نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
۰ |
۰
هشدار به رقبا؛ ترمیناتور از فصل قبل هم بهتر است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره نروژی منچسترسیتی دو گل مقابل یوکوهاما مارینوس به ثمر رساند و سرمربی معتقد است که او نسبت به فصل گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد.

ارلینگ هالند از گلزنی سیر نمی‌شود. بازیکن نروژی با همان حرص قبل از تعطیلات برگشته و مقابل یوکوهاما مارینوس به میدان رفت و در اولین بازی باشگاهی خود پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا دو گل به ثمر رساند.

بازیکن سابق مولده، سالزبورگ و بوروسیا دورتموند برای گلزنی فقط به دو لمس توپ نیاز داشت. علاوه بر این، او در نیمه دوم وارد زمین شد و در عرض ۷ دقیقه گل زد و باعث خوشحالی پپ گواردیولا شد. سرمربی سیتی گفت: «در مقایسه با این زمان در سال گذشته؟ او نسبت به زمانی که وارد شد بسیار متناسب‌تر است. خیلی خوب است، اما هنوز مانند بقیه از بهترین نسخه خود فاصله دارد.»

هالند در حال حاضر بیشتر از سه بازی اول پیش‌فصل گذشته (۱) گل زده است (۲). پپ گفت: «مهمترین چیز برای او گلزنی است زیرا در آخرین بازی‌های فصل گذشته نتوانست گلزنی کند.» این بازیکن نروژی در ۸ بازی اخیر خود تنها یک گل به ثمر رساند، اما با این وجود فصل را با ۵۲ گل در تمام رقابت‌ها، ۳۶ گل در لیگ برتر، که رکورد محسوب می‌شود، به پایان رساند.

گواردیولا تاکید کرد: «نکته مهم ریتم و اصولی است که روی آن کار می‌کنیم. ما او را می‌شناسیم و تا چند هفته دیگر در شرایط بهتری خواهیم بود.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی