نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آقای مجیدی! این رسم معرفت نبود/ مگر فرهاد نگفت از استقلال بازیکن نمی‌گیرد؟/ تو که می‌دانستی چقدر به این بازیکن نیاز داریم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: آقا فرهاد! اگر هر بازیکنی از استقلال را جذب می‌کردید اینقدر به هواداران استقلال فشار نمی‌آمد که شما با قایدی قرارداد بستید!

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی،درباره اتفاقات اخیر به ویژه جدایی مهدی قایدی از استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم فرهاد مجیدی چرا با استقلال اینگونه رفتار می‌کند؟ مگر نمی‌داند خودش چقدر نزد هواداران استقلال محبوب است؟ آقای مجیدی با این کارها محبوبیتت را از بین می‌بری! گرچه سال گذشته این کار را استارت زدی.

وی افزود: سال گذشته بعد از اینکه استقلال قهرمان شد همین آقای مجیدی اجازه نداد طرفداران استقلال یک هفته خوشحال باشند و با جدایی از این تیم خنده را روی لب همه طرفداران تیم خشکاند. او بعد از اینکه از استقلال رفت گفت من هرگز از این تیم بازیکن نمی‌گیرم و خیال هواداران را راحت کرد که لااقل هدفش تضعیف تیم استقلال نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: متاسفانه حالا داریم می‌بینیم که بین این همه تیم در امارات و داخل کشورمان مهدی قایدی به تیمی می‌رود که فرهاد مجیدی سرمربی آن است!

نوری ادامه داد: آقایی که ادعا می‌کنید استقلالی هستید، چرا با طرفداران تیم محبوب خودتان اینگونه رفتار می‌کنید؟ شما که می‌دانستید مهدی قایدی مهره کلیدی استقلال بود! مجیدی که می‌دانست استقلال تا چه اندازه به این بازیکن احتیاج داشت! آیا طرفداران استقلال باید از خودی‌ها هم ضربه بخورند؟ این است رسم روزگار؟ آیا فرهاد مجیدی با حمایت همین هواداران فرهاد مجیدی نشده است؟ نمی‌توانست حالا بدون مهدی قایدی فوتبال را در امارات دنبال کند؟

آقای مجیدی! این رسم معرفت نبود/ مگر فرهاد نگفت از استقلال بازیکن نمی‌گیرد؟/ تو که می‌دانستی چقدر به این بازیکن نیاز داریم!

نوری تاکید کرد: این اتفاقات در ذهن طرفداران استقلال باقی می‌ماند و تا ابد آنها را فراموش نمی‌کنند. چرا بین این همه مربی استقلالی و تیم‌های موجود شما باید با او قرارداد ببندید؟ همه هواداران استقلال دوست داشتند مهدی قایدی در تیم خودش بماند اما شما دست روی مهره محبوب هواداران استقلال گذاشتید. روی کسی که استقلال به آن احتیاج داشت.

وی تاکید کرد: اگر هر بازیکنی از استقلال را جذب می‌کردید اینقدر به هواداران استقلال فشار نمی‌آمد که شما با قایدی قرارداد بستید! این یک خیانت در حق استقلال و طرفدارانش است. نباید این بازیکن از استقلال جدا می‌شد. این اتفاق با تلاش مدیران باشگاه در حال رخ دادن بود اما فرهاد مجیدی مانع شد.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: این رفتار فرهاد مجیدی توهین به هواداران بود. به آن‌هایی که همیشه و در همه حال پشتیبان او بودند. طرفداران استقلال چه در زمان بازی و چه در زمان مربیگری از فرهاد مجیدی حمایت کردند اما این کار فرهاد مجیدی نوعی خیانت به استقلال محسوب می‌شود.

نوری گفت: این موضوع در ذهن طرفداران استقلال باقی می‌ماند و فراموش نمی‌شود. آقای مجیدی شما یک نمره منفی از طرفداران استقلال گرفتید. نباید مهدی قایدی را از این تیم جدا می‌کردید. جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال تلاششان را کرده بودند که بتوانند این بازیکن را در استقلال نگه دارند اما شما نگذاشتید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • نادر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    فرهاد مجیدی پارسال هم حال همه استقلالی ها رو گرفت
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      این محمد نوری استاد حرفهای مفته . آخر مگرقایدی بازیکن استقلال بود؟ مگر الشباب رسما اعلام نکرد قایدی را به استقلال نمیدهد؟ من اصلا طرفدار مجیدی نیستم عشق من فقط استقلال است نه اشخاصی که به این تیم میآیند و میروند ولی از حرف ناحق بدم می آید این وسط مجیدی چه کاره بود که به او گیر داده ای ؟ کدام مربی است که دنبال یک بازیکن بزرگ آزاد نباشد ؟ حالا اگر به جای کلبا باشگاه دیگری قایدی را میگرفت نوری وهمفکران او چه میخواستند بگویند؟
  • نازنین IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    پرسپولیس اینقدر دلمونو نسوزونده که فرهاد توی این یه سال حال ما رو گرفته! خدا بگم چیکارت نکنه!!!
    • عروس العین IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      نه دیگه مبالغه هم حدی داره .مجیدی هر روز هم از عصطقلال یه بازیکن ببره بازم سوزش و دردش به اندازه ی یکی از داغهایی که پرسپولیس به دل و ..... کیثه کشا گذاشته نیست.😂😂😂😂😂😂 نام پرسپولیس برای کیثه جماعت مساویست با سوزش و پیچش و درد و غم و اه و ناله .😂😂😂
  • استقلالی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    زمانی که آقای قلعه نوی مربی تیم بود وفرهاد مجیدی بازیکن مجیدی چوب لای چرخ مربی میزاشت ودر مسابقات حساس حضور پیدا نمی کرد وباعث باخت تیم استقلال میشد
  • کینگ اس اس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    این فرهاد و اون تیم بیس چاریش برا ما که دو ته ستاره اسیا داریم ادم شده
    • شمسعلی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      چند تا سیاره؟😂😂 دل خوشی دارینا، کدوم ستاره ؟ فیفا تنها فینالیست‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا رو ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس دونسته شما هنوز در توهم ستاره هستین؟ فیفا مرحع بالاتر هس یا ای اف سی ؟
  • احمد IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    فرهاد مجیدی در طول بازی و مربیگری ضربات زیادی را بر پیکر استقلال وارد کرد هنوز یادمان نرفته استقلال در زمان مربی گری مظلومی تا چند هفته به پایان لیگ استفلال صدرنشین بود فقط 5 هفته به پایان لیگ مانده بود که در کمال تعجبچهار گوشه زمین را بوسید و از فوتبال خداحافظی کرد و متاسفانه استقلال قهرمان نشد جالب بود بازیکنان و مربی مات و مبهوت نگاه مجیدی میکردند یکسال هم بعد بازگشت از دوبی روز اخر نقل و انتقالات که همه منتظر بازگشت مجیدی بودند باز به امارات رفت و ان سال استقلال نتوانست جای این اقا بازیکن بگیرد دوسال پیش هم 2 روز بعد قهرمانی استقلال رفت امارات قرار داد بست جالبه روزی که جام قهرمانی را میدادند این اقا الکی گریه میکرد الان هم با بردن قایدی نشان داد که این اقا استقلال را برای یک مشت دلار با 20میلیون هوادار به عرضه فروش گذاشت شاید جوانها و نوجوانها این اقا را نشناسند ملی من از کوچکی این اقای مجیدی را می شناسم پول پرست تر از این اقا هیچکس در فوتبال ایران نیست یاد مردان با تعصب علی جباری . ناصر و منصور خدابیامرز . حسن روشن اکبر کارگر جم منصوریان صادق ورمزیار جعفر مختاریفر ایر حسین صا
    • شیشتاییا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      البته استاد جسارتا اون قضیه ی بوسیدن چهار گوشه ی زمین که به گریه ی مربوط به آزمایش دوپینگ مربوطه...اونو به دل نگیرین ؛)
  • آنتی تاج IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    فرناز پرسپولیسی
  • ۷ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    نخیر آقای نوری مجیدی خیانت نکرده اونی خیانت کرده که مقدمات موندن قایدی رو فراهم نکرد.اگه فرهاد نمیگرفت یه باشگاه دیگه نمیگرفت.خیالت راحت امسال نمیخواستن محبی و قایدی برای استقلال بازی کنن و همه کار کردن تا این دو نفر جدا بشن.ضمنا مگه بده یه بازیکن استقلالی کمک کنه یه مربی استقلالی نتیجه بگیره.اونم توو کشور غریب.بازم پوزشو ما میدیم
  • کاوه IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    این حرفهای بچه گونه چیه؟ استقلال پول داشت بده واسه رضایت نامه قایدی؟ اگه فرهاد نمیگرفتش شباب الاهلی از یک میلیون و دویست هزار دلار پول رضایت نامه کوتاه میومد؟
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    چرا چرت میگویی؟ الشباب صراحتا اعلام کرد قایدی را به استقلال نمیدهد. لابد انتظار داشتی مثل قضیه بیرانوند تا شروع بازیها تیم معطل قایدی شود وزمان از دست برود؟ ضمنا با حرف ادموند اختر کاملا موافقم همین قایدی و محبی در 3 بازی دربی و رفت وبرگشت با سپاهان چه گلی به سر استقلال زدند؟
  • فرامرز IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    از آن حرف های عوام فریبانه و پوپولیستی محض که فقط داغ دل هوادار عاشق اما نا آگاه را تازه می کند چون قایدی بازیکن شباب الاهلی بود نه استقلال که بگوییم اتحاد کلبا یعنی تیم فرهاد مجیدی با دادن پیشنهاد آن چنانی مهدی را هوایی کرد و از دست استقلال بیرون آورد یعنی بالاخره از طریق قایدی شباب الاهلی درآمد زایی می کرد حالا این تیم نشد آن تیم
  • عباس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    چرا بیخودی فرهاد رو می زنید خجالت بکشید صد سال سیاه و سفید استقلال نمی تونه قایدی رو برگردونه همون طوری که صد سال سیاه و سفید کسی نمی تونه استقلال رو بدون باخت قهرمان کنه
  • فرهاد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    چرا حرف بیخود میزنید؟ نوری کلا حرف بی ربط زیاد میزنه قائدی بازیکن الشباب بود نه استقلال وقتی باشگاه اماراتی میگه با استقلال بخاطر بد قولی توافق نمیکنه این وسط تقصیر مجیدی چیه؟ فوتبال حرفه ای شده یکم درست فکر کنیم.
  • ناشناس IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    کاری که فرهاد با استقلال کرد بدتر از سه گل ایمون زاید تو 10 دقیقه و حتی گل عالیشاه تو دربی فینال بود و بیشتر اذیت شدن!! بیچاره و مظلوم و سرراهی هوادارای استقلال بخصوص بعضی نوه ها!!
  • آبی به رنگ. آسمان IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    چرا چرت میگید اخه جناب نوری. هرکاری که کمه فرهاد نوش جونش چون تو این شرایط نابرابر و هزاران مشکل باشگاه تونست قهرمانی بدون شکست که دیگر هیچ تیمی نمیتونه تکرارش، کنه رو بدست بیاره. تا عمر دارید باید تحسینش کنید. فوتبال حرفه ای. کمتر پول بدزدن تا بتونن قاعدی رو نگه دارند. مطمن باشید خود مهدی میخواسته که بره پیش فرهاد کار کنه چرا بمونه تو استقلال وقتی نه پولشو دارن بدن نه شرایط تیم درست.
  • 6 TR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    اومد ممد نوریشون خخخخ
  • امید IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    باز این معلوم الحال پیداش شد چپ و راست می‌گفت پرسپولیس برای سومی تلاش کنه دربی گلباران میشن فلان میکنیم وقتی پرسپولیس قهرمان لیگ شد و بعدش حذفی ممل رفت تو غار و زیپ دهنش را کشید پس چی شد ممل قوری سوم که استقلال شد دربی ها رو هم که پرسپولیس برد ینی پوزش مالیده شد معلوم الحال کودک احوال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی