نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ستاره سابق لسترسیتی به گل‌محمدی معرفی شد/ مهاجم الجزایری سرخ‌پوش می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها خبری عجیب در خصوص خرید احتمالی یک مهاجم سرشناس الجزایری از سوی باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در اردوی اخیر این تیم از شنیدن تنوع مهاجمان خارجی مد نظر خودش برای خرید تابستانی به ویژه بازیکن الجزایری حسابی تعجب کرده است.

شنیدیم یحیی گل محمدی ابتدا این مهاجم الجزایری را نشناخت و پس از معرفی کادرفنی خودش توانست این گلزن مطرح را به یاد بیاورد!

اسلام سلیمانی ستاره پیشین لسترسیتی که در ۳۵ سالگی برای تیم اندرلخت بازی می‌کرد، در ۹۳ بازی ملی ۴۱ گل به ثمر رسانده است. او که از ستاره‌های الجزایر در جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود، سابقه بازی برای تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، نیوکاسل، فنرباغچه، موناکو، لیون و برست را هم دارد و در حال حاضر پس از پایان قراردادی که برای نیم‌فصل با باشگاه بلژیکی داشت، آزاد است. نکته جالب این که سلیمانی در ۳۵ سالگی هم مهاجم گلزنی نشان داده و در نیم‌فصل دوم فصل قبل برای اندرلخت در ۱۶ بازی ۹ گل به ثمر رساند.

شنیده می‌شود یک ایجنت ایرانی این مهاجم پا به سن گذاشته را به کادر فنی پرسپولیس معرفی کرده‌اند و منتظر جواب نهایی یحیی گل‌محمدی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    اینقدر ارج و قرب پرسپولیس رو پائین نیارید بهترین بازیکنان اروپا هم باید افتخار کنند توی تیم سروران ایران و آسیا بازی کنند.
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    نمیدانم قهرمانان تورنمنت های 4 جانبه به چه افتخاری می نازند باور کنید کیسه ها تا چند سال پیش خودشون هم نمی دونستند قهرمان آسیا شدند حاجی فتل بهشون گفت همون تورنمنتی که تیمهای درجه سه و چهار شرکت کردند و ما شانسی قهرمان شدیم قهرمانی آسیا بوده، حالا برید حالش رو ببرید لازم بذکر است پرسپولیس قدرتمند حتی عارش میشد بخاطر تیمهای شرکت کننده ضعیف، توی این تورنمنت ها شرکت کند چند بار این مسابقات برگزار شد ولی حتی یکبار هم پرسپولیس شرکت نکرد اما افتخاری بالاتر از اینکه ما دوبار در قهرمانی نوین آسیا بین تمامی تیمها نایب قهرمان شدیم بعد میگویند پرسپولیس در آسیا افتخاری نداره، اینا تا حالا یکبار هم جزء 8 تا تیم نهائی هم نبوده اند.
  • رضا IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    این مهاجم جواب میده ۱۰۰درصد جواب میده برای یک فصل این مهاجم بیاد آمار گل پرسپولیس دوبرابر میشه
  • امیرحسینی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    باسلام وخستهونباشیدبله این میگن مهاجم نه مهاجمی که در۱۰۰بازی ۹گل زده این مهاجم ارزش هزینه داره ومیتواندبه تیم کمک کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی