نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیراهن پرسپولیس قبلا ارزش بیشتری داشت/ آل‌کثیر در حق پرسپولیس کم‌لطفی کرد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبلا پیراهن تیم پرسپولیس ارزش داشت ولی الان پول ارزش بیشتری دارد.

ادموند بزیک در مورد بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات برای پرسپولیس و استقلال عادی است چون هر چند وقت یک بار پنجره بسته می‌شود و هیچ‌کس این مشکل را به صورت جدی حل نمی‌کند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوب و با تجربه‌ای را به خدمت گرفته است. البته این اتفاق خوبی است که پرسپولیس اسکلت خود را حفظ کرده و الان نیاز مبرم تیم این است که یک مهاجم خوب و با کیفیت جذب کنند تا در کنار شهاب زاهدی بتوانند در امر گلزنی به تیم کمک کنند.

وی در مورد جدایی بازیکنان پرافتخار مثل کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی از پرسپولیس تصریح کرد: جابجایی بازیکنان در نقل‌وانتقالات فوتبال یک امری طبیعی است. بازیکن می‌آید و می‌رود. کامیابی‌نیا و نعمتی بازیکنانی بودند که سالیان سال افتخارات زیادی را با پرسپولیس کسب کردند. به نظرم با بالا رفتن سن بازیکن، این حق مربی است که بتواند با جایگزین کردن آنها به سراغ بازیکنان جوان و با کیفیت برود.

بزیک درباره اینکه پیشکسوتان استقلال معتقد هستند وزارت ورزش نسبت به پرسپولیس توجه بیشتر می‌کند، یادآورد شد: این تصور که به پرسپولیس توجه بیشتری می‌شود، غلط است چون مشکل از عدم ثبات مدیریتی در باشگاه استقلال است. استقلال پرسپولیس تیم‌های دولتی هستند و دولت به صورت یکسان به آن‌ها رسیدگی می‌کند. وقتی که تیمی می‌بازد و نتیجه نمی‌گیرد به جای اینکه دنبال راه‌حلی باشد که مشکلات تیم حل شود، به دنبال مقصر می‌گردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی عیسی‌آل‌کثیر از این تیم گفت: قبلا پیراهن تیم پرسپولیس ارزش داشت ولی الان پول ارزش بیشتری دارد. دیگر تعصب وجود ندارد. البته من خودم را جای آل کثیر نمی‌گذارم. آل‌کثیر باید به گذشته خودش نگاه کند چون وقتی که مصدوم یا محروم بود، پرسپولیس با او دوباره تمدید کرد. وقتی که بازیکن در لیست مازاد قرار ندارد، به چه دلیل می‌رود؟ قطعا او به خاطر بحث مالی بود که از پرسپولیس جدا شد. آل‌کثیر در حق پرسپولیس کم لطفی کرد اما امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

بزیک در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: هر سال که می‌گذرد قطعا شرایط برای تیم‌های ایرانی سخت‌تر خواهد شد. بازی‌های سختی هم پیش‌روی آن‌ها است ولی اکثر تیم‌ها در این تورنمنت با ترکیب بازیکن‌های با تجربه به میدان می‌روند. البته پرسپولیس بازیکنانی را جذب کرده که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

وی ادامه داد: جذب این بازیکنان یک نقط قوت است ولی تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربی و امکاناتی که دارند، قابل مقایسه نیست و همین موضوع کار تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا سخت خواهد کرد. البته پرسپولیس دو سال توانست به فینال برود و قطعا یکی از تیم‌های مدعی به شمار می‌رود. امیدوارم پرسپولیس بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • علی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    یعنی بزیک از پرسپولیس با فوتبال خداحافظی کرد یا سپاهان ،حالا چرا میگه پیشکسوت پرسپولیس است همان سپاهانی باش ....
    • رادین IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      بزیک مربی باشگاهمه
  • آل کثیف IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    سخت نگیر بالاخره آل کثیر هم زحمت کشیده و آخر فوتبالش هست و میخواد به یه پولی برسه .بهش حق بدید.
    • فتاح IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      حرکات بیرانوند ال کثیر را هم عاصی کرد
  • همسفر IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اخه تو خودتم مثل ال کثیر رفتی سپاهان فازت چیه داداچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی