نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نکونام باز هم حریف مجیدی نشد/ انتقام سخت فرهاد از جواد بابت هفدهم مرداد ۱۴۰۰!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از دو شکست متوالی در دیدارهای رفت و برگشت لیگ بیست و یکم نکونام باز هم حریف مجیدی نشد.

در رقابت سخت و سنگین جذب مهدی قایدی از سوی دو تیم استقلال و اتحاد کلبا، سرمربی استقلالی پیشین این تیم موفق شد بار دیگر جواد نکونام را شکست بدهد.

فرهاد مجیدی که در لیگ برتر بیست و یکم در دو دیدار رفت و برگشت در هفته‌های دوازدهم و بیست و هفتم فولاد خوزستان را شکست داده بود در ماراتن جذب مهدی قایدی یک بار دیگر جواد نکونام را شکست داد.

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در هفته دوازدهم لیگ برتر بیست و یکم با تک گل مهدی مهدی‌پور که با یک شوت ناگهانی و در دقیقه ۵۸ به ثمر رسید جواد نکونام و شاگردانش را در تهران مغلوب کرد.

این دو تیم در هفته بیست و هفتم همان فصل و در شبی که جشن قهرمانی استقلال هم برپا شد این بار در فولاد آرنای اهواز به مصاف هم رفتند که استقلال با دو گل توسط امیرحسین حسین‌زاده (۵۳) و صالح حردانی (۷۳) دو بر یک فولاد را شکست داد.

استقلالی‌ها پس از اطلاع از نتایج کامل رقابت‌های آن هفته و در هواپیما، در مسیر برگشت جشن قهرمانی خودشان را ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر بیست و یکم برپا کردند.

این در حالی بود که همین دو تیم با همین دو سرمربی پیش از این در مسابقه فینال جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش تیم جواد نکونام موفق شده بود در ضربات پنالتی فرهاد مجیدی را شکست بدهد. مسابقه‌ای که در تاریخ هفدهم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد و در نهایت استقلال ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی شکست خورد.

فرهاد مجیدی آن شب و در مرحله فینال رقابت‌های جام حذفی مغلوب جواد نکونام و شاگردانش شد تا نتواند طعم شیرین قهرمانی با استقلال را در نخستین سال‌های دوران سرمربیگری اش بچشد!

به نظر می‌رسد حالا فرهاد مجیدی انتقام سختی از جواد نکونام گرفت و پس از دو بار شکست متوالی در دیدارهای رفت و برگشت فصل بیست و یکم، این دفعه در ماراتن جذب مهدی قایدی نیز همتای خودش در لیگ برتر ایران را مغلوب کرد.

این گزارش را هم بخوانید: مروری بر همکاری‌های فرهاد و مهدی؛ قایدی برای چهارمین بار شاگرد مجیدی شد/ اتحاد کلبا؛ سومین تیم حرفه‌ای مهدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    چکش حالا سرورم میزنه😂😂😂🚲🚲🚲
  • شوتبال IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    البته اون دو بازی رفت و برگشت که جوادخان بر خلاف تاکتیک تیمش شش امتیاز به آقا فرهاد داد، دستمزدش را الان گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی