کوچ دسته‌جمعی بازیکنان استقلال از تیم نکونام/ یک آبی‌پوش دیگر درخواست جدایی داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که بنظر می‌رسد بازیکنان خط حمله استقلال یکی پس از دیگری در آستانه جدایی از تیم نکونام قرار گرفته‌اندو پس از جدایی محبی و شایعه جدایی قایدی و رمضانی آقای گل فصل بیست و یکم نیز به دنبال دریافت رضایت‌نامه از آبی‌هاست.

سجاد شهباززاده که بعد از آقای گلی در سپاهان به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی و در شرایطی که پرسپولیس را هم خواهان خود می‌دید، در نهایت ترجیح داد به استقلال بازگردد، اکنون قصد جدایی  از این تیم را دارد.

مهاجم باتجربه آبی‌ها در فاصله دو هفته مانده به فصل جدید، با ارزیابی شرایط و با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، طی گفتگویی که با جواد نکونام و همچنین مدیران باشگاه داشته، به دنبال دریافت رضایت‌نامه‌اش است تا لیگ آتی را در تیم جدیدی دنبال کند.

شهباززاده بعد از آقای گلی در سپاهان در فصل گذشته زیر نظر ریکاردو ساپینتو نتوانست به اهداف خود در جمع آبی‌پوشان دست یابد و در شرایطی که در ابتدای نقل و انتقالات نیز بحث زیادی درباره احتمال جدایی‌اش شکل گرفته بود، در جمع شاگردان جواد نکونام کار را در تمرینات دنبال کرد. با این حال او اکنون به این نتیجه رسیده که فصل آتی را در تیم دیگری کار را دنبال کند و به همین منظور در مذاکره با باشگاه درخواست رضایتنامه داده و باید دید بعد از جدایی آرمان رمضانی، تصمیم باشگاه در خصوص دیگر مهاجم تیمش چه خواهد بود و آیا این مجوز به شماره ۱۰ آبی‌ها داده خواهد شد یا خیر.

در ادامه همین مطلب بخوانید: مهلت ۲۴ ساعته استقلال؛ ستاره آبی‌ها راه بیرانوند را می‌رود؟/ تیم متمول صنعتی منتظر امضای قرارداد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • بهتر IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    شایعه جدایی قائدی؟ هر چند از جهاتی بهتر که جداشد.
  • کاوه آهنگر IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    بگو زودتر بره. خدایا شکرت.
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو ...... IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    بقول شاعر ما را زسر بریده میترسانی ؟! استقلال اینقدر بزرگ هست و اینقدر مردمیه که اگر با تیم امیدش هم در مسابقات شرکت کنه باحمایت هوادارانش بعد از چها پنج هفته میشه همون تیم مدعی و بزرگ
  • تاج کبیر IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    استقلال نیاز به بازیکن باکیفیت داره . شما جناب شهباززاده با این دریافتی و قردادت چه سودی به تیم رسوندی؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    استقلال بازیکن خراب کنه خیلی از ستاره ها تو استقلال نابود شدن
  • کیسه کش پررویی هستم IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    پرسپولیس اگه خصوصی بود الآن تیم کیسه رو با خرید بازیکن هاش میزد داغون میکرد اما متأسفانه وزارت ورزش و بابا حمید دستور دادن که پرسپولیس کاری بر علیه کیسه نکنه حتی بابا حمید کیسه کش اردوی ترکیه پرسپولیس رو لغو کرد که بچه لوسش کیسه از غصه سقط نشه یه وقت
    • Parsa IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      بخدا خودتونم میدونید این تیما دولتین اما شما برانکو رو چهار سال دارید استقلال نمیتونه تو همو مقاطع استراماچونی رو حتی شش ماه نگه داره،شما پور علی گنجی بگیر استقلال حیدر رضایی شما با بیرانوند تمدید کن استقلال مهاجمانش جدا بشن ،شما وحید امیری داشته باش استقلال عباس محسنی،شما مهدی ترابی گرون ترینهای لیگ رو داشته باشید استقلال رضا نیک خواه...بابا جمع کنید نبرد نا برابر رو...برو ببین تو یکسال کدوم تیم هشت تا مدیریت عوض میکنه!
  • Alireza M IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    این آقای گل تو سپاهان بود چقدر بازیکنای خوب اومدن استقلال خراب شدن رفتن یه کم فکر کنید از کنعانی زادگان و ریگی و علی کریمی و .....مهدی زاده و غلامی و سیاوش یزدانی
  • حسین 🤍 IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    بازیکن خوبی ولی جاش یه مهاجم جدید میاد. 🫶🏻💙
  • محمدعلی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    همون که عابدینی گفت قهرمانی های مهندسی شده پیروزی پشیزی ارزش نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی