یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۲ |
۱
شمارش معکوس برای جدایی مهاجم مغضوب استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد شهباززاده با چند تیم لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده و به زودی اردوی آبی‌ها را ترک خواهد کرد.

مهاجم باتجربه فوتبال ایران سال گذشته با آرزوهای فراوانی به استقلال برگشت؛ او که اولین خرید استقلال در فصل گذشته بود، اما به دلیل اختلافاتی که با ریکاردو ساپینتو داشت،‌ نتوانست زیاد در ترکیب تیمش قرار بگیرد و در نهایت سال خوبی را پشت سر نگذاشت.

شهباززاده حالا با وجود اینکه یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، طی صحبتی که با جواد نکونام انجام داده، از مسئولان باشگاه درخواست رضایتنامه کرده و به نظر می‌رسد فاصله چندانی با جدایی از جمع آبی‌پوشان ندارد.

آقای گل سابق فوتبال ایران انگیزه زیادی دارد تا در فصل آینده عملکرد خوب خود در گذشته را تکرار کند و باردیگر توانایی های فنی اش را نشان بدهد. به همین خاطر قصد دارد در تیمی حضور داشته باشد که با آرامش به فوتبال خود بپردازد و بتواند به روزهای اوج خود برگردد.

شهباززاده از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دریافت کرده و در حال مذاکره با آنها است. از این رو او قرار است تیم جدید خود را به مسئولان استقلال معرفی کند تا برای صدور رضایتنامه‌اش اقدام شود.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد این مهاجم ۳۳ ساله فاصله زیادی با خداحافظی از استقلال ندارد؛ شاید تا ساعت‌های آینده و نهایتا یکی دو روز دیگر شاهد رونمایی از او در یک تیم دیگر لیگ برتر باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Milad IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    من متوجه اختلاف نشدم هر وقت بازی کرد خیلی بد بود گل خالی را هم که میزد بیرون این اختلاف را شما از کجا آوردین
  • اسدقلال IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    خدا پدرت مادرت بیامرزه ک نیومدی باشگاه بزرگ پرسپولیس واقعا شانس اوردیم ک این شهناز نیومد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی