نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بعد از یک برنامه تلویزیونی اتفاق افتاد؛ سکوت سؤال‌برانگیز مدیر مستعفی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اتفاقات مهم در بحث مدیریت استقلال سکوت سه ماهه مدیرعامل مستعفی استقلال است.

پس از پخش برنامه فوتبال برتر و مناظره حضوری دو تن از افراد مرتبط با موضوعات مربوط به باشگاه استقلال علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرد.

مدیرعامل دوم باشگاه استقلال در لیگ بیست و دوم، روز دوازدهم فروردین ماه سال جاری با انتشار متنی دست نوشته روی سربرگ باشگاه استقلال به این اقدام مبادرت ورزید. این برخلاف همیشه بود چرا که مخاطبان فوتبال همواره او را به عنوان یکی از خوش صحبت‌ترین مدیران می‌شناختند.

نکته حائز اهمیت اینکه فتح‌الله‌زاده از آن زمان تا امروز تقریباً با هیچ رسانه رسمی به شکل مستقیم صحبت نکرده و احیاناً اگر خواسته صحبتی در رابطه با موضوعات مطرح شده علیه خودش داشته باشد آن را از طریق رسانه‌هایش یا دوستان نزدیکش که در باشگاه استقلال با او همکاری می‌کردند به اطلاع هواداران استقلال و مخاطبانش رسانده است.

اینکه چرا چنین مدیری که حتی در روزهای دوری اش از صندلی مدیریت باشگاه استقلال در رابطه با مسائل روز این باشگاه صحبت می‌کرد طی این مدت سکوت اختیار کرده یکی از مسائلی است که این روزها از سوی مخاطبان باشگاه استقلال مورد سوال قرار گرفته است.

این روزها فتح‌الله‌زاده همراه با مصطفی آجورلو و سید حجت کریمی که در طول یک سال گذشته مدیران عامل باشگاه استقلال بودند از سوی منتقدان این باشگاه زیر سئوال هستند که چرا وقتی می‌توانستند با پرداخت پول باشگاه سانتاکلارا شرایط ادامه حضور محمد محبی در باشگاه استقلال را فراهم کنند این کار را انجام ندادند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • اریا IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    مدیران استقلال ولنگ هردو از طرف مالک این دو تیم یعنی وزارت ورزش گمارده می شوند وبحث اصلی پشتیبانی از ایشان می باشد که در مورد استقلال حمایتی در کار نبوده وبلکه بیشتر تخریب در کار است
    • استقلالیه منطقی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      مدیر محبوب ما فتح اله زاده قهرمان
  • پدرام CA ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    بهش مشاوره دادند صحبت نگنه. ضمن اینگه خودش هم فهمیده بازیش دادند. برای من پرسپولیسی سواله گه این دل شیر و زبان برا تر از شمشیر گه ما از قربانزاده سر 5 میلیارد دیدیم، در دورانی گه آجرلو در پول پاشی با الهلال و النصر مسابقه گذاشته بود چرا در نیام بود؟
    • امید DE ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      آفرین دقیقا
  • سینا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    داداش یارو تا میتونسته خورده و برده الان انتظار داری چی بیاد بگه ؟! البته مدیرهای ایران روشون زیاده
  • هوادار استقلال IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    خوب طبيعي است که سکوت کند کسی که دزدی و جعل سند میکند باید خیلی پررو باشد که حرف بزند. لاشه چک را دوباره برداشت کند فیش واریزی جعل کند واقعا خجالت آور است در گذشته آرم شوالیه ومدرک دکترای قلابی به یدگ میکشد
  • ع ق ق QA ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    قربان زاده باید در وزارت اقتصاد تخلفات اقتصادی در شرکتهایش هم ورود کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی