نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سرنوشت نامعلوم ۲ بازیکنی که در لیست مازاد نکونام قرار گرفتند/ حق آقای گل استقلالی‌ها این بود؟
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دو مهاجم فصل گذشته استقلال به دنبال انتخاب تیم جدیدشان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند.

جواد نکونام بعد از عملکرد ضعیف خط حمله استقلال در فصل گذشته، از روز نخست حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت خط حمله این تیم است و با توجه به شرایط بازار ایران و فقدان مهاجم تمام‌کننده موردپسندِ نکونام، سرمربی استقلال به دنبال جذب مهاجم هدف خارجی است. البته که نکونام قصد داشت تا باتوجه به درخشش رضا اسدی در فصل گذشته، این هافبک باتجربه که تغییر پست داده و در خط حمله بازی می‌کند را برای حضور در استقلال مجاب کند اما در نهایت اسدی با امضای قراردادی رسمی به سپاهان رفت تا حضور تنها گزینه ایرانی جواد نکونام در فهرست آبی‌پوشان پایتخت هم منتفی شود.

نکونام در روزهای گذشته چندین گزینه خارجی مانند سرگی انریش و جورج دسپوتویچ را به مدیران باشگاه استقلال معرفی کرده که آبی‌ها در جذب انریش ناموفق بودند و سرنوشت دسپوتویچ هم نامشخص است. با این‌حال سرمربی آبی‌پوشان پایتخت به دنبال خالی کردن فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال است و همین مسئله باعث شده تا جواد نکونام در این زمینه به سراغ خط حمله آبی‌ها برود و در شرایطی‌که فصل گذشته پیمان بابایی در کنار امیرارسلان مطهری، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی مهاجمان تخصصی استقلال بودند، حالا نکونام نسبت به حفظ دو مهاجم فصل گذشته تیمش اعلام بی‌نیازی کرده است!

پایان فاجعه‌بار آقای گل در استقلال!

سجاد شهباززاده اولین خرید تابستانی استقلال در فصل گذشته محسوب می‌شود. مهاجمی که پیش از آنکه سرمربی استقلال انتخاب شود، از سوی مدیران وقت باشگاه جذب شد اما هیچ‌گاه نتوانست شمه‌ای از نمایش‌های خود در دوره قبلی حضورش در استقلال و یا حتی دوره حضورش در سپاهان را به اجرا بگذارد و عملکرد بسیار ضعیفی داشت و بیش از آنکه در ترکیب اصلی استقلال باشد، نیمکت‌نشین و یا حتی سکونشین بود. عملکرد شهباززاده در تمرینات پیش‌فصل استقلال برای حضور در لیگ بیست‌وسوم هم رضایت‌بخش جواد نکونام نبود و همین مسئله باعث شد تا او در لیست مازاد قرار بگیرد.

شهباززاده که بیش از ۱۵ میلیارد تومان با استقلال قرارداد داشت، در فصل اخیر (در لیگ برتر و جام حذفی) تنها در ۴ مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفت و ۱۵ بازی در قامت یار ذخیره به ترکیب استقلال اضافه شد. مهاجم باتجربه آبی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی توانست یک پاس گل بدهد و جز این پاس گل، نکته مثبت دیگری در کارنامه او به‌چشم نمی‌خورد! سجاد شهباززاده که بعد از مازاد اعلام شدن از سوی جواد نکونام دیگر در تمرینات استقلال شرکت نکرده، به دنبال دریافت رضایت‌نامه خود از باشگاه استقلال است و گفته می‌شود که بعد از مصدومیت سجاد بازگیر، شهباززاده جدی‌ترین گزینه تقویت خط حمله شمس‌آذر قزوین محسوب می‌شود.

سرنوشت نامعلوم ۲ بازیکنی که در لیست مازاد نکونام قرار گرفتند/ حق آقای گل استقلالی ها این بود؟

یاغیِ محبوب فرهاد به نقطه پایان رسید

آرمان رمضانی یکی از خریدهای استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در لیگ بیستم بود. رمضانی که چهره موردعلاقه فرهاد مجیدی در دوره سرمربیگری او در استقلال بود، در ۲.۵ فصل حضورش در جمع آبی‌ها نتوانست آمار چندان جالب‌توجهی را از خود به جای بگذارد؛ به‌طوری‌که ۵ گل زده و یک پاس گل در کارنامه رمضانی در طول ۲.۵ فصل حضورش در تیم استقلال به‌چشم می‌خورد.

جواد نکونام که به دنبال جذب مهاجمم بلندقامتی مانند جورج دسپوتویچ است، بعد از بررسی شرایط فنی آرمان رمضانی نسبت به حفظ در فهرست تیمش اعلام بی‌نیازی کرده و در روزهای اخیر در تمرینات استقلال غایب بوده است. رمضانی که در شرایطی مشابه شهباززاده همچنان با استقلال قرارداد دارد، به دنبال دریافت رضایت‌نامه خود است و در شرایطی‌که پیشتر گفته می‌شد او گزینه تقویت خط حمله ملوان بندرانزلی است، اما احتمالاً از میان استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان، تیم بعدی مهاجم بلندقامت آبی‌ها مشخص خواهد شد که احتمال پیوستن او به جمع آبی‌پوشان اهوازی بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    آرمان رمضانی هم از دیاباته همیشه مصدوم و هم از اون ژستد بهتر بود کمترین فرصت بهش داده شد اما گلهای مهمی زد
  • استقلالی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    این دو عزیز هردو بازیکنان خیلی خوب وبااخلاقی هستن اگه ناداوریها در حق استقلال نبود قطعاً بازی خوب شهباززاده بیشتر به چشم میومدبهتر بودآقای نکونام کنارشون نمیزاشت
    • علیرضا IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      واقعا حیف شدن .جاشون در تیم خالیه .اگه داوران یه صدتا دیگه پنالتی کمک میکردن و البته مربی هم اجازه ی زدن همه ی این صدتا پنالتی رو به این دو عزیز میداد حتما امار گل این دو بازیکن استثنایی !از الان بیشتر بود!البته اگر گلرها هم فروزان و مظاهری بودن.😂😂😂😂😂😂
  • آلوم IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    هر دو بیایین اراک
  • فرامرز IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    حق را خود بازیکن با عملکردش در مستطیل سبز باید بگیرد به کسی حق را در سینی تعارف نمی کنند
  • علی باقری US ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    دوبازی کن قدیمی کنار نگزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی