نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
۳۲ |
۳
حمید سجادی - وزارت ورزش و جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز به صورت ناگهانی و غیرمنتظره خبر رسید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرده است.

با وجود شنیدن شایعات گسترده پیرامون استعفای وزیر ورزش و جوانان دولت ابراهیم رئیسی، روابط عمومی این وزارتخانه زیر بار چنین ادعایی نرفت و در بیانیه‌ای به شرح زیر، قاطعانه استعفای حمید سجادی را در ۲۶ تیرماه گذشته تکذیب کرد:

«در پی انتشار اظهارات یک نماینده مجلس و ادعای او مبنی بر تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رئیس‌جمهور، روابط عمومی این وزارتخانه با تکذیب ادعای مطرح‌شده اعلام می‌کند در شرایطی که ورزشکاران ایرانی روزهای درخشان و پرافتخاری را برای ایران اسلامی رقم زده‌اند، ادعای تکراری تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان مطرح شده که بدین‌وسیله این ادعا بار دیگر تکذیب می‌شود. ورزشکاران ایرانی در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک قرار دارند و ورزش ایران همچون گذشته بدون توجه به حاشیه‌های مطرح‌شده و ادعاهای تکذیب‌شده، در سطح عالی به برنامه‌ریزی خود جهت حضور پرقدرت در رقابت‌های پیش‌رو ادامه می‌دهد.»

امروز اما به‌طور ناگهانی و خودجوش خبر رسید که وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داده و به دلیل جراحات ناشی از سقوط هلی‌کوپتر به بیمارستان رفته است. برای سجادی آرزوی سلامتی داریم اما اگر دامنه بحث به عملکرد مدیریتی او محدود شود، متاسفانه هیچ خاطره خوبی به یاد نمی‌آوریم. در واقع هر چقدر سعی می‌کنیم حتی یک مورد مشعشع در این کارنامه مدیریتی پیدا کنیم به بن‌بست می‌رسیم.

تنها و تنها عملکرد وزارت ورزش در باشگاه استقلال و خصوصی‌سازی ناکام در پروژه سرخابی‌ها، به‌سادگی نشان می‌دهد مدیران ما چقدر از قافله عقب مانده‌اند؛ حتی آن‌ها که مثل سجادی اهل ورزش بودند متاسفانه در میدان مدیریت، کارنامه‌ای قابل بحث از خود بر جا نگذاشتند.

سجادی مثل همه وزیرانی که وارد وزارت ورزش و جوانان شده‌اند، باید دیر و یا زود می‌رفت؛ او هم به جرگه همان‌ها پیوست که پیش از سجادی میراث خاصی از آن‌ها مشاهده نکردیم. پس از سجادی هم بی‌تعارف امیدی به یک انتخاب خارق‌العاده نداریم؛ با دیدن اسامی نامزدهای وزارت ورزش، دور نیست آن روز که با خودمان و شما نجوا کنیم کاش همان حمید سجادی وزیر ورزش بود!

در همین ارتباط: وزیر ورزش از سمت خود استعفا داد/ حمید سجادی به بیمارستان رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ال IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    منبعد از این استعفاء ها زیاد خواهیم داشت
    • ساوالان IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      رجوع کنیم به اوایل مدیریت ایشان و سخنان گهربار.. کجای دنیا مدیریت در موفقیت سهیم هست.. در مورد سرپرستی صدری و مدیر عاملی پرسپولیس گفت. خاطر همه باشد!!!!!!!!! طرفداران پرسپولیس می گفتند تیم باید مدیر عامل داشته باشد ایشان می گفتند نخیر ما بهتر می دانیم . اونجا سرپرست دارد.. استقلال را هم با اجورلو تجهیز نمود . به اروزی 10 ساله پایان داد. تنها کارمفید سجادی پایان دادن به حسرت استقلالی ها بود... جالب هست همان موقع طرفداران استقلال گفتند وزیر نمونه ورزش سجادی هست.. طرفداران پرسپولیس بدانید ما در زمان سلطانی فر چی کشیدیم..و وای اگر حکم جهاد فلان......امروز باز طرفداران استقلال با منتخب ایران دستشان از جام کوتاه شد. باز وزیر فلان ..... توجیه کمر استقلال را خواهد شکست مربیان استقلال برای فرار از کم کاری به طرفداران ادرس بابا می دهند تا عمر ورزشی داشته باشند.... ولی پرسپولیس در یکسال با چند بازیکن درحه 3 و مربیانی همچون عبدی . استیلی ووووو سپری کرد توجیه نکرد . استقلال هم با منتخب ایران زمان احمدی نژاد می تازید..می گفتند ما که رفتیم اسیا!!!!!!!!!!!
    • تاج غول آسیا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      کسی میدونه سجادی که استعفا داده چرا لنگیا اینقدر پریشون شدن ؟
  • علی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    اینم از مدیر ورزشی
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    مأموریتش انجام شد- اهدای قهرمانی معیشتی به استقلال و بستن دهن هوچیگرها
    • امین IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      زبون شما لنگرهای هوچی که هنوز بازه.والبته نگفتی 2قهرمانی بازور دردآوری بهتون اهدا کردند
    • ... IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      و چندین بار پول‌پاشی به استقلال بابت بدهیهای جورواجور. از نظر کیسه‌کشا سجادی آدم بدی بود. از نظر اینا اصلا آدم خوبی وجود نداره تو دنیا. خلاصه وزیر بیخود و بیسواد و بی‌لیاقتی بود. منظورم از بیسواد مدیر نبودنش بود. این آدم بزرگترین ضربه‌ها رو به پرسپولیس زد و نذاشت دبل هتریک ما شکل بگیره. خلاصه نذاشت کیسه‌کشا رو شیش‌گیر کنیم. پیرارسال کاری کرد که پنجره ما پشت سر هم بسته بشه. حالا رئیسی خوبه قربانزاده رو بذاره جاش تا ما یه کم بلند بلند بخندیم.
    • سعید IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      دست پیش میگیرید.
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      اون سال استقلال هم بهتر نتیجه گرفت و از طرفی پرسپولیس تیم ناقصی داشت که اصلا بالانس نبود و اگه یحیی نبود، میتونست راحت چهارم لیگ بشه. دست از لوسبازی بردار و واقعیت رو قبول کن که به بهونه جام نمیدن؛ اینو ما شش ساله که خوب میدونیم!
  • احمد US ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    تنها میراث ماندگار وزیر ورزش: در آینده اگر به انتخاب یک مدیر غیر ورزشی اعتراض کنیم فورا این فرد رو مثال میزنند که با سابقه ورزشی چه گلی به سرتون زد که الان مخالف مدیر غیر ورزشی هستید
  • محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    شما یه وزیر که کارنامه موفق داره رو معرفی کنید. نداریم. نیست
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    انشالله تقاص ظلم هایی که در حق استقلال کرد و خواهد داد
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      بزرگترین ظلمش اهدای یه قهرمانی کثیف بعد از 9 سال به تیم سوگولی بود که الان داره جوبشو میخوره
  • مهدی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    آقای دکتر علیرضا دبیر باید وزیر ورزش شود یا علی بگو دکتر جان
  • محمد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    شما بگید کدوم وزیر، بدرد می خوره؟
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    استعفاش به دلیل استیضاح قریب الوقوعش بود که قرار بود چند روز دیگه به جریان بیفته. در ضمن به دلیل فرار از سوال و جوابهای مجلیسها در مورد پول‌پاشیش تو استقلال ترجیح داد خودشو به موش‌مردگی بزنه. دونده آبی پرونده‌ای به شدت سیاه داره در ورزش و فوتبال علی‌الخصوص پیرارسال که با تقدیم قهرمانی به تیم کیسه و دشمنی علنیش با پرسپولیس که شیش ماه بدون مدیرعامل و بدون اسپانسر گذاشتش. نتایج جام جهانی پارسال و نتایج والیبال امسال دوز سوال و جوابها رو زیاد میکرد و اینم که بی‌حوصله گفت خودمو بزنم به دل‌درد. بدون شک ضعیفترین عضو کابینه رئیسی بود اونم تو وزارتخونه‌ای که کار توش راحت و بی‌دردسره و با ویدئوکنفرانس میشه همه کارها رو انجام داد و احتیاجی به حضور فیزیکی و حتی پوشیدن کت و شلوار هم نیست. با زیرشلواری هم میشه این وزارتخونه رو رو مبل خونه اداره کرد. افسوس که اون هلیکوپتر لعنتی نذاشت بیشتر از این در خدمت کیسه‌کشای پررو باشه و بهشون خدمت کنه!!
    • سعید IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      شماها از رو کم نمیارین.
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      آق سعید ما چون حساب و کتابمون درسته هیچوقت کم نمیاریم. همه حرفام مطابق با واقعیت بود. حداقل ما انقد وجود داریم که خوب رو خوب جلوه بدیم و بد رو بد. ما منطقی هستیم و همیشه منطقی با مسائل برخورد کردیم. شما بگو سه بار پول استرا و پادوانی و موسوی رو کی بهتون داد؟! پول یامگا (۱۶۰ هزار تا) رو کی بهتون داد؟ اصلا شما تا پیش از این پنجره بسته میدونستید چیه؟! پیرارسال همین جناب سجادی شیش ماه ما رو بدون مدیرعامل گذاشت و کاری کرد که هیچ اسپانسری با صدری قرارداد نبنده. دو تا بازیکن تاجیکمون یه نیم فصل کامل خوردن و خوابیدن تا رضایت داد بازی کنن. به قول ساوالان عزیز سجادی در توجیه سرپرستی طولانی‌مدت صدری و عدم تعیین تکلیف مدیرعاملی پرسپولیس گفت کجای دنیا مدیریت در موفقیت سهیم بوده که شما از من مدیر میخوایید!! با دستور همین آقا ۹۰ میلیارد تومن پول سازمان رو بالا کشیدید و ایشون فرمودن احتیاجی نیست اونو بدین. البته ۹۰ میلیارد از نظر شما پولی نیست وقتی مهدی‌پورتون ۳۶ میلیارد قرارداد داره. این اعداد و ارقام همه درست و دقیقه و از خودمون در نیاوردیمشون. سجادی وزیر شما بود نه ما. بحق به او میگفتن دونده آبی.
    • شفای بابا مسعود اینا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      عجب ... پس بخاطر بدهیهای گلر ذخیره ای که هنوزم دارین طلبش رو صدها هزاردلاری میدین نبوده یا بخاطر دو تا بازیکنی که طی نیم فصل حداقل از پرسپولیس یک میلیون دلار به جیب میزنن نیست ( لوکا و پریرا ) یا بخاطر کادر تمام خارجی که قراردادهای دلاری بستن نبوده عجب ... گفتیم شاید بخاطر همکاری با فدراسیون و مافیای فوتبال و مهدی تاج و دارو دسته و کمیته داوران که فصل پیش با مهندسی کامل پرسپولیس رو قهرمان کردن بوده ..پس فقط بخاطر این بوده که چرا استقلال قهرمان شده .. عجب .....
    • لنگی نباشیم IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      شما بگو پول برانکو و اعوان و انصارش رو کی میداد؟ پول اون اکراینی ها و امثال بودیمیر و اوساگونا و پرنده فروش برزیلی و کارگرمترو و... تا کالدرون و هزینه های خوشگذرانیهای او رو کی میداد؟ حتما همین حاجی تون میداده که متمول هم هست
  • محمد شریف IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    برو در رو هم پشت سرت ببند،امیدی به بهتر شدن اوضاع هم نیست ، برو تا یکی بدتر از خودت بیاد
  • قدرت IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    ای کاش از این استفعا ها ی خودجوش تو حوزه های اقتصادی و معیشتی رخ بده که ملت شدیدا خوشحال خ‌واهند شد!
  • Nilofar Abi IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    ماموریت ایشان و آقای قربانزاده نابودی تیم استقلال بود که موفق شدند ناک اوت کنند و بعد برن خیالشان هم بابت تقویت تیم محبوبشان راحت شد . بدرود دیدار به قیامت سر پل صراط باید جوابگوی هواداران استقلال باشی
  • مجید IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    ماموریت نابودی استقلال و هدیه جام و مقام به تیم حکومتی به دقت انجام شد
  • مجید IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    هوچیگران پیزوری و سایبریهای وزیر هجوم آوردن به این صفحه
  • مجید IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    همه میدانیم که وضع بحرانی استقلال نتیجه مدیریت مدیران منصوب وزارت ورزش هستند و این روزهای خوش و جامهای سالهای اخیر پرسپولیس هم نتیجه مدیران همان وزارتخانه. این روزها میگذره اما بی اخلاقی مدیران و برخی هوادارن تیم حکومتی هیچوقت فراموش نخواهد شد.
  • محمدرضا 6 IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    به خاطر آبروریزی های کیسه که دودش به چشم سجادی رفت و زیاده‌خواهی‌های هواداران کیسه
  • تاج IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    واسه لنگیها خیلی بدشد ایشون رفتند ولی کار دنیا را چه دیدی شاید یکی مثل سلطانی فر بیاد از سجادی هم بهتر
  • مجتبی رجائی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    استعفا رو بشنفین ولی باور نکنین!! "ریاست و میز" دو رکن اساسی و وابسته به همدیگن که 'مَرد' چه عرض کنم، 'شیرمَرد' طلب میکنه ازشون دل بِکَنه😳🤫 این میزِ لامصّب، کِشِشِش به جاذبه ی فوق العاده ی زمین هم میچربه!! 'سجادی' که هیچه، 'رستمم' نمی تونه این غولِ چوبی رو زمینگیر کنه😬 خِلاص

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی