نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۵ گزینه برای کاپیتانی لیورپول چه کسانی هستند؟/ رهبر جدید آنفیلد
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با جدایی جردن هندرسون از لیورپول، یورگن کلوپ باید با کمک بازیکنانش کاپیتان جدیدی برای قرمزهای مرسی‌ساید انتخاب کند که ۵ نفر گزینه هستند.

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول تابستان امسال به الاتفاق عربستان سعودی خواهد پیوست، چرا که قرمزها با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون پوند با آپشن برای فروش او موافقت کرده‌اند.

این انتقال باعث خواهد شد که هندرسون دوباره با هم‌تیمی سابقش استیون جرارد که اکنون سرمربی الاتفاق است متحد شود و هر هفته ۷۰۰ هزار پوند حقوق بگیرد. هندرسون با پیوستن به تیم سعودی تبدیل به گران‌ترین بازیکن انگلیسی خواهد شد. اخیراً هم از لیست دیدارهای دوستانه لیورپول خط خورده است.

جدایی هندو این سؤال را ایجاد می‌کند که چه کسی به عنوان کاپیتان جانشین او خواهد شد؟ نشریه «میرر» ۵ گزینه را برای بستن بازوبند بررسی کرده است.

ویرجیل فان‌دایک

دومینیک سوبوسلای خرید جدید لیورپول هم پیش از این اشاره کرده بود که ویرجیل فان‌دایک پس از کاپیتانی در دیدار دوستانه مقابل کارلسروهه می‌تواند کاپیتان جدید قرمزها باشد. پس از این اظهار نظر، فان‌دایک با ایموجی حاوی کلمه C پاسخ دومینیک را داده است. فان‌دایک کاپیتان تیم ملی هلند هم هست و در صورت آمادگی موقعیت خودش را به عنوان جانشین هندرسون تضمین می‌کند.

محمد صلاح

مو صلاح یک اسطوره واقعی برای لیورپول شده و بهترین گلزن تاریخ این تیم در لیگ برتر هم هست. او هم کاندیدای قوی برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هندرسون خواهد بود. صلاح همچنین مثل فان‌دایک کاپیتان تیم ملی خودش هم هست و قبلاً برای بستن این بازوبند ابراز تمایل کرده است. سال ۲۰۲۰ برای این که در دیدار مقابل میتیلند در لیگ قهرمانان از این که یورگن کلوپ او را کاپیتان نکرد، بسیار ناامید شد. اما آیا می‌توان فصل آینده این نقش را به ستاره مصری واگذار کرد؟

ترنت الکساندر آرنولد

وقتی صلاح برای آن دیدار در لیگ قهرمانان کاپیتان نشد، بازوبند به جای او به پسر اهل لیورپول یعنی ترنت الکساندر آرنولد سپرده شد. این بازیکن ۲۴ ساله، سال ۲۰۲۱ پس از رأی‌گیری بخشی از گروه کاپیتانی لیورپول بوده و پس از جدایی هندرسون مسئولیت بیشتری به او واگذار خواهد شد. الکساندر آرنولد قبلاً اعتراف کرده بود که کاپیتان شدن در لیورپول چیزی است که به آن فکر می‌کند.

آلیسون

آلیسون برزیلی چهره‌ای فوق‌العاده مورد احترام در رختکن لیورپول و همچنین بخشی از گروه کاپیتانی لیورپول به شمار می‌رود که انتخاب محبوبی برای این نقش خواهد بود. او پیش از این در سال ۲۰۲۱ در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو کاپیتان لیورپول بود و گفت که برایش باعث افتخار است که هم‌تیمی‌هایش او را برای کاپیتانی انتخاب کردند. آلیسون در این باره گفت: «بازیکنان برای کاپیتان اضافی به من رأی دادند و این باعث خوشحالی و افتخار است که کاپیتان این تیم هستم.»

اندی رابرتسون

بازیکن دیگری که کاپیتان تیم ملی‌اش به شمار می‌رود هم می‌تواند جایگزین هندرسون به عنوان کاپیتان جدید لیورپول شود. اندی رابرتسون مدافع چپ لیورپول یکی از پرسروصداترین بازیکنان تیم است و ماه مارس اعتراف کرد پس از ۵ سال کاپیتانی در تیم ملی اسکاتلند احساس راحتی می‌کند. او در این باره بیان کرد: «در این نقش جا افتاده‌ام و احساس راحتی می‌کنم. عاشق کاپیتان شدن هستم. می‌دانم چه زمانی با بازیکنان صحبت کنم و چه زمانی به بازویی دور شانه‌های‌شان نیاز دارند. من همیشه در کنار مردم خواهم بود.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی