نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
غش کردن کارشناس در حین تحلیل مسابقه/ آخرین وضعیت دروازه‌بان سرشناس پس از اتفاق تلخ +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان سرشناس سابق در حین کارشناسی مسابقه میلان و رئال غش کرد.

شاکا هیسلوپ، تحلیلگر فوتبال ESPN، که شش دقیقه قبل از شروع بازی دوستانه میلان با رئال مادرید در روز یکشنبه در رز باول کالیفرنیا بیهوش شد و به زمین افتاد، به گفته مجری همکارش، «خوب» و هوشیار است.

هیسلوپ در کنار دن توماس مجری همکارش جلوی دوربین بود و قبل از بازی صحبت می‌کرد که هیسلوپ ناگهان به جلو حرکت کرد و تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد.

توماس بلافاصله کادر پزشکی را فرا ‌خواند و تصاویر نیز قطع شد و به جای آن آگهی‌های تبلیغاتی پخش شد. آدریان هیلی، مفسر این مسابقه گفت: «او بهبود یافته است. من این حادثه را ندیدم ... اما مطمئن هستم که یک حادثه هشدار دهنده بود. به ما به طور قطعی گفته شده که حال او خوب است.» مدت کوتاهی پس از این حادثه، توماس در توییتی نوشت: «شاکا هوشیار است. پزشکان از او مراقبت می‌کنند.»

هیسلوپ دروازه‌بان سابق فوتبال است که در طول ۱۵ سال دوران حرفه ای خود در تیمهای نیوکاسل یونایتد، وستهم و چندین تیم دیگر بازی کرد. او که متولد انگلیس است در جام جهانی ۲۰۰۶ به عنوان بازیکن تیم ملی ترینیداد و توباگو به میدان رفت. شاکا در سال ۲۰۰۷ پس از یک فصل بازی در تیم اف‌سی دالاس در لیگ حرفه‌ای آمریکا بازنشسته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی