاد به بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند ۳ اشاره شده است که در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱، یک میلیارد تومان پاداش به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند ۴ بخش پاداش‌ها، باشگاه استقلال متعهد شده مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان «حق مسکن» به این بازیکن پرداخت کند!

در بند ۵، نیز مقرر شده که در صورت قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، مبلغ یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند ۶ هم آورده شده است که در صورت قهرمانی استقلال در سوپرجام، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی به این بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند ۷ اشاره شده است که در صورت دعوت به تیم ملی، یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت می‌شود.

در بند ۸ که جالب توجه و عجیب است هم آمده است در صورت عدم دریافت گل در هر دیداری که این بازیکن حاضر است مبلغ ۵۰ میلیون تومان به بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند ۹ بخش پاداش‌‍‌ها هم آمده است در صورت حضور بازیکن در ۵۰ درصد کل بازی‌های رسمی مبلغ یک میلیارد تومان به بازیکن پرداخت خواهد شد.

در بند ۱۰ هم آمده است که در صورت حضور بازیکن در هر بازی رسمی لیگ برتر، مبلغ ۵۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به بازیکن پرداخت خواهد شد.

با یک جمع تفریق و ساده مبلغ قرارداد با پاداش‌هایی که در نظر گرفته شده است، قرارداد غلامی در فصل گذشته ۲۸ میلیارد بوده است. یک رقم نجومی که به نظر می‌رسد نهادهای نظارتی و بازرسی باید با ورود به قراردادهایی که در مدتی خاص در استقلال بسته شده ورود و با مدیرانی که بار مالی قابل توجه و نجومی را برای استقلال به وجود آورده‌اند، برخورد کنند.

عکس| رونمایی از قرارداد نجومی و حیرت‌‎انگیز یک چهره استقلالی همراه با آپشن‌های عجیب

عکس| رونمایی از قرارداد نجومی و حیرت‌‎انگیز یک چهره استقلالی همراه با آپشن‌های عجیب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • سامی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    با این تفاسیر عارف غلامی فقط 12 میلیارد میگیره واسه سال قبل ؛ چون هیچ کدوم از آپشن هاش فعال نشدن و این هیاهویی که علیه آجرلو راه افتاده بود سیاه نمایی بوده و قربانزاده با آپشن ها گفته که استقلال 420 میلیارد مبلغ قرارداد هاش میشده و اگر با همه بازیکنا مثل عارف قراداد بسته باشن ... حداکثر هزینه استقلال میشه 200 میلیارد که کار هوشمندانه از سردار آجرلو بوده ... ولی الان تیم پرسپولیس ، با توجه به فعال شدن آپشن هاشون ، بالای 350 میلیاردی میشه که قربانزاده ازش حرف میزد ... این یعنی پرسپولیس در سال گذشته پرهزینه تر از استقلال بوده
    • محمد IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      ای بابا دنیا رو آب میبره تور وخواب، تا هوادارهای مثل تو داریم هیچ وقت قهرمان نمیشیم، متاسفم که تیم محبوبم هواداری مثل جنابعالی داره، عزیز دلم آجرلو نابودمون کرد و رفت بازم تو میگی آجرلو،. بازم میگی پیروزی بیشتر هزینه کرده، بابا اونا دوجام گرفتن، هرچی هم خرج کردن نوش جونشون، ما قائدی رو مفت دادیم و قرضی برا یکسال یک میلیون دویست هزار دلار گرفتیم، حسین زاده رو مفت دادیم الان 800 هزار میخان که بزارن بیان، بعنوان یه استقلالی 50 ساله از همه هوادارانمون میخوام بریم درب قوه قضائیه و شاکی بشیم که دزدهایی که پول استقلال مظلوم رو خوردن به سزای عملشون برسونه، چرا پیشکسوت ها همش میگن تبعیض و... غیره چرا هیچ کدوم از آجرلو و فتح آله زاده شاکی نیستن چرا.چرا؟ نکنه اینا رو هم سیر کردن،؟؟ . هواداربه هوش باشید که بهمون آدرس غلط میدن و برای یکبار هم که شده شاکی دزدها و مدیرعامل های دزد باشیم که ضربه اصلی رو از اینا که خودشون رو استقلالی جا زدن باشیم، اگه غیر این باشه و دنبال پیروزی و وزارت ورزش و غیره باشیم به هیچ جا نمیرسیم.از ماست که برماست،. چرا چرا چرا چرا چرا چرا شاکی مدیرعامل ها نمیشیم؟
    • احمد..ش(مغزهای یخ زده) IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      گیریم حرف تو درست وسرورتون بیشتر هزینه کرده،،خب شما بجز کمک نایب قهرمانی لیگ وبا هزار تا دوز وکلک فینال جام حذفی چه افتخاری کسب کردین که خداتومن هم خرج تیم درپیتی تون بشه!!؟تیمی که سه جام گرفته میخوای آپشنها بازیکنانش با تیم کیسه تنان ماله کش یکی باشه!!؟ عجب روی داره دلبر
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    ماده صفر هم داشت: فراهم نمودن اسباب سرگرمی بازیکن در صورت رضایت مدیرعامل
    • قرمزته IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      آپشن تو سر توپ خوردن و سوراخ شدن نداره ! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • جواد IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    همین کارها را مدیران نالایق می‌کردند که استقلال را به روز سیاه نشاندند و کسی هم جوابگو نیست .
  • قدرت IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    بعد یه عده جو گیر بیان بگن آجرلو چرا برداشتید!!؟ اگر این گفته که ۴۰ تا ۵۰ درصد مطالبات فصل گدشته به این حضرات پرداخت نشده یعنی این نخبه ها در پول گرفتن بابت شاهکار خودشون دست‌کم ۱۴ تا ۱۵ ملیارد پول بی زبون نازشست گرفتن!! البته درباره حقوق های نجومی و وام های ۴۰۰ ملیونی و ماشین های شاسی بلند و هزینه ۶۰۰ ملیونی هتل برای بدنسازهای وطنی و...بماند آنوقت میگن چرا وضع باشگاه این شده ؟!! این وضع از سو مدیریت رد کرده و بی تعارف فقط میشه گفت یک فساد باور نکردنی در تاریخ باشگاهداری دولتی است!
  • تاج کبیر IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    عارف غلامی تو خواب هم چنین وضعیتی رو ندیدی . استقلال رو داری خوب سرکیسه میکنی . بازیکنی به غایت بی کیفیت!!!
  • محمد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    خداوکیلی در شرایطی که عامه مردم در تنگنا و سختی بسر می‌برند آپشن های عجیب و غریب در قرارداد بازیکنان تهوع آور است !
  • علیرضا ss IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    خوب مثلا اینها رو الان برای چی گذاشتید، کاملا مشخصه که لنگی متوهم هستی و در حال ضربه زدن به استقلال بزرگ، وگرنه در این موقع که استقلال داره به یک ثبات و آرامش نسبی میرسه، درست کردن حاشیه فقط کار دشمنان تاج کبیر هست، همه طرفداران استقلال بزرگ خوب میدونن که وزارت ورزش رنگی، دراین چند سال اخیر همیشه مدیران بی لیاقتی رو برای استقلال انتخاب کرده که به این تیم بزرگ و مردمی ضربه بزنند، با انتخاب های غلط و برکنار کردن در مواقع حساس فصل، الان شما قرارداد غلامی رو نشون میدید؟ خوب کدوم از آپشن های قرارداد غلامی فعال شده اند؟هیچکدام، شما اگه مرد هستی دین و ایمان دارید خدا رو بالای سرت میبینی، از تبعیض ها و ظلم هایی که در این مدت به استقلال شده بگو بنویس، از حمایت های حکومتی برای یک تیم بی خاصیت تیم حکومتی لنگپولیس بنویسید از فساد و رانت خواری و رشوه خواری و تضاد و باندبازی بنویسید وگرنه این چیزها رو همه می‌دانیم که در این چند سال اخیر همیشه به استقلال ظلم شده و میشه و در این برهه برای استقلال حاشیه درست نکنید لطفا ما به دلسوزی شما احتیاج نداریم..
  • علی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    یعنی من یه کارگر با حقوق قانون کار ۸تومن این اقا برای هر بازی رسمی باید پنجاه تومن بگیره مگه برای بازی کردن پول نمیگیره باز این چه آپشنی هست که برای هر بازی ۵۰تومن دباره بگیره یعنی حقوق تقریبا ۷ماه کار من برای هر بازی این آقا جدا از پول قراردادش
  • مرتضی فرزند ایران IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    بعد میاد میشینه پرو میگه من با مردم قرار داد می‌بندم و دم از مردم میزنه...منی که سی سال کار کنم پول یکی از آپشن های این غلمبی نمیشه ..حق مسکن من 800هزار تومنه مال این یک و نیم میلیارد ...کوفتتون بشه
  • کیان IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    یارو قرادادش ۱۲ میلیارد بوده برا یک فصل بعد اپشن گزاشته ۵۰درصد بازی‌ها باشه اینقدر میگیرم اگر گل نخوریم اینقد و غیره. دقیقا وظیفه و کارت بعنوان بازیکن چی هست. سرکار آجرلو کاری با کیسه کرده که تا ده سال باید تاوان بدید
  • ح IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    آپشن سرتوپ خوردن تو دربی هم برا خودش میزاشت ب مبلغ ۱۰۰ میلیارد 🤣🤣🤣
  • سینا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    پول علف خرسه
  • مهدی💙 IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    خیلی پول داریم آخه بعد خرج این میکنن
  • مجتبی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    مفت گران است آقای سوتی ایران درتیم بزرگ استقلال بایدبرودپیکان جاش بازیکن بگیرد استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی