جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
۰ |
۱
ژوآئو فلیکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوآئو فلیکس به حضور در بارسلونا ابراز تمایل کرده، اما بعید است این فصل بتواند به آرزویش برسد.

پس از ابراز علاقه ژوآئو فلیکس هافبک تهاجمی اتلتیکومادرید به بارسایی شدن، شایعاتی در مورد حضور این بازیکن در تیم رقیب منتشر شد که بعید است تبدیل به واقعیت شود.

رادیو کاتالونیا خبر داد، باشگاه‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید مذاکرات رسمی خود بر سر انتقال قرضی ژوائو فلیکس به جمع کاتالاها با بند خرید را آغاز کرده‌اند و باشگاه مادریدی حتی از معاوضه این هافبک پرتغالی با فران تورس یا فرانک کسیه استقبال می‌کند.

اما «کادنا کوپه» مدعی شد، پیوستن فلیکس به بارسا در  این تابستان بسیار بعید است. باشگاه بارسلونا اجرایی شدن این انتقال را از نظر اقتصادی غیرممکن می‌داند. ضمن این که این هافبک پرتغالی اولویت‌ ژاوی سرمربی بارسلونا نیست.

 فلیکس که تابستان ۲۰۱۹ بود که در انتقالی ۱۲۶ میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکومادرید پیوست، فصل گذشته رابطه‌اش با دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو به قدری سرد شد که مدیران این باشگاه مجبور شدند او را در نیمه دوم فصل گذشته به چلسی قرض بدهند. این هافبک پرتغالی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد، تاکنون در ۱۳۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۳۴ گل‌زده و ۱۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

در همین رابطه: ستاره‌ای که با مصاحبه باورنکردنی‌اش همه را غافلگیر کرد؛ آرزو دارم به تیم رقیب بپیوندم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی